Ty dnešní motory nic nevydržej...
430 000km a z emisí vyjelo po svých s jedničkou s hvědičkou, o generálce to neslyšelo ani z televize...
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Jouda.II píše:zelvotron píše:Hele jakým způsobem vůbec měří otáčky u starejch nafťáků?
Signálem z altiku
p0etrik píše:Zasel bych za pravnikem, nechal si udelat znalecky posudek a podle toho se rozhodnul. Ale pokud uz jsi to tam nechal na opravdu a uz s tim neco delali, tak je to stejne jedno.
Kibitz píše:Stejne je to ale hnusna metoda, vytacet to do prebehovych otacek a jeste klidne 20x po sobe, kdyz se nedari. Fuj fuj
ajif píše:Jouda.II píše:zelvotron píše:Hele jakým způsobem vůbec měří otáčky u starejch nafťáků?
Signálem z altiku
to se už neměří HALovým čidlem na klikovce? Pár let už jsem to nezkoumal ...
Brus píše:když jsem byl nedávno na emisích tak frajer zjistil, že mám baterku v kufru a nechtělo se mu k tomu tahat drát, tak to ani neměřil a hodnoty opsal z předchozí kontroly.
S-Tony píše:Njelepší řešení je si emise zaplatit bokem a auto vůbec nenechat vytáčet. Technik tam pak napíše hodnoty s měření z podobného auta a je po starostech.
matuS píše:pri najazde 260t to hodia na prirodzene opotrebovanie materialu - aj tak v podstate ten motor uz prekrocil svoju zivotnost
JardaB píše:s timhle najezdem mel byt motor po GO
JardaB píše:To jde o to, jestli tam jsou puvodni rozvody nebo z kolika se to stocilo
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků