Nové Polo GTI

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Známka jako ve škole:
1 32 %  55%  [ 32 ]
2 17 %  29%  [ 17 ]
3 4 %  6%  [ 4 ]
4 3 %  5%  [ 3 ]
5 2 %  3%  [ 2 ]
Celkem hlasů : 58

Odeslat příspěvekod George_Couser 18. 2. 2010 14:13

+3.14
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bhudak 18. 2. 2010 14:18

Je zajímavý, že k většímu 2,0TDI motoru se ten manualni šestikvalt vejde a k menšímu 1,4TSI ne. Bych tam klidně snesl i manuální pětikvalt jako měla minulá generace. Hlavně aby bylo čim kvrdlat.
HTP pravý hot hatch
www.autowerks.cz
bhudak
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 18. 2. 2010 14:21

můžeš kvrdlat pádlama pod volantem 8-)
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Lukino 18. 2. 2010 17:28

Co to je za blbost, ze se nekam nevejde prevodovka...
Lukino
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 18. 2. 2010 18:16

no tak motorový priestor má obmedzenú veľkosť a v prípade motora naprieč sa niet čomu diviť, stačí ak je dlhšia a už sa to tam nevojde....
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 18. 2. 2010 18:52

m4lcolm píše:mi je to jedno, inteligentní člověk si stejně diesel nekoupí 8-)

ale pokud inteligentnímu člověku dýzlový hot-heč koupí rodiče, tak to vezme a neodmítne :nenapadne
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 18. 2. 2010 19:02

brasci píše:no tak motorový priestor má obmedzenú veľkosť a v prípade motora naprieč sa niet čomu diviť, stačí ak je dlhšia a už sa to tam nevojde....


akorat v cem je ten motor vetsi, nez 2,0? vse je naopak mensi
anonymni

Odeslat příspěvekod Jim 18. 2. 2010 19:05

zřejmě kompresor, turbo, vedení vzduchu, to se nasčítá....
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod brasci 18. 2. 2010 19:06

ale no, nikdy nemôžeš vedieť ako ho navrhli, ako navrhli uchytenie, on môže byť celkovým objemom menší, ale môže byť napr. o niečo dlhší, dlhší úchyt atď...
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 18. 2. 2010 19:07

Jim píše:zřejmě kompresor, turbo, vedení vzduchu, to se nasčítá....


blbost, to neni vedle motoru, hele v ramci otho jake motory se tam vejdou o dost vetsi apod. tak je to kravina, ze by se tam mt nevesel kvuli tomu, ze je velky, obzvlaste, kdzy dsg ma vetsi vnejsi rozmer :ú)
anonymni

Odeslat příspěvekod Anonymni 18. 2. 2010 19:07

kua ten avatar! TEN AVATAR!
Anonymni

Odeslat příspěvekod George_Couser 18. 2. 2010 19:08

7q dsg by mělo být naopak menší (kratší), než konenční šestikvalt...
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 18. 2. 2010 19:08

jinak pěkné auto, akorát motor není můj šálek kávy....... :-)
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod brasci 18. 2. 2010 19:09

goes: ale aj tak len hádaš... hovoríme možnosti aké sú, prečo sa to nemusí zmestiť, proste je to iné a nemusí sa to zmestiť... dsg môže byť väčšia, ale do iných smerov, často to môže byť na centimetre...
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 18. 2. 2010 19:10

goes píše:
Jim píše:zřejmě kompresor, turbo, vedení vzduchu, to se nasčítá....


blbost, to neni vedle motoru, hele v ramci otho jake motory se tam vejdou o dost vetsi apod. tak je to kravina, ze by se tam mt nevesel kvuli tomu, ze je velky, obzvlaste, kdzy dsg ma vetsi vnejsi rozmer :ú)


však to byla jen úvaha, pod kapotu jsem se ještě nedíval...
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků