Renault Megane III

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod -pb- 26. 4. 2009 06:12

Turecký je kombi a sedan, hatch by měl být francouzský.
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod glock69 26. 4. 2009 07:54

Není náhodou ze Španělska?
glock69
Nováček

Odeslat příspěvekod odklizec 26. 4. 2009 14:50

Mam pocit, ze jsem nekde cetl ze to delaji Spaneli? A vcera jsem pri myti na michelinkach zahlidnul "made in spain", tak to asi bude i cele auto ;) Vsechno z jedne zeme. Kazdopadne, po prvnich 1000km zaden problem. Uvidime, az tech km bude aspon 20k.
odklizec
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hustoles 26. 4. 2009 16:21

Po 1000 km žádný problém, to jest věru kolosální úspěch. Congratulations!
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BigFoot007 26. 4. 2009 20:55

no ja som zazil autam, co sa pytali hned este v prvej 1000 dop servisu - a upozornujem ze islo aj o kvalitnejsie znacky a kvalitnejsie modely(trebars fiesta, nie moja ale jedneho blavaka)
Have you tried turning it off on on again?
BigFoot007
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod odklizec 26. 4. 2009 23:08

Samozrejme, 1000km je nic. Ale tak jako BigFoot, i ja uz mam blbou zkusenost do 1000 najetych km. Takze je treba brat to s rezervou, ale rozhodne to nepodcenovat ;) Jak rikam, uvidime az tech km bude 20k a vic.
odklizec
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MadMack2 27. 4. 2009 14:44

Ja mel zavadu na aute pri najetych 900km a dalsich 135.000 km nic - tuk tuk tuk :-)
Zásadně dělám věci po svém! Hmmm, taky to podle toho vypadá.
MadMack2
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mégy 27. 4. 2009 19:13

Jo, díky za vaše info. Asi mi to ulehčí rozhodování. Ty jízdní vlastnosti, hlavně jak to sedí na cestě, to mě tedy dostalo. Je fakt, že jsem si zatím vozil zadek jen ve škodulách 120 - přes fabku a Octavia, ale to se můžou Škoduly... Trochu mě jen trápí ten "předsuvník", který se tady na fóru hodně propíral a lehce jsem byl zklamaný místem na zadních sedadlech (no, sedět tam budou v 99% děcka) tak to až tak moc neřeším, ale kdyby žena tolik netlačila, že musíme letos na dovolenou, tak bych to s tou naší feldou 1,9D ještě nějak odhrkal, ale mám obavy, že by nás, jak na potvoru, už někde nechalo čerpadlo. Chuděra už má za sebou 320 tis. (a čert ví jestli ne víc) a kolem 1500 - 2 tis. otáček to nějak divně kucká ! Jinak by se mi asi líbil M III v kombálu, v té HNK barvě + příslušenství Kit sport, to vypadá dost dobře !!! Díval jsem se na stránky renault.pl a ti "juzci" už mají dokonce v nabídce i motorizaci 1,4 Tce. Co vy na tento motor ? Je to asi podobné jako 1,4 TSI u fauvéček, že ? I tuto motorizaci bych u rencků zkusil, ale je to zase agregát navíc, který by se mohl po...tentovat, tak jako u většiny přeplňovaných motorů, že ? Poraďte, určitě máte spoustů zkušeností a postřehů. Rád si počtu. Dík.
Mégy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MirecBA 27. 4. 2009 19:44

hlavne pojde o novy motor, takze vydrz vo hviezdach. Presuvnik je vec za cca 170,-EUR . Ale myslim ,ze u novych by tento problem nemusel byt tak akutny. Ak mozez cakat, tak skrze to miesto vzadu odporucam kombi. Zober deti, posadte sa do auta a potom sa rohodni. Zena to uz trosku lutuje, nepocuvala ma :-) Deti v sedacke potrebuju vzadu miesta ako ja. Moja 3,5 rocna urcite skrze nozicky, ktore neda pod sedadlo, ale medzi sedadla. Inak super auto za tie peniaze. Dnes som dokonca zistil, ze mam denne svetla a nemusim palit H7 :-)
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod vladomir 27. 4. 2009 21:18

Ahojte, pár dní mám nový megane III authentique a začal ma bolieť chrbát vo výške pliec. Všimol som si, že hlavové opierky sú v porovnaní s opierkami ako som mal vo fábii vysunuté viac dopredu. Vo vyšších výbavách sú síce hlavové opierky osovo nastaviteľné, ale aj tie sú rovnako vysunuté dopredu, ako tie moje. Zaujímalo by ma, či mal niekto podobný problém, prípadne ako ho vyriešil. Kedže originál hlavové opierky pre megane III, ktoré by boli viac vzadu neexistujú, zvažujem kúpu nejakej masážnej podložky na sedadlo, čím by som aspon čiastočne vyplnil ten "schodík" medzi horným okrajom sedadla a hlavovou opierkou. Vďaka za odpoveď.
vladomir
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 27. 4. 2009 21:19

vladomir: uprimne receno je problem v tom, ze mas zada a pater spatnou, protoze anatomicky jsou ty operky v renaultu naopak spravne umistene a tvarovane. Ve Fabii jsou naopak anatomicky spatne a nevhodne.
anonymni

Odeslat příspěvekod Hustoles 28. 4. 2009 10:22

V tom případě pomůže jen operace páteře.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 28. 4. 2009 11:31

goes píše:vladomir: uprimne receno je problem v tom, ze mas zada a pater spatnou, protoze anatomicky jsou ty operky v renaultu naopak spravne umistene a tvarovane. Ve Fabii jsou naopak anatomicky spatne a nevhodne.


Jelikož jsem ta sedadla a opěrky měl možnost vyzkoušet, v tomto případě dávám plně za pravdu Goesovi, protože ty opěrky jsou asi tak 3x lepší než ve Fabce, kdy - i když je naklopím úplně dopředu, tak musím zaklánět hlavu, abych se opřel, kdežto u toho Rencka jsem měl hlavu opřenou o opěrku trvale, což mi velmi vyhovovalo.

Skoro bych si i troufnul říct, že se poloha a kvalita opěrky přiblížila Volvu....já vím, odvážné.. :-[
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondras85 28. 4. 2009 14:07

Mello: souhlas až na ty pro mě nevyhovující měkká sedadla v MIII
Nesnáším zimu,sníh,břečky,sračky...
Ondras85
Inventář

Odeslat příspěvekod MirecBA 28. 4. 2009 14:31

kedze mam vyssiu vybavu nemozem posudit tie zakladne, ale tie nastavitelne su vyborne. Maju slusnu aretaciu, nie ako v predchadzajucom modely. Co sa tyka sedadiel. Moli byt trosku lepsie :-) Ale inak o.k.
MirecBA
Guru

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků