od keeeper 2. 11. 2010 09:43
Nevíte o ničem, neznáte. Nějakej fokus. Pche....
Fokus jak je Americko-Německý, tak je montovaný úplně někde jinde. Mám za to že ve Španělsku.
Zaro MG se montovalo v GB nebo po případě v NL či D.
Srovnej hmotnost Fokusu a výkonem , to samá udělej s MG a až poté porovnej výkony mezi sebou.
Co se týče s držením stopy v zatáčkách, tak v nich vede MG. Má totiž sportově upravenej podvozek oproti Roveru 25. A ten má upravenější podvozek jak Rover 216 si či 220 či jiné.
Rover měli poruchový Diselový motory, což MG Diselový motory neseženete.
Jízdní vlasnosti má vinikajicí, akorát u MG ZR a MG ZT je oproti Fokusu, či BMW horší vybavení.
Docela mě tu nich štve řešení umístění stahování oken, nebo některé úložné místa.
Ale poměr spotřeby a výkonu jim může závidět kde jaká automobilka.
Ještě tu je menší problém. Servis. Je možný servisovat to v Rover (případně Land Lover) servise, ale jelikož tato automobilka už nevyrábí auta, ani náhradní díly, je s náhradníma dílama kolikrát problém je sehnat. Ale nebojte se, existuje jedna britská firma, která náhradní díly vyrábí, ale nejsou to úplně originální díly.
MG je sportovní vůz spíš pro potěšení. Je lepší, když to vlastní nějakej auto mechanik, či fanda do aut, kterej autům dobře rozumí, aby si servis udělal sám, či nechal dělat přes známého dobrého auto mechanika, jelikož servis na něj může vystoupat na hodně velkou částku. Není divu že O tom nic nevíte, když tuning či auta do podrobna vás nezajímaj.