Volkswagen Passat 2.0 TDi Comfortline

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MaWa 15. 1. 2009 20:40

Zdravim,

v autech jsem lama, takze bych rad poprosil o radu s vyberem, nebo spis o zhodnoceni meho vyberu. Konkretne me zaujalo toto:

http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6821156

Rad bych vedel, zda neni tenhle konkretni model nejak poruchovy, na co si dat pozor, zda je ta cena adekvatni atd...

Nerozmlouvejte mi Passata, proste to auto se mi libi. Asi jsem divnej, protoze co ctu na netu tak vetsinou se lidem Passat nelibi. Chtel bych tu 125kW verzi, ale pokud mi tu nekdo napise ze je nejak nadmerne poruchova, klidne bych to ozelel a sel do 103kW verze. Tu silnejsi chci kvuli cestam po dalnicich v zapadni Evrope, kde to auto bude jezdit vetsinou (odhadem 90%) a nechci tam byt ten nejpomalejsi...

Budu rad za kazdou pripominku, diky moc.
The computer allows you to make mistakes faster than any other invention, with the possible exception of handguns and tequila...
MaWa
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 15. 1. 2009 21:08

U TDI snad jen sporteba oleje a praskajici hlava, na to pozor
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondras85 15. 1. 2009 21:15

Bych se těch motorů zas tak nebál
Nesnáším zimu,sníh,břečky,sračky...
Ondras85
Inventář

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 1. 2009 21:16

U Pašíka byl největší problém s hliníkoovu přední nápravou, kterou používalo v rámci koncernu i Audi. Je sice technicky dokonalá, ale na českém tankodromu dost trpí. Při zkušební jízdě proto bedlivě poslouchej, zda nejdou rázy od předku, jinak počítej s cenou až 50 tis CZK za kompletní výměnu všech ramen v autorizáku - naštěstí už jdou bez problémů nahradit ocelovými z druhovýroby.
Jinak si ho nech před koupí důkladně prolustrovat Cebií - riziko koupě kreadeného vozu je u téhle značky velmi, velmi vysoké... :idea:
Naposledy upravil anonymni dne 15. 1. 2009 21:19, celkově upraveno 3
anonymni

Odeslat příspěvekod Totalschade 15. 1. 2009 21:16

Jintaj: jsi si jisty ze i u teto generace?
goes: 3 - dyt mne znas, tak co resis?
ceda: nestačí to voroštovat na mokrý trávě?
Totalschade
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 1. 2009 21:18

Pravda, trpěly na to hlavně B5ky...
anonymni

Odeslat příspěvekod Dusan 15. 1. 2009 21:19

Ono to neni az tak o vykonu jako o tom, ze 125kW je mnohem kultivovanejsi nez traktorova 103kW. Je to posledni PDcko a paradoxne prvni se kterym se da rozumne jezdit a nemit dojem, ze jsem traktorista. Problemy tezko rici, techto motoru je o hodne mene nez levnejsich dvoulitru, specificke snad jenom velke problemy s filtrem pevnych castic, ktery se velmi casto zanasi a nefunguje samocisteni specialne pri vetsim najezdu po meste.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 1. 2009 21:23

Jj, motor s DPF je první, který nutí majitele, aby jezdil tam, kam chce on, nikoliv majitel :D
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 1. 2009 21:29

Jintaj píše:Jj, motor s DPF je první, který nutí majitele, aby jezdil tam, kam chce on, nikoliv majitel :D


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MaWa 15. 1. 2009 21:33

diky za nazory...abych to vzal poporade:

co se tyka puvodu vozidla - mam se bat kradeneho, kdyz je k tomu original serviska, sedi VIN kody atd ? dival jsem se na tu cebii, chteji za to 2300 s dani. coz neni moc, ale je to jen v ramci jednoho statu ktery si vyberu. tzn auto je sice udajne z nemecka, ale kdyz si ho teda necham proverit v nemecku a reknou mi ze tam neni nic zavadneho, jeste to neznamena, ze nebude kradene treba z rakouska apod...a platit za kazdy stat 2300 s dani mi prijde trochu mimo. nebo tenhle cenik http://www.cebia.cz/Default.asp?pageid=321 chapu spatne ?

pokud jsou s filtrem pevnych castic problemy jen pri caste jizde ve meste tak to mi nevadi, to auto bude 90% casu na dalnici.

a mimochodem - kolik tenhle motor vydrzi ? pri pravidelne udrzbe atd...ted to ma najeto 115tisic, budu ho mit tak 4 roky po 35tis km, tzn bude to za 4 roky jeste s 250tis km najetymi prodejne, nebo do srotu ? imho diesely obecne vydrzi hodne, takze by to snad nemel byt problem...
The computer allows you to make mistakes faster than any other invention, with the possible exception of handguns and tequila...
MaWa
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Totalschade 15. 1. 2009 21:41

udelal bych toto. i s lakem.
http://www.cebia.cz/Default.asp?pageid=331

dneska by ti teoreticky vinove dvojce nemelo jit v evrope prihlasit
goes: 3 - dyt mne znas, tak co resis?
ceda: nestačí to voroštovat na mokrý trávě?
Totalschade
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondras85 15. 1. 2009 21:46

Diesely už nejsou co bývaly.Vše se podřizuje emisím a výkonu zároveň,takže cpou velkej výkon do malýho objemu.Ale 250tkm by měl ten motor vydržet...
Nesnáším zimu,sníh,břečky,sračky...
Ondras85
Inventář

Odeslat příspěvekod Dusan 16. 1. 2009 06:56

MaWa píše:pokud jsou s filtrem pevnych castic problemy jen pri caste jizde ve meste tak to mi nevadi, to auto bude 90% casu na dalnici.

a mimochodem - kolik tenhle motor vydrzi ? pri pravidelne udrzbe atd...ted to ma najeto 115tisic, budu ho mit tak 4 roky po 35tis km, tzn bude to za 4 roky jeste s 250tis km najetymi prodejne, nebo do srotu ? imho diesely obecne vydrzi hodne, takze by to snad nemel byt problem...


Ne, s filtrem pevnych castic u 2.0TDI jsou problemy vsude, ale ve meste takove ze se s tim neda skoro jezdit. Pokud budes prevazne drandit po dalnici, tak si myslim, ze ten filtr by mel byt umanagovatelny (krasne slovo).
To ti nikdo nerekne. 2.0TDI 125kW je hodne malo na trhu a na 2.0TDI 103kW jsou znacne rozporuplne spise negativni nazory. Muze vydrzet klidne tech 250.000km, ale jsou lide co se jim zacal podelavat uz v sedmdesati tisicich, dneska je to holt vzdy trosku sazka do loterie. Obecne z dieselu VW te doby byl nejvetsim drzakem sice jizdne zoufaly, ale taxikari velmi oblibeny 1.9TDI 77kW. Dvoulitry uz mene, viz treba Skoda forum. Na druhou stranu tenhle kousek je novejsi a tudiz nebude trpet nemocemi starsich motoru (hlavne turba).
Mne se tenhle motor libil hlavne svym projevem, ktery je mnohem prijemnejsi nez u jeho starsich sourozencu. Pokud ma to auto overitelnou historii, tak bych to za ty penize asi risknul a nebo se vykaslal na naftu a koupil rovnou benzina. Jiny diesel moc nema smysl.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NiceOne 16. 1. 2009 07:03

> Dvoulitry uz mene, viz treba Skoda forum.

Tam se ani nedivej. Polovina exotu, kteri si na ten motor stezuji tam ma chip na + 50% vykonu ...a pak se divi.
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 16. 1. 2009 07:25

Napravy u tejto generacie Passatov su v poriadku, VW tvrdi ze hlavy na 2.0 TDI su od roku 2005 v poriadku (osobne ho mam a zatial bez problemov), to ze by to bolo kradnute by som sa v tomto pripade moc nebal (urcite nie v EU). Az na horsi prejav toho motora (da sa na to zbvyknut) je to auto v pohode. Takze ak ti to auto sadlo a nie je to nejaka skryta buracka (treba ho ako kazde auto pozriet funfovanym okom na mieste, to cez web nikto nedokaze) a si ochotny dat za to tu sumu, tak nevahaj a zober ho. Vacsina ludi co tou mudruje (auta aj okolo motora) s tym realne osobne skusenosti nema, vacsinou JPP (cest vynimkam).
Na jazdenie po dialnici je to uplne v pohode, samozrejme nie sportove, ale na kludne jazdenie je ta dynamika v norme.
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků