Koupe Toyoty Avensis

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod stewo99 31. 10. 2010 21:55

Tak po dlhych uvahach padlo rozhodnutie kupit Toyotu Avensis 2.2 D4D 110kW, rok 2007, tak okolo 100tis.km. Mam vsak na ruke aj Skodu O2 103kW nabehane 80tis km. ktora je z rodiny. rok 2005. OII je za 10tis EUR a Avika zhanam tak za 11500Eur. Otazka je ci Avik za 11500 bude ok, alebo je to prilis malo na dobry kusok. A otazka 2. preco su v SK bazaroch auta lacnejsie ako na mobile.de ??? hoci su na slovensko dovezene? je tam velke rikziko ze to bude suvix?
EDIT dali007: Oprava nazvu tematu
stewo99
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod gewehr 31. 10. 2010 22:10

Na tu octu bude rozhodne lepsie zohnatelny a lacnejsi servis a diely, tieto auta tu vie velmi dobre servisovat vela neautorizakov (z vlastnej skusenosti tvrdim ze lepsie ako autorizaky), s japoncami je to tazsie.
Cenami v porovnani s Nemeckom som sa tiez dost zapodieval, z vacsiny tych aut sa vykluli nejakym sposobom opravovane buracky dotiahnute prave z DE a pod. Neslo o ziadne hruzy, ale do velkej miery to objasnuje nizsie ceny.
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stewo99 31. 10. 2010 22:38

Je mozne dat Avensis skontrolovat, podla vin ci bol burany, kolko ma km? Alebo je mozne dat auto do servisu a dostat odborny posudok o stave auta, za ktory by sa servis zarucil? Co take sa zvykne na Toyote kazit v postupnosti podla km? Turbo a vstreky? Myslim ze pri 100tis by ma to asi nemalo trapit. Alebo sa mylim? Inac co je podla teba lepsia volbsa? Avik, alebo OII? Kolko je primerana cena za toho avika, aby to bol slusny kus?
stewo99
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod gewehr 31. 10. 2010 22:50

Skontrolovat podla VINu mozes dat, ale istotu nebudes mat nikdy. Napriklad sme si takto dali preverit Mazdu6 z DE, kde sa sice dali zaznamy z Nemecky vytianut, ale realita na aute bola ina, a diel, ktory bol zaznaceny ako meneny vbol v skutocnosti povodny... niektore diely ti v servise ako takom neskontroluju vobec - napr. vstreky by museli ist na tester na meranie, jedine premeranim ich parametrov mozes s urcitostou povedat ci su ok, napr. densa meraju preukazne na SVK iba na dvoch miestach... motor asi kvoli zbeznej prehliadne rozoberat nechces. Aktualny stav jazdeneho auta zalezi predovsetkym od toho, ako s nim zaobchadzal jeho predosly majitel. Takze kolem a kolem musis u jazdeneho auta ktore je uz mimo zaruky ratat s tym ze nieco odide. A tu maju koncernove auta vyhodu, pretoze ich je tu nasobne viac so vsetkym co s tym suvisi (servisy, nahradne diely etc.).

Co je lepsie? to zalezi od teba, tvojich moznosti. Spocitaj si plusy a minusy a rozhodnut sa bude muset sam. ;-)
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 970ka 31. 10. 2010 22:53

Souhlasím s kolegou,jen doplním,že v Česku je to podobně.V SRN jsou ceny vyšší už jenom proto,že se tam do té prodejní ceny musí započítat i náklady na případnou záruku a to minimálně 1000euro a pak dovozce bude mít vždycky lepší cenu,už jenom tím ,že odebírá pravidelně a mnohdy větší množství.Vím ,že autosalony raději prodají ojeté vozy do zahraničí,než vlastním.Druhé věc je,že pokud chce někdo uspět na tak malém trhu ,jako je Ćesko,či Slovensko,tak prostě musí mít dobrou cenu.Takový nesmysly,jaké se prodají v Německu to by tady prostě neprošlo.Stačí se podívat na některé ceny,třeba Octávek,ale i jiných vozů.Vyplatí se tam někdy zajet pro zánovní vůz,ale levné vozy už jsou tam pro našince spíš drahé.
Carrera S, Tesla 3 Highland LR, AR Stelvio 2,0T, Audi Q3 Tsi, MB SL320, Honda Monkey 2023, Pana GZ 2000,Advance Acoustic A7
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 1. 11. 2010 07:44

stewo99 píše:Tak po dlhych uvahach padlo rozhodnutie kupit Toyotu Avensis 2.2 D4D 110kW, rok 2007, tak okolo 100tis.km. Mam vsak na ruke aj Skodu O2 103kW nabehane 80tis km. ktora je z rodiny. rok 2005. OII je za 10tis EUR a Avika zhanam tak za 11500Eur. Otazka je ci Avik za 11500 bude ok, alebo je to prilis malo na dobry kusok. A otazka 2. preco su v SK bazaroch auta lacnejsie ako na mobile.de ??? hoci su na slovensko dovezene? je tam velke rikziko ze to bude suvix?


Zacnu od konce. Proc jsou levnejsi? Protoze to nejsou ta sama auto, protoze auto ktere se v Nemecku koupilo s 250.000km najetymi a po lehce bouracce, je na Slovensku vyfesakovane s " garantovanymi 95.000km" a novym lakem na tretine auta.
Jinak T25 Avensisy jsou pomerne levne, takze by nemel byt problem sehnat za ty penize relativne slusny kousek. Pocitej s vyssimi servisnim naklady a protoze je to Japonec tak i stupidnimi technickymi resenimi typu proc prodavat tenhle sranda dil za tri stovky, kdyz ho muzeme zabalit do balicku s peti dalsimi a vrazit na to cenovku 4.000Kc. Jinak treba plastova lista drzici konce zadniho narazniku vyjde na nejakych 230EUR (takze mi zadni naraznik drzi sroubek za 0.25Kc :mrgreen: ).
Pokud kupujes diesel, tak si jeste uvedom, ze nic takoveho jako moderni spolehlivy diesel s velkou zivotnosti neexistuje u zadneho vyrobce, takze zavady za vysoke desitky tisic muzou potkat jakehokoliv vyrobce vcetne Toyoty a zjistit takovou zavadu pri koupi je takrka nemozne.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 1. 11. 2010 08:28

Dusan píše:(...) Pokud kupujes diesel, tak si jeste uvedom, ze nic takoveho jako moderni spolehlivy diesel s velkou zivotnosti neexistuje u zadneho vyrobce, takze zavady za vysoke desitky tisic muzou potkat jakehokoliv vyrobce vcetne Toyoty a zjistit takovou zavadu pri koupi je takrka nemozne.


Naprostý souhlas, jen bych na okraj dodal, že u těch moderních dieselů existují docela zásadní rozdíly v tom, jak se s případnou poruchou dá vypořádat. Například: motor Fiat 1.9 Multijet 16V má solenoidové vstřikovače, které se nemusí měnit, ale dají se opravit. Má taky filtr pevných částic, který ale nemá předepsaný interval výměny (jako u některých jiných značek, třeba VW) a když je na konci životnosti, dá se vyhodit, do ŘJ motoru nahrát jiný software (ofiko Fiat, určený pro trhy mimo EU, kde filtr nemontují) a jezdit bez filtru.

Jak je to u Toyoty nevím, ale určitě stojí za to se optat.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stewo99 1. 11. 2010 08:49

Zacinate ma svojimi adpovedami znervoznovat. Chcete ma tym vsetkym presvedcit aby som siel do koncernu?
stewo99
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod gewehr 1. 11. 2010 11:34

Koncern nekoncern, kazdym jazdenym modernym dieslom mozes a s velkou pravdepodobnostou stupis do hov... servisovania. Vdaka enormnej zlozitosti a pridanim roznych super systemov (ergo *****) ako DPF, dvojhomotove zotrvaky, trysky a pod. to je len otazka casu, kedy budes musiet nieco riesit. U koncernu VW, vzhladom na vyssiu koncentraciu tychto aut to vyriesis jednoduchsie a pravdepodobne aj lacnejsie. Najlepsie moznosti co sa tyka kvality servisovania (a tym nemyslim autorizaky, tie su tragedia vsade) a cien nahradnycch dielov ma VW, Fiat a Ford. Japonci su aj vzhladom na niektore ich specifika a konstrukcny pristup dost tragedia. Napriklad Mazdou pouzivana znacka vstrekovacov Denso neuvolnuje ziadne nahradne diely (v niektorych veciach si mozu aj s Fordom podat ruky). Toyota niektor nahradne diely dodava len v setoch, tak ako pisal Dusan a pod.
Takze je to na tebe. Spocitaj si plusy aj minusy, zohladni svoje vlastne moznosti a rozhodni sa sam.
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 1. 11. 2010 11:39

stewo99 píše:Zacinate ma svojimi adpovedami znervoznovat. Chcete ma tym vsetkym presvedcit aby som siel do koncernu?


Koncern neni o nic lepsi. Jedinou vyhodu ma v tom, ze tim ze je "mistni", tak se hodne veci da zaridit neoficialnimi kanaly za casto uplne smesne penize (ale neptej se odkud ten novy dil je :mrgreen: ). S japonskymi auty jsou mnohem mensi zkusenosti, garaznici je neznaji a faktem je, ze jsou mnohem narocnejsi na servis, protoze nejsou tak dobre vymyslene jako nemecka auta. Typicky cely Passat rozeberes na soucastky pomoci dvou klicu a jednoho sroubovaku za cas kratsi nez za jaky sundas zadni naraznik u Avensisu. To si samozrejme garaznik necha zaplatit.

gewehr píše:Napriklad Mazdou pouzivana znacka vstrekovacov Denso neuvolnuje ziadne nahradne diely (v niektorych veciach si mozu aj s Fordom podat ruky).


Toyota zase nedodava nahradni dily k turbu, takze to co u jine znacky vyresi repase za patnact tisic je u Toyoty vymena za nove turbo v autorizaku za padesat.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 1. 11. 2010 11:43

Já osobně bych prferoval raději nákup auta z rodiny, kdy vím, kdo ho měl a jak s ním jezdil. Vím, že má opravdu najeto tolik koloik má, vím, co se s tím autem dělo atd. Pro mě jsou tohle docela podstatné informace. Takže za sebe ber raději auto z rodiny, které znáš. Ale i tady se může leccos pokazit.
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrazik 1. 11. 2010 11:44

Dusane ty si proste nedas pokoj. Zadni naraznik je na 4 sroubkach a sundany ho mam za par minut - to jen tak na okraj.
Vis proc je garaznici neznaji ? Protoze narozdil od koncernu nejsou tak poruchove a ver mi nebo ne, ale jsou stejne slozite jako koncern. Zadne zaludnosti se tam nevyskytuji - mel jsem rozebrany yaris (do nej jsem pridaval i klimu) i avensis (s bratrem opravoval po bouracce).
Takze i avensise rozeberes pomoci dvou klicu, jen bacha japonci nepouzivaji 13ky klice, ale 12ky.
Avensis T25 je jednoduche, spolehlive a bohuzel v dobe sveho konce vyroby jiz technologicky zastarale auto - proste japonci, no. Coz ma ale sve vyhody, treba ja jsem radsi za relatko nez datovou sbernici a milion krabicek.
Naposledy upravil mrazik dne 1. 11. 2010 11:46, celkově upraveno 1
deaktivován na vlastní žádost
mrazik
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Brus 1. 11. 2010 11:45

Dusan píše: Jinak treba plastova lista drzici konce zadniho narazniku vyjde na nejakych 230EUR (takze mi zadni naraznik drzi sroubek za 0.25Kc :mrgreen: ).
Pokud kupujes diesel, tak si jeste uvedom, ze nic takoveho jako moderni spolehlivy diesel s velkou zivotnosti neexistuje u zadneho vyrobce, takze zavady za vysoke desitky tisic muzou potkat jakehokoliv vyrobce vcetne Toyoty a zjistit takovou zavadu pri koupi je takrka nemozne.


je to ten problém že tomu odstává rožek předního i zadního nárazníku na obou stranách?

na našem bývalém avensisu odešlo čerpadlo novému majiteli u 2.0D4D po cca 180tkm.
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod m_tsch 1. 11. 2010 11:50

Já bych tedy upřednostnil auto z rodiny, je lepší, když má člověk jistotu.
Říkám na svou čest, Toledo je the Best.
m_tsch
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrazik 1. 11. 2010 11:51

Mimochodem plastova lista, ktera drzi konce zadniho narazniku stoji 45 euro jedna.
deaktivován na vlastní žádost
mrazik
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků