Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
DoubleSix píše:Pokud tomu trochu rozumíš, tak víš, že to není tak černobílé, jak si to popsal. Máme také ve firmě auta na operativní leasing a shodou okolností od LeasePlanu. A to si buď jistý, že každé opravě či výměně dílů se velice, ale velice brání. Hádej proč?Mek píše:Nesouhlasím. Leaseplan dělá operativní leasing, což mimo jiné znamená, že když zákazník má s autem problém, tak auto hodí do servisu, řekne co chce opravit a případná faktura se pošle na Leasplan. Navíc pokud má ta Mazda teprve 2 roky, tak je v záruce, takže jaképak šetření na servisu. A pokud se služebákem jezdí jen jeden člověk, tak se většinou k autu chová jako ke svému (vlastní zkušenost), ale tohle samozřejmě je individuální. Nebo myslíš, že je nějaký obchoďák zvědavý na to, aby mu auto kleklo někde na druhém konci republiky?
Přesně jak píšeš. Ani nebudu vyjmenovávat seznam věcí, co na mém autě dovozce odmítnul uznat jako reklamaci a případnou výměnu by neplatil LeasePlan, ale přeúčtoval by ji na firmu. Ta to také odmítla. Takže se jezdí se závadamiMek píše:Můžeš trochu rozvést, jak konkrétně se leasingovka brání opravě či výměně dílů, obzvlášť když je to auto v záruce? Jakože ti třeba řeknou - ty zvlněné brzdové kotouče vám nevyměníme? Nebo jak to mám chápat? Taky jsem donedávna jezdil firemním autem na leasing. Nikoho jsem se na nic neptal a nechal na autě vždy vyměnit a opravit, co jsem uznal za vhodné.
Druhá věc samozřejmě je, když autem jezdí někdo, komu je fuk, jestli tam něco klepe nebo že svítí půlka kontrolek na palubovce - i takoví (a hlavně takové) jsou, ale to už nemá s leasingovkou nic společného...
DoubleSix píše:Přesně jak píšeš. Ani nebudu vyjmenovávat seznam věcí, co na mém autě dovozce odmítnul uznat jako reklamaci a případnou výměnu by neplatil LeasePlan, ale přeúčtoval by ji na firmu. Ta to také odmítla. Takže se jezdí se závadamiMek píše:Můžeš trochu rozvést, jak konkrétně se leasingovka brání opravě či výměně dílů, obzvlášť když je to auto v záruce? Jakože ti třeba řeknou - ty zvlněné brzdové kotouče vám nevyměníme? Nebo jak to mám chápat? Taky jsem donedávna jezdil firemním autem na leasing. Nikoho jsem se na nic neptal a nechal na autě vždy vyměnit a opravit, co jsem uznal za vhodné.
Druhá věc samozřejmě je, když autem jezdí někdo, komu je fuk, jestli tam něco klepe nebo že svítí půlka kontrolek na palubovce - i takoví (a hlavně takové) jsou, ale to už nemá s leasingovkou nic společného...
Pokud u auta na operativní leasing hodně servisuješ a měníš díly, tak se ti to dost negativně promítne do měsíční splátky a firma se zamozřejmě brání. On i ten servis v rámci leasingu má svoje omezení.
Takže ne vždy znamená "služební" = dobře servisované.
Toť moje zkušenost.
Nám reklamované zvlněné kotouče naúčtovali. Kotouče měly najeto asi 8 000 km.Mek píše:Hm, tak to nevím, zdá se mi to ale dost divné... Ty zvlněné kotouče jsem nevzpomněl náhodou, stalo se mi to při první servisní prohlídce po 15t km. Samozřejmě se to nefakturovalo, to by si snad ani nedovolili - ztropil bych tam takovou scénu, že by jim to opravdu nestálo za to...
Focus má mezi podběhy nejširší kufr ve své třídě. Kdo stěhuje velké věci, ten to ocení, oproti Octavii je rozdíl 15 cm a ty někdy rozhodnou, zdali větší věc do kufru dáš, nebo ne. Octavka má ten kufr hlubší, proto i více litrů.Ondras85 píše:Kup novýho Fokála a máš klid...i když on nemá moc velkej kufr ani v kombiku
A kolikrát ten největší objem využiješ? Mě jde víc o skladnost, než o litry. Až jednou budeš rovnat více věcí do kufru (kočárky, kufry, dětské sedačky, cestovní postýlky, ...), tak mi dáš za pravdu.Ondras85 píše:To je pravda,ale kdo chce největší objem v litrech,ten bude objemem Focusu zklamanej
Jakou a k čemu to je dobré?Ondras85 píše:Prakticky nevyužiješ,ale když jde člověk kupovat auto s velkým kufrem a vidí rozdíl objemu mezi OII a FII tak už to roli hraje...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků