RFT Pneu / Rezerva / Sprej

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Dubnobass 6. 5. 2008 13:03

Asi blbej dotaz, ale musí být pro funkčnost systému pro monitorování tlaku vzduchu nějaký spešl pneu nebo je to fuk? Taky se chystám vyměnit RFT za nonRFT (manželce u 1er) a rád bych, aby se jí na palubovce rozsvítilo něco, co by ji upozornilo, že píchla :)
Dubnobass
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Goggy 6. 5. 2008 13:10

Dubno: ne, ten senzor neni zavisly na pneu. Rozsviti se i kdyz pichne normalni, akorat s ni potom nikam nedojede. Musi byt u RFT pneu aby si nemohl tvrdit ze si naboural protoze si nevedel ze si pichnul a neprizpusobil si rychlost.
Neaktivní
Pro kontakt použijte ICQ.
Goggy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dubnobass 6. 5. 2008 13:25

Dík. Stačí, když bude vědět, že píchla a zastaví :) Teď ještě něco vybrat... ne, že by u 215/40 a 245/35 R18 bylo z nějaké obrovské palety. Continental Sport Contact 2 snad nebudou zásadně špatný...
Dubnobass
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Goggy 6. 5. 2008 13:33

Nebudou, ani Potenzy RE050 nebudou spatny...
Neaktivní
Pro kontakt použijte ICQ.
Goggy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lucas (novy) 6. 5. 2008 14:03

Preco sa vlastne kazdy chce zbavit tych runflatov?
E = mc2 +-3dB
lucas (novy)
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goggy 6. 5. 2008 14:16

lucas: protoze, kdyz to trochu prezenu, tak to je asi jako kdyby si jezdil bez pneumatik. RFT maji extremne tvrdy bocnice, aby unesly auto bez vzduchu. Tvrdy bocnice a jakakoli nerovnost na silnici = poskoceni, rozvrzanej interier, odskakovani zadni napravy. Tvrda bocnice na prednich pneu = nedotacivost.
Neaktivní
Pro kontakt použijte ICQ.
Goggy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petrklm 6. 5. 2008 14:26

PedroKV píše:sprej funguje tak, že do pneumatiky stříkne lepidlo, které zalepí tu díru a zároveň dofoukne gumu. Musí se s tím pak najet nějaká vzdálenost (+-10-20km) cca 60km rychlostí, zřejmě aby se guma zahřála, lepidlo zatuhlo a nateklo kam mělo. Na pumpě se to pak dofičí na normál.

Jednou jsem to musel použít - vystříkal jsem spray dovnitř, hned dofouknul na 2,5 a drželo to bez dalšího foukání... nejzajímavější bylo pak přezouvání tý gumy asi po půl roce, čekal jsem uvnitř nějakej sajrajt, ale kde nic - tu nic 8-)
Lincoln Town Car Executive 4,6l V8
Ford Escape 3,0l V6
a ještě nějaký evropský plečky...
petrklm
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Iceman_21 6. 5. 2008 15:09

nekdo mi kdysi rikal, ze pokud pichnu runflat a guma bude bez vzduchu a ja s tim dojedu do servisu, ze ji znicim. Pry tam porad musi byt trosku vzduchu. Co je na tom pravdy?
Expert na granule 8-D na vaření :D a kosmetiku psí i lidskou :mrgreen:
Iceman_21
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků