od anonymni 11. 12. 2010 14:44
souhlasit s tim muze jenom tajtrlik. ono to zni desne libezne, ale jinak je to dost k nicemu. ja napr. kupoval vylozene auto s danym pohonem a koupil jsem to, ktere jej melo. to, ze nejaky system pohonu nekomu zatim stacil ma byt co? ja napr. nikdy nevyuzil airbagy, ale nebudu prece rikat, ze zadne airbagy jsou to same, jako nejake.
vse je o tom, ze se tu ceka, az se to bude potrebovat. to je jako s pojistenim baraku. roky neni treba a pak najednou se neco stane a je treba. pak se ukazue, co je a neni dobre a co si pojistili a co ne. to same ty systemy. dokud nejsou treba, pusobi, ze to vyjde nastejno, ale v okamziku kdy treba ten system je, ukaze se co a jak funguje. nekdy to nemusi prijit nikdy, nekdy to muze prijit petkrat tydne apod. ale mit nefunkcni system, kdyz bude treba zrovna dobre neni a pak si clovek poridil neco co je do znacne mirky k nicemu.
vytvaret nejake testovaci podminky je k nicemu. klidne napisu, ze pri testu na sjezdovku nahoru vyjely jenom auta s pripojovacim systemem a co? znamena to, ze je ten system lepsi? horsi? ne. Jenom to, ze v nejakem testu, ktery realne nikdy nenastane vyhrali. Proc? to nikdo nezjisti. A o tom to je.
pripojovaci systemy spatne nejsou, jsou lepsi jak nic, ale full time je full time. Kor u xdrive je zasadni problem, ze se pripojuje predek. u haldexu, kdy se pripojuje zadek, reaguje system na prokluz prednich kol, tudiz aktivuje se jeste, nez se napr. zadni kola dostanou do kaluze, u xdrive ne, tam je to zpozdeni jeste vetsi a horsi.
takze pokud je mozno koupit vyspely system rovnou i s tim, ze se nevyuzije treba nikdy, je to lepsi, nez kpovat poloviacata reseni, ktera muzou stacit, ale kdyz to bude opravdu potreba, tak selze.