Porucha motoru při měření emisí

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Čendoslav 20. 10. 2009 19:54

Aha...no ale i tak...krátkodobý vytočení do omezovače musí motor přežít bez úhony...jestli ne, tak si smrt zaslouží...
You do that...and forget the money...
- Alan Watts

'06 Chevrolet Lacetti SW 1.6
Čendoslav
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.II 20. 10. 2009 19:57

Jestli s tím jezdil klobouka a ručička v životě neviděla červený políčko, tak se z toho asi motor vyjevil.
Ford Focus 1.8 TDCi
Jouda.II
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ota 20. 10. 2009 19:58

petas23 píše:Zdravím Vás tady,potřebuji poradit.Stala se mi taková věc,při měření emisí na octavii 1.9 tdi 81 kw,najeto 260 tis ,po celou dobu servisováno právě tam,kde jsem dělal ty emise,se při vytáčení do přeběhových otáček se něco stalo s motorem.Odhad je,že odešly hydroštely.Našel jsem v jednom článku.


Chlape, tobe odejde neco v motoru a chces to hodit na mereni emisi, ktery sis sam objednal? To se mi snad sen..
Ota
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 20. 10. 2009 20:00

tak tak,to neni zrovna normalni aby se vysypal motor pri kratkodobym vytoceni na max,neco bylo nekde spatne ale rozhodne ne ve stanici mereni emisi ale v motoru
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomlaurin 20. 10. 2009 20:05

Kdo ví jakým způsobem ho vytočili... :-D
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 10. 2009 20:14

ajif píše:nafta se točí na přeběhové otáčky (do omezovače)

přesně tak, to byl rachot :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petas23 20. 10. 2009 20:16

jednu věco co jsem nenapsal,vtočení se stalo tak asi 12x,kvůli tomu, že nenaměřil hodnoty co potřeboval.nejdřív žádny,pak vyšší.. článek

"Majitele dieselových motorů trochu děsíme, protože tyto motory se měří v přeběhových otáčkách. Několik sekund tedy motor musí pracovat pod plným plynem v nejvyšších možných otáčkách. Tyto otáčky se také porovnávají s tabulkami, zda jsou ve stanovených hodnotách. Současně se měří zplodiny vycházející z motoru a opět se porovnávají s tabulkami. Vliv na kouřivost vznětových motorů má především čistota vzduchového filtru, protože tato jednoduchá součástka může výsledné hodnoty změnit tím, že motor dostává málo vzduchu, ale hodně paliva, a to špatně hoří."

Ano, stát se to může. A kdože uhradí u dnešních motorů nemalou škodu?

"Každá Stanice technické kontroly by měla být pojištěna, protože se v takových případech jedná o drahé opravy. Z této pojistky se pak případné poškození motoru hradí. Samozřejmě, musí se prokázat, že ke škodě došlo měřením, a ne například nedodržením předepsané údržby."
http://www.rozhlas.cz/motozurnal/radce/_zprava/509516
petas23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod petas23 20. 10. 2009 20:17

"Především bych si hlídal životnost rozvodového řemenu, protože při vytáčení motoru, které k měření potřebujeme, je to pro motor zátěž. Je-li řemen volný, pak může přeskočit nebo dokonce prasknout, a dojde k poškození motoru."
petas23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod S-Tony 20. 10. 2009 20:24

Njelepší řešení je si emise zaplatit bokem a auto vůbec nenechat vytáčet. Technik tam pak napíše hodnoty s měření z podobného auta a je po starostech.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stormbringer 20. 10. 2009 20:25

Pokud je diesel špantě nastavený, může snadno překročit maximální povolené otáčky. Takže pokud je mechanik lopata...
Life is hard. Then you die.
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.II 20. 10. 2009 20:26

S-Tony píše:Njelepší řešení je si emise zaplatit bokem a auto vůbec nenechat vytáčet. Technik tam pak napíše hodnoty s měření z podobného auta a je po starostech.

Potom je celej systém měření emisí a STK akorát tak na howno a silnicích jezdí hulící popelnice
Ford Focus 1.8 TDCi
Jouda.II
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 20. 10. 2009 20:27

No to jezdíl. Ale kdo s tím něco udělá? Já úplácen jako první peřestanu. Tak blbý nejsem.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stormbringer 20. 10. 2009 20:28

Vona by Felda jezdící pod 5 totiž jinak neprošla. Kdyby takovou někdo totiž viděl, byla by zabavena pro muzeum jako jediná svého druhu...
Life is hard. Then you die.
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 20. 10. 2009 20:29

5,6....
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 20. 10. 2009 20:49

Hele jakým způsobem vůbec měří otáčky u starejch nafťáků? ;)
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků