vyfuk na miru

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod marepa 21. 10. 2008 01:11

bob ash píše:To jsem nepochopil. Tohle možná platí o Remusu a spol., který vyráběj koncovky za dva tisíce pro tunery na favorita. Ale pokud chceš uspět na trhu performance dílů v USA, kde je tvrdá konkurence, tak se musíš zabejvat vším... Tohle ti lidi nekoupěj proto, že to hezky vypadá.


Ja taky netvrdil ze to je pripad Borly, nebo toho Flowmasteru. Ja to myslel v obecne rovine ze super mega znacka nemusi znamenat nejlepsi kvalita.

Vyfuk je hodne moc slozita vec a udelat ho poradne znamena vzit konkretni auto a presne ho spocitat na dany typ vozu .. a to nemusi delat kazda firma, kdezto firma co dela vyfuky treba na zavodni auta ti tohle udela ... ale mas pravdu v tom, ze to urcite bude drazsi .. pocitam ze takovy vyfuk bude kolem 100 ... a to se nebavime o kompletu od sani po tlumic .. tam by to mohlo jit i k 250.
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bob ash 22. 10. 2008 02:12

[quote="marepa"

Ja taky netvrdil ze to je pripad Borly, nebo toho Flowmasteru. Ja to myslel v obecne rovine ze super mega znacka nemusi znamenat nejlepsi kvalita.

Vyfuk je hodne moc slozita vec a udelat ho poradne znamena vzit konkretni auto a presne ho spocitat na dany typ vozu .. a to nemusi delat kazda firma, kdezto firma co dela vyfuky treba na zavodni auta ti tohle udela ... ale mas pravdu v tom, ze to urcite bude drazsi .. pocitam ze takovy vyfuk bude kolem 100 ... a to se nebavime o kompletu od sani po tlumic .. tam by to mohlo jit i k 250.[/quote]

A co myslíš, je pravděpodobnější, že bude mít výfuk dobře spočítanej firma, která jich za rok udělá deset tisíc, nebo firma, která za rok udělá tři?
Speed can kill you. Drive Ford and live for ever.
bob ash
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 22. 10. 2008 06:15

bob ash píše:A co myslíš, je pravděpodobnější, že bude mít výfuk dobře spočítanej firma, která jich za rok udělá deset tisíc, nebo firma, která za rok udělá tři?

těžko říct, ale firma která z rok udělá výfuky tři má - pokud to neodflákne - určitě větší prostor k pořádnému odzkoušení a připasování na konkrétní auto

velkosériový výrobce se s jedním zákazníkem moc bavit nebude
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bob ash 23. 10. 2008 04:04

Vana666 píše: těžko říct, ale firma která z rok udělá výfuky tři má - pokud to neodflákne - určitě větší prostor k pořádnému odzkoušení a připasování na konkrétní auto

velkosériový výrobce se s jedním zákazníkem moc bavit nebude


To sice ne, ale pokud člověk nestaví zrovna nějakou totální exotiku, a zvlášť u US aut, který se dělají jako housky na krámě a hromadně se i tuní, bude lepší koupit za 50 tisíc i s dovozem Borlu (která vyhrává většinu srovnávacích testů - co do výkonu - který jsem viděl), než se snažit vymyslet něco lepšího a utratit za to nakonec 3x tolik, aniž by to bylo výrazně lepší. Přeci jen to, že se náklady na vývoj rozpočítají do stovek až tisíců kusů dost výrazně pomůže.

Vyvíjet vlastní výfuk má smysl jedině pro závodění, nebo při nějaký nezvyklý kombinaci (exot auto, nebo auto s motorem co se v něm normálně nevyskytuje). A sériová Corvette není ani jeden případ...
Speed can kill you. Drive Ford and live for ever.
bob ash
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 23. 10. 2008 07:23

bob ash: souhlasím
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 25. 10. 2008 13:10

bob: mam pocit ze se tu zaciname bavit o vice vecech

ale rozhodne pokud budu chtit maximum, tak musim jit k malovyrobci .. ktery si nameri moje data meho auta a na to "usije" vyfuk

ono kdyz vedle sebe postavis 2 stejna auta, (zvlast kdyz uz budou jeta) tak proste nebudou mit uplne stejne parametry.

v mem prvnim prispevku sem narazel prave na neco jako je Remus .. kde proste platis jenom za znacku a s autem to neudela nic ..
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 25. 10. 2008 13:13

a jinak exot auto s motorem co se v nem normalne nevyskytuje je presne to, co ma ten, co zakladal tu diskuzi
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bob ash 27. 10. 2008 03:35

marepa píše:a jinak exot auto s motorem co se v nem normalne nevyskytuje je presne to, co ma ten, co zakladal tu diskuzi


Nicméně to není zas takovej exot - navíc na vejfuku na takovejhle motor nic není. Potřebuje svody a dobrý tlumiče, na zbytku není nic k řešení. U muscle cars máš většinou dvě 2 1/4, 2 1/2 nebo 3" trubky, dva tlumiče a H-pipe, v trase původního potrubí. Není na tom co vymyslet a nikdo se o to ani nesnaží. Akorát musíš vybrat správnej průměr (3" má smysl tak u 500+hp auta) a dobrý komponenty (svody + tlumiče). Návrhem potrubí nic zajímavýho nedoženeš.

A to o navrhování výfuku na míru jednotlivýmu autu je nesmysl, to má smysl opět jenom u závoďáka nebo nějakýho extrému. Třeba u tý Vette si nedokážu představit, v čem by asi ty trubky měly bejt jiný než u jiný Corvette s +- stejným motorem.
Speed can kill you. Drive Ford and live for ever.
bob ash
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bhudak 13. 11. 2008 17:51

Asi tak jako bob ash.... to moc žerete kluci :)
HTP pravý hot hatch
www.autowerks.cz
bhudak
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků