ACCORD 8G PŘEDSTAVEN

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 11. 4. 2008 11:11

FL: vzdy automobilky chtely prodavat, ale sly na to cestou velmi specifickych vlastnsoti. Pred 5ti, 10ti lety byly auta svymi charaktery od sebe opravdu daleko. Jedno bylo typickym komfortem, druhe sportovnem a tyto vlastnosti vzdy dominovaly a byly urceny urcite skupine zakazniku a naopak urcite skupine zakazniku byly tyto vlastnosti neprijemne. Dnes jde o to, ze se namixuje ze vseho neco, aby si v tom aute nasel kazdy neco. Ovsem nikdo si tam nenajde nic poradne.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 4. 2008 11:12

No ono i takové Ferrari zavede menší model Dino, protože chce zdvojnásobit prodeje. Ta snaha prodat za každou cenu je čím dál víc zřejmá.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 4. 2008 11:16

Radek Ondrášík píše:FL: vzdy automobilky chtely prodavat, ale sly na to cestou velmi specifickych vlastnsoti. Pred 5ti, 10ti lety byly auta svymi charaktery od sebe opravdu daleko. Jedno bylo typickym komfortem, druhe sportovnem a tyto vlastnosti vzdy dominovaly a byly urceny urcite skupine zakazniku a naopak urcite skupine zakazniku byly tyto vlastnosti neprijemne. Dnes jde o to, ze se namixuje ze vseho neco, aby si v tom aute nasel kazdy neco. Ovsem nikdo si tam nenajde nic poradne.

Hele náhodou nová šestka je ještě pořád dost sportovní, dokonce někde psali, že prý má řízení z RX-8. Ale ten trend je jasný.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 11. 4. 2008 11:17

Fl.89novy píše:DoubleSix: Vzdycky a kazde automobilce slo a jde o prodeje (krome napr. Aston Martin, Ferrari atd)... ;-)
Asi si nepochopil můj příspěvek.
Změnil se způsob, jakým se bojuje o zákazníka.
Kód: Vybrat vše
ale dnes se soupeří tím, kdo bude mít auto, které vyhoví širšímu spektru zákazníků
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 11. 4. 2008 12:02

doubt píše:
Radek Ondrášík píše:FL: vzdy automobilky chtely prodavat, ale sly na to cestou velmi specifickych vlastnsoti. Pred 5ti, 10ti lety byly auta svymi charaktery od sebe opravdu daleko. Jedno bylo typickym komfortem, druhe sportovnem a tyto vlastnosti vzdy dominovaly a byly urceny urcite skupine zakazniku a naopak urcite skupine zakazniku byly tyto vlastnosti neprijemne. Dnes jde o to, ze se namixuje ze vseho neco, aby si v tom aute nasel kazdy neco. Ovsem nikdo si tam nenajde nic poradne.

Hele náhodou nová šestka je ještě pořád dost sportovní, dokonce někde psali, že prý má řízení z RX-8. Ale ten trend je jasný.


Teď už chybí jenom ten sportovní motor..
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XRay 11. 4. 2008 12:59

Mr.Semtex píše:
doubt píše:
Radek Ondrášík píše:FL: vzdy automobilky chtely prodavat, ale sly na to cestou velmi specifickych vlastnsoti. Pred 5ti, 10ti lety byly auta svymi charaktery od sebe opravdu daleko. Jedno bylo typickym komfortem, druhe sportovnem a tyto vlastnosti vzdy dominovaly a byly urceny urcite skupine zakazniku a naopak urcite skupine zakazniku byly tyto vlastnosti neprijemne. Dnes jde o to, ze se namixuje ze vseho neco, aby si v tom aute nasel kazdy neco. Ovsem nikdo si tam nenajde nic poradne.

Hele náhodou nová šestka je ještě pořád dost sportovní, dokonce někde psali, že prý má řízení z RX-8. Ale ten trend je jasný.


Teď už chybí jenom ten sportovní motor..


No kdyz udelaji MPS s 2.3 DISI (nebo jak nekde probehlo JPP, ze by mohla byt 2.5 DISI) tak to bude narez, ne? Jinak ten motor zatim chybi to mas pravdu, ale prodeje teprve zacaly. Jeste tento rok predstavi 2.2 diesel a snad i s automatem.
Nová Mazda 6, HB, 2.0 CDVi 103 kW, Active, Lilac Silver
XRay
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dabel 11. 4. 2008 13:05

No ak bude naozaj nova M6 MPS, tak sa mozno k Mazde vratim ;)
ex janosik.kopac
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky Wagen + japonska polo-elektricka
dabel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 4. 2008 13:07

Hele, XRayi, když tak koukám na ten tvůj podpis, jsi si jistý tou polovinou května? Já měl za to, že auta dovezená z Japonska stráví 3 měsíce na lodi :hmm:
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 4. 2008 13:10

Mr.Semtex píše:
doubt píše:Hele náhodou nová šestka je ještě pořád dost sportovní, dokonce někde psali, že prý má řízení z RX-8. Ale ten trend je jasný.

Teď už chybí jenom ten sportovní motor..

Co máte furt všichni s tím motorem? 0-100 za 8 sekund na sportovní jízdu stačí, určitě sportovnější než nějaký mastodont s 250kW. Sportovní jízda neznamená brutální akcelerace v přímce.

(ale jinak by to silnější motor v nabídce chtělo, to je jasný)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XRay 11. 4. 2008 13:13

doubt píše:Hele, XRayi, když tak koukám na ten tvůj podpis, jsi si jistý tou polovinou května? Já měl za to, že auta dovezená z Japonska stráví 3 měsíce na lodi :hmm:


No kazdej den se "modlim" aby to splnili. Prvni termin byl 29/03/2008. Ale uz je tri tydny ve vyrobe, dokonce uz mam VIN kod, tak se uvidi. Az trosku potestuju tak ho dam na moje.auto.cz
Nová Mazda 6, HB, 2.0 CDVi 103 kW, Active, Lilac Silver
XRay
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 11. 4. 2008 13:30

doubt píše:
Mr.Semtex píše:
doubt píše:Hele náhodou nová šestka je ještě pořád dost sportovní, dokonce někde psali, že prý má řízení z RX-8. Ale ten trend je jasný.

Teď už chybí jenom ten sportovní motor..

Co máte furt všichni s tím motorem? 0-100 za 8 sekund na sportovní jízdu stačí, určitě sportovnější než nějaký mastodont s 250kW. Sportovní jízda neznamená brutální akcelerace v přímce.

(ale jinak by to silnější motor v nabídce chtělo, to je jasný)


Tak až bude MPS, tak je to hned něco jiného, ale jinak jestli jsi ještě s tou novou 2,5 nejel, tak doporučuju vyzkoušet - garantuju Ti, že Tě zklame - ten uváděný výkon, jako by tam ani nebyl - prostě to tak nějak nejede.. A 0-100km/h za 8s? No nevím, chtělo by to asi znovu přeměřit - mě to tak alespoň nepřišlo.. :nenapadne
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 4. 2008 13:45

No pokud jsi zvyklý na 150kW s turbem, tak tě lineárních 125kW nemůže nadchnout :) Ale určitě to vyzkouším osobně...
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zigi 11. 4. 2008 13:52

Co rikate na ten novy system CBMS?
Posledním systémem je Collision Mitigation Brake System (CMBS) . Funguje v návaznosti na adaptivní tempomat a využívá jeho radar. Pokud reálně hrozí náraz do vpředu jedoucího vozidla, je řidič upozorněn akustickým a vizuálním signálem. Pokud riziko pomine, systém se opět deaktivuje, když nadále přetrvává, k signálu se připojí mírné brzdění a elektromotor několikrát mírně přitáhne bezpečnostní pás řidiče, aby se zvýšila jeho pozornost. Pokud je kolize vyhodnocena jako nevyhnutelná, aktivují se přepínače bezpečnostních pásů a auto začne samo brzdit plným účinkem. CMBS funguje pouze při rychlostech nad 15 km/h a pokud je rozdíl rychlostí aut větší než 15 km/h. Lze jej také vypnout tlačítkem na palubní desce.
Sierra fanda
zigi
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 11. 4. 2008 13:54

zigi: nic moc
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mem 11. 4. 2008 14:01

Radek: to jsme se toho dozvěděli ;) Já doufám, že někdo udělá pořádné testy i pro stojící překážky, zda to dokáže ubrzdit a v jaké rychlosti
Mem
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků