A co jsem asi psal, že diesel se jim nepovedl. Nevím teda kdes našel, že vyl doporučovanej, ale všede na fórech, recenzích se dozvíš, že co se sere je diesel. Jestli máš na mysli, že benzíňák se u Roveru sere víc tím, že jednou za čas musíš vyměnit pár běžných věcí, tak nevim. Narozdíl od Fokuse se nevlněj kotouče, což měli velkým problémem Fiati Brava/Bravo.
Jenže i přesto, že MG jsou karpsérií podobní jako poslední tipy Rovera neznamená, že jsou do šroubku stejní. MG a Rover jsou koncepty něco jako Škoda a Volswagen. Teda až na pár věcí.
Zkrátka MG si nezaslouží majitele nějakýho motoristickýho ignoranta.
Jestli chceš auto aby jezdilo a na výkonu a jízdních vlastností ti moc nezáleží, pořiď si třeba toho Forda Fokuse, Volswagena Golfa nebo Škodu Octávii. To si myslím, že ti bohatě stačí.
Chceš-li si trochu té jízdy užít za dobrý peníze, pořiď si MG, který má vynikajicí jízdní vlastnosti, ale potřebuje taky trochu péči. Alfu Romeo, který se občas sipe, nebo Audinu, kde jsou drahý servisy a to i jen na občasný doporučený kontroly.
Chceš-li kvlitu a suprový jízdní vlastnosti a na penězích ti nesejde, pořiď si Subaru Imprezu. Tože od hodně lidí kteří si pořídili Subaru, až nic jinýho nechtěj. Ale Japonci maj dobrý víc aut. Třeba i Nissani či Hondy. Ale to si myslím, že je pro tebe škoda.