Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Radek Ondrášík píše:FL: vzdy automobilky chtely prodavat, ale sly na to cestou velmi specifickych vlastnsoti. Pred 5ti, 10ti lety byly auta svymi charaktery od sebe opravdu daleko. Jedno bylo typickym komfortem, druhe sportovnem a tyto vlastnosti vzdy dominovaly a byly urceny urcite skupine zakazniku a naopak urcite skupine zakazniku byly tyto vlastnosti neprijemne. Dnes jde o to, ze se namixuje ze vseho neco, aby si v tom aute nasel kazdy neco. Ovsem nikdo si tam nenajde nic poradne.
Asi si nepochopil můj příspěvek.Fl.89novy píše:DoubleSix: Vzdycky a kazde automobilce slo a jde o prodeje (krome napr. Aston Martin, Ferrari atd)...
ale dnes se soupeří tím, kdo bude mít auto, které vyhoví širšímu spektru zákazníků
doubt píše:Radek Ondrášík píše:FL: vzdy automobilky chtely prodavat, ale sly na to cestou velmi specifickych vlastnsoti. Pred 5ti, 10ti lety byly auta svymi charaktery od sebe opravdu daleko. Jedno bylo typickym komfortem, druhe sportovnem a tyto vlastnosti vzdy dominovaly a byly urceny urcite skupine zakazniku a naopak urcite skupine zakazniku byly tyto vlastnosti neprijemne. Dnes jde o to, ze se namixuje ze vseho neco, aby si v tom aute nasel kazdy neco. Ovsem nikdo si tam nenajde nic poradne.
Hele náhodou nová šestka je ještě pořád dost sportovní, dokonce někde psali, že prý má řízení z RX-8. Ale ten trend je jasný.
Mr.Semtex píše:doubt píše:Radek Ondrášík píše:FL: vzdy automobilky chtely prodavat, ale sly na to cestou velmi specifickych vlastnsoti. Pred 5ti, 10ti lety byly auta svymi charaktery od sebe opravdu daleko. Jedno bylo typickym komfortem, druhe sportovnem a tyto vlastnosti vzdy dominovaly a byly urceny urcite skupine zakazniku a naopak urcite skupine zakazniku byly tyto vlastnosti neprijemne. Dnes jde o to, ze se namixuje ze vseho neco, aby si v tom aute nasel kazdy neco. Ovsem nikdo si tam nenajde nic poradne.
Hele náhodou nová šestka je ještě pořád dost sportovní, dokonce někde psali, že prý má řízení z RX-8. Ale ten trend je jasný.
Teď už chybí jenom ten sportovní motor..
Mr.Semtex píše:doubt píše:Hele náhodou nová šestka je ještě pořád dost sportovní, dokonce někde psali, že prý má řízení z RX-8. Ale ten trend je jasný.
Teď už chybí jenom ten sportovní motor..
doubt píše:Hele, XRayi, když tak koukám na ten tvůj podpis, jsi si jistý tou polovinou května? Já měl za to, že auta dovezená z Japonska stráví 3 měsíce na lodi
doubt píše:Mr.Semtex píše:doubt píše:Hele náhodou nová šestka je ještě pořád dost sportovní, dokonce někde psali, že prý má řízení z RX-8. Ale ten trend je jasný.
Teď už chybí jenom ten sportovní motor..
Co máte furt všichni s tím motorem? 0-100 za 8 sekund na sportovní jízdu stačí, určitě sportovnější než nějaký mastodont s 250kW. Sportovní jízda neznamená brutální akcelerace v přímce.
(ale jinak by to silnější motor v nabídce chtělo, to je jasný)
Posledním systémem je Collision Mitigation Brake System (CMBS) . Funguje v návaznosti na adaptivní tempomat a využívá jeho radar. Pokud reálně hrozí náraz do vpředu jedoucího vozidla, je řidič upozorněn akustickým a vizuálním signálem. Pokud riziko pomine, systém se opět deaktivuje, když nadále přetrvává, k signálu se připojí mírné brzdění a elektromotor několikrát mírně přitáhne bezpečnostní pás řidiče, aby se zvýšila jeho pozornost. Pokud je kolize vyhodnocena jako nevyhnutelná, aktivují se přepínače bezpečnostních pásů a auto začne samo brzdit plným účinkem. CMBS funguje pouze při rychlostech nad 15 km/h a pokud je rozdíl rychlostí aut větší než 15 km/h. Lze jej také vypnout tlačítkem na palubní desce.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků