Espace - jaký motor?

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod sparrow75 23. 9. 2008 22:00

kamarád by si chtěl koupit Espace model 91 - 97
Obrázek
A neví jaký vybrat motor chce benzín :pozor
Tak prosím napište co vybrat a jak to jezdí,spotřeba atd. díky ;-)
Mello je jediný,Mello je naše internetové slunce,Mello je náš bůh
a proto modleme se společně Mello náš jediný na nebesích.
sparrow75
Missák Garáže 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 23. 9. 2008 22:01

At to nekupuje. Cetl jsem o tom clanek, ze si to nekdo koupil a pak se v tom naboural a zabil. :pozor
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod sparrow75 23. 9. 2008 22:07

No je to jeho volba né ;-)
Mello je jediný,Mello je naše internetové slunce,Mello je náš bůh
a proto modleme se společně Mello náš jediný na nebesích.
sparrow75
Missák Garáže 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 23. 9. 2008 22:24

p0etrik píše:At to nekupuje. Cetl jsem o tom clanek, ze si to nekdo koupil a pak se v tom naboural a zabil. :pozor

a ještě o tom napsal článek na internet :lol:

Já četl něco podobného na tipcars.cz, kde to ten týpek asi 1-2 rozstřelil a pokaždé si koupil jinýho espace.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sparrow75 23. 9. 2008 22:28

Hoši prosím tentokrát vážně :pozor
Mello je jediný,Mello je naše internetové slunce,Mello je náš bůh
a proto modleme se společně Mello náš jediný na nebesích.
sparrow75
Missák Garáže 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Auto1 24. 9. 2008 08:44

Ať si zjistí nejprve spotřebu a umocní ji tím,že každé auto má najeto milion,zjistí,že v benzínu to žere moc a v naftě to nejede a nestartuje,bez klimy se v tom upečeš a s klimou která chladí to sehnat je husarský kousek.Ta nafta v zimě netopí a potřebuješ mít bufík,který má zase jedno auto ze sta,a opět nefunkční. Radím nekupovat,kup raději Scénic,který je sice menší,ale funkční.
Espace je dnes zajímavý až další generace s motorem 2,0benzín nebo 2.2TD 83kW a i tam se špatně shání,ale dá se kolo 100.000kč,tohleto,co tu řešíš je vyhození peněz,nebude to sloužit a budou jen potíže,a věř tomu,že na první STK jsi dojezdil.
Auto1
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sparrow75 24. 9. 2008 09:46

Já mu to taky říkal ale chce ho ;-)
Hele já mu prodal svojí milovanou Lantřičku o které bys určitě taky říkal že to jsou vyhozené peníze.Bylo to minulý rok na jaře za 60tis. Lantra 1,6 96 naj. 95tis.km a byl spokojenej.
Ted jí nechává manželce a pro sebe chce tohle ;-)
Holt je skromnej :-P
Mello je jediný,Mello je naše internetové slunce,Mello je náš bůh
a proto modleme se společně Mello náš jediný na nebesích.
sparrow75
Missák Garáže 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 24. 9. 2008 13:29

to uz je moc stary auto, radeji nebrat...
a jeste po tom co p0etrik cetl ten clanek bych to nechtel uz vubec :D
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sparrow75 24. 9. 2008 13:30

Tak rok 97 to zase tak hrozný není ale já bych do toho taky nešel ale když za to nechce dát víc ;-)
Mello je jediný,Mello je naše internetové slunce,Mello je náš bůh
a proto modleme se společně Mello náš jediný na nebesích.
sparrow75
Missák Garáže 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 24. 9. 2008 14:01

Tak vážně: smysl dávají buď čtyřválec 2.2 jako rozumný kompromis, nebo 3.0 V6 pokud je požitkář a preferuje pohodlí před spotřebou. Šestiválců bude samozřejmě málo, zato se takový motor hned tak "neutahá" a bude s plnou výbavou včetně té IMHO nezbytné klimy. Ještě tam tuším dávali základní 2.0, ale to zřejmě moc nepojede.

Espace téhle generace je docela fajn kára, kus mě v něm vezli jako pasažéra a bylo to docela příjemné.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sparrow75 24. 9. 2008 15:02

Děkuji za první podnětný příspěvek ;-)
Mello je jediný,Mello je naše internetové slunce,Mello je náš bůh
a proto modleme se společně Mello náš jediný na nebesích.
sparrow75
Missák Garáže 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bibo 8. 10. 2008 19:39

šel bych rozhodně do 2,2 je to nizkootačkovej motor a s tim autem jezdí naprosto v pohodě i s celkem rozumnou spotřebou do 10
bibo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dabel 10. 10. 2008 12:37

2.8 V6 je este stary dvojventilovy PRV, takze "taha vocpoda" a nie je nutne ho prilis tocit. Tym padom sa da aj spotreba celkom drzat na uzde. Rozvody su ozubenymi kolieskami, cize by mali prezit auto. Problem bude zohnat pekny a udrziavany kusok...
ex janosik.kopac
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky Wagen + japonska polo-elektricka
dabel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JirkaK 10. 10. 2008 13:40

Ten motor 2,2 mám v Renaultu 21. Je to sice dvouventil se 79 kW, ale s autem docela slušně jezdí a s rozumnou spotřebou. Výhodou toho motoru je dlouhodobá spolehlivost, v podstatě stačí jen měnit olej, svíčky, rozvodový řemen, a občas poštelovat ventily /nemá hydroštely/ a 500 tkm není problém. Je to stříkačka, celkem bezproblémová, odchází jen lambdasondy jako u všeho, a snímače teploty chladící kapaliny, potom to špatně startuje a žere jako tank. A když klekne, najdeš ho v nějaké jiné R21 nebo 25 na každém druhém vrakáči. V Espace bude samozřejmě víc brát, a výkonově nebude nic moc.
U takhle starého auta ještě budeš asi muset vyměnit hadice k chladiči a topení, stářím rády praskají. A když se tenhle motor uvaří, hned sháněj nové těsnění pod hlavu.
Zásadní průser je montáž v Espace, motor je tam zazděný kolem dokola, jak na něm něco spravují, nechápu. Asi ho musí vyndat celý spodem.
Pozor na tříventil a čtyřventil 2,0 (kolem 100kW), kde je skoro stejný blok jako u obyčejné 2,2, jenom mají modernější hlavu. Ty občas končí bez varování rychlou smrtí. Ale nevím jestli se tam vůbec dávaly.
Třílitr je pocitově super, měl ho známý v Safranu. Až tedy na spotřebu, o které říkal "čtrnáct když jedu normálně, dvanáct když se snažím".
A jestli je tam rám pod motorem a PN, podobně jako u R21, tak si ho pořádně prohlídni, jestli není prorezlý, prasklý nebo svářený, Za to se bez milosti vyhazuje z STK, nový stojí víc než ojeté auto a v druhovýrobě se nedělá.
Tragédie této země spočívá v tom, že vždy když se v ní začne náhodou dařit lépe, přijdou politici a ve jménu vyšších zájmů všechno zkurví.
Líp už bylo......
JirkaK
Pozorovatel
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků