R17 225/45 Runflat.Jaké?

Jaké pneumatiky a kola na auto?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Petr1968 14. 5. 2010 12:19

One je přátelé rozdíl mezi jednoduchým sprejem a sadou na opravu pneu. Chtěl bych vidět jak někdo z vás za deště ,v blátě a otrávený opravuje díru,kterou ani nenajde. Vyměnit rezervu je otázka 5 minut ,když hodně spěchám
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 5. 2010 12:20

Plný souhlas. I když těch 5 minut bych chtěl vidět. Jen než dáš trojůhelník, vyhážeš věci z kufru, rukavice atd.....
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 14. 5. 2010 12:22

Jaký trojúhelník ? 8-D V kufru většinou nic nemám . Kolo mrsknu nahoru ,dojezdovku nasadím a jedu. Do nejbližšího pneuservisu ,nebo domů. Pokud to není 100km
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 14. 5. 2010 12:23

hlavně když zjistíš, že v šádofce utáhli kolo tak, že zvedneš klíčem kolo i s autem do vzduchu a šrouby se ani nehnou :D
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Petr1968 14. 5. 2010 12:24

Kola si utahuji sám. A když ne,používají momentový klíč. Nemám problém
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 5. 2010 12:30

Šádovka píše 120Nm. To je *****. Utahuju 90Nm, je to tak akorát, aby s eto dalo povolit.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomlaurin 14. 5. 2010 18:26

MELLO píše:Plný souhlas. I když těch 5 minut bych chtěl vidět. Jen než dáš trojůhelník, vyhážeš věci z kufru, rukavice atd.....


Podle mě musim kolo vyměnit do 5ti minut uplně v pohodě.... To že je zřejmě prázná i rezerva je pomíjející :-D

PS: Já si rukavice oblíkám asi 3sec :mrgreen:
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 14. 5. 2010 18:30

asi pujdu zkontrolovat nafouknuti rezervy :D

radej bych si nechal prasule na odtah do pneu servisu nez jezdit na RF... trojka s RF a bez RF jsou dve ouplne jinačí autí.
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dave84 16. 5. 2010 08:55

Tak jelikož jsem auto koupil už s RFT tak nemůžu porovnat jak by jelo bez nich, ale už tak jezdí výborně(jízdu si fakt maximálně užívám) a spíš mi vyhovuje, že se auto chová jak motokára, takže menší komfort fakt neřeším.
Mpx 220(vau),SE D750i,LG Chocolate,Sharp GX29,N95 sand(vau),LG Shine,Nokia 8600 Luna,MDA Vario III,
dave84
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 16. 5. 2010 08:56

To není jen o komfortu
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod attatta 16. 5. 2010 09:09

1. Kolikrát v životě's píchnul?
2. Stojí tuto malou pravděpodobnost vyměnit za sníženou kvalitu/bezpečnost cestování?
3. Ač mám v autě rezervu, je to pouze vyfouklá dojezdovka a stejně budu 20 trapčit s kompresorem

-- 16. 5. 2010 10:11 --

4. Jak sám píšeš - jsou vůbec nějaké srovnávací testy normal vs runflat ? (Ptám se, nikdy jsem to nezjišťoval)
attatta
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod dave84 16. 5. 2010 10:00

No nejspíš mě přesvědčite a nepořídím si RFT, ale zase musím sehnat rezervní kolo, které bude sedět na BMW 3 E90, co možná nejmenší ať mi zbyde, už v tak malém kufru místo.
Mpx 220(vau),SE D750i,LG Chocolate,Sharp GX29,N95 sand(vau),LG Shine,Nokia 8600 Luna,MDA Vario III,
dave84
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kompakt 16. 5. 2010 11:16

K RF, někde jsem četl testy a ty Potenzy byly z RF nejlepší (jsou taky od BMW doporučené), pak byl test všech pneu bez rozdílu a Potenzy RF byly tuším druhé. Já bych si RF nechal, nedávno jsem píchl 2x a bylo to OK. Kup si je ale jen venku, ideálně přímo u BMW dealera, jde o to, že se neustále vylepšují jejich vlastnosti (tím myslím pohodlí) a u nás koupíš staré série. Před měsícem jsem je chtěl přezout a ani jsem u nás nemohl sehnat ty správné (s max rychl. limitem a přesně daným zatížením), pak zde jsou třeba 1 rok a víc staré a každou ještě koupíš jinou. Je to jasné, protože moc se neprodávají. Venku dostaneš čerstvé a ještě z jedné série.
Já jsem nakonec přešel na normální pneu :-l - ale ne mojí vinou, nechtěl jsem to. V německu jsem si objednal nové kola 19" s RFT, a když jsem jel domů, tak jsem si říkal, že to snad není možné, vždyť je to pohodlnější než původní 18", tak jsem se podíval na pneu a místo objednaných Potenz tam je Dunlop Maxx, tak tam volám a pak se přišlo na to, že mi dali jiný kola. Ale domluvil jsem se, že si je nechám, dali mi zdarma originál Mobility set (kompresor a sprej). Jo ještě mi nabídli, že se auto dá oficiálně předělat na rezervu, ale stojí to cca 3.500€, tak to jsem zavrhl. Další ale budou RFT, mám furt blbý pocit, až někde píchnu, tak s tím akorát budou problémy. Jak jsem psal, poslední Potenzy jsou oproti sériím před rokem mnohem pohodlnější, tak se toho neboj. Jo, ještě něco - tohle nový kupátko mám s M podvozkem a na RF je to pohodlnější než předchozí E46 na normálech. Pro rejpaly - mám obě auta, tak mohu porovnávat. Jasně, že výměnou za normál pneu je to pohodlnější oproti RF (to i principiálně musí), ale s RF Potenza je to prostě pohodlnější než E46. No a s těma Dunlopama je to jako doma v pokojíčku, až moc pohodlí, nevím, ale připadají mi trakčně horší než ty Potenzy. Ještě ke kolům, mám teď 17", 18" a 19" a nejméně pohodlně jsou 17" (tam mám zimáky), 18" jsou OK a 19" super. Není tedy pravda, že zvyšující se průměr vede k nepohodlí (GOES - měl jsi pravdu, někde jsi mi to psal, že je nesmysl, že větší kola jsou horší :-) ).
Samej dýzl: 330XDA 230kW, 123D 150kW, 320D 110kW
kompakt
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MMira 16. 5. 2010 12:21

dave84 píše:Tak jelikož jsem auto koupil už s RFT tak nemůžu porovnat jak by jelo bez nich, ale už tak jezdí výborně(jízdu si fakt maximálně užívám) a spíš mi vyhovuje, že se auto chová jak motokára, takže menší komfort fakt neřeším.


ty jsi myslim psal, ze pred BMW jsi mel octavii, ze. napsat o e90 320d na RFT, ze se chova jak motokara, je nesmysl. na limitu je to auto nedotacive. a RFT na tom maji hodne velky podil.
FWD na pojizdky, AWD na potah, RWD na zabavu, co vice si prat.
MMira
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kája Mařík 16. 5. 2010 15:28

Tohle se povedlo udělat mně s prý nezničitelnými 225/45 R17 RFT... :mrgreen:
Obrázek

-- 16. 5. 2010 16:29 --

Jak už jsem někde psal, teď se tam místo toho daly nonRFT 19" s profilem 35 a komfort je nesrovnatelný...
jste kokoti
Kája Mařík
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků