dabel:
- Vychvalování motoru a podvozku má pravdu. Podvozek je živý, hravý a přitom odpouštějící chyby. Motor je poslední evolucí slavného šestiválce Alfa s chromovanými koleny sání. Poslední a nejlepší z dlouhé řady, už jen ten zvuk a neuvěřitelná chuť do otáček stojí za to. Jen počítej s trochu vyšší spotřebou.
- Zato se spolehlivostí bych se netrápil. GT vychází spíš ze 147 než 156, těch pár much bylo dávno vychytáno (stejně se jich nejvíc tkalo motoru 2.0 Twin Spark, který v GT není).
- Na kupé je v GT vzadu místa docela dost a kufr je velmi slušný a praktický. Pochopitelně proti Accordu jde o jinou třídu, ale myslím, že dva dospělí střední postavy nebudou mít problém.
- O FL nic nevím, rozhodně nebyla od začátku výroby žádná velká změna techniky (kromě toho, že motor 3.2 V6 se přestal vyrábět spolu s Alfou 166), snad jen drobné změny výbavy a interiéru.
- nejvíc se dozvíš na Alfa stránkách:
http://www.alfaromeoclub.czhttp://www.cuoresportivo.nethttp://www.squadramoravia.com Nebo rovnou přijeď na některý sraz a poptej se - nějaké to GT se tam obvykle najde.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!

"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)