Fm transmiterů je na trhu docela dost a pokud si odmyslíš ty nejlevnější shity do 500,- je jejich kvalita přibližně stejná - lišej se jen funkcema.
Samotný fungování Fmt záleží na hodně věcech, ale především na kvalitě rádia, množství Rst místa kde budeš jezdit a umístění Fmt a antény. Optimální kombinace je Fmt na palubovce (třeba Touran) a anténa nad ním. Naopak nejhorší je kombinace Fmt vpředu a anténa vzadu (některý korejci) - ve spojení s fóliema na oknech to bejvá smrtící.
Taky záleží, kde s tím budeš jezdit - třeba v praze, kde je spousta Rstanic je těžký najít volnou frekvenci a použití Fmt je dost obtížný. Stávalo se mi, že jsem na čm měl na určitý frekvenci slušnej příjem a na zličíně už to šumělo.
Na konci světa (zkoušeno třeba morava, východní čechy), kde je jen pár rádií podobnej problém nebyl.
Asi nejlepší info o problematice bylo v Chipu:
http://www.chip.cz/cs/testy/mp3-do-auta.html
Chlap, kterej umře s největším množstvím hraček, vyhrává...