Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
jarka píše:PS: mě jsou zase malý turbomotory poměrně sympatický, hlavně kvůli malý hmotnosti na daný výkon.
Goggy píše:http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=2&power_s=103&power_e=103
Spotreby 1.4 TSI 103kW v golfu, od 6.5 do 11 litru /100km
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=110
Spotreby 2.0 FSI 110kW v golfu, od 7.3 do 13.5 litru /100km, jeden tam udelal 5.7
Dusan píše:VW Golf 1.4TSI 103kW pohotovostni hmotnost 1262kg.
VW Golf 2.0FSI 110kW pohotovostni hmotnost 1242kg.
Jsou to testy z auto.cz. Ano, hodně záleží na stylu jízdy a tak někdo s jedním motorem umí jet za 6,5l a jiný za 11, viz spritmonitor.de. Takže kde je pravda? Mezi sedadlem a pedálem.Dusan píše:DoubleSix píše:Dusan : podívej se výše, kde uvádím spotřeby takových dvou "turbítek" a schválně znovu zvaž tvrzení, jestli jejich spotřeba je nepříznivá.
Nevim kde si ty cisla vzal, pri jakem rezimu, jak je to vypovidajici. To co clovek potkava z jinych zdroju neni tak pozitivni, viz i mistni diskuse vlastniku techle turbopsouku.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků