ACCORD 8G PŘEDSTAVEN

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Anonymni 10. 4. 2008 19:51

jn taky bych uz vybiral spis podle toho jak se mi ta dana vec libi. accord je pekny auto, urcite me design ptesil vice nez treba nova laguna. jeste sem zvedavy na novy avensis ale stejne bestovni design ma 159 f kombajnu 8)
Anonymni

Odeslat příspěvekod dabel 10. 4. 2008 19:53

No osobne som s prave vybehnutym Acc spokojny, ak bude ten novy lepsi, bude to pre mna kandidat (hoci by to chcelo V6, lebo 2,4i bude v aute o 150kg tazsom asi vyrazne slabsi).
ex janosik.kopac
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky Wagen + japonska polo-elektricka
dabel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 10. 4. 2008 19:59

accord bude opet dobre auto, tak jako je tomu nyni. Ale zadna hitparada to nebude. Jen doufejme, ze nebude v testech, ktere jsou objektivni (realna mereni, ne dojmy) nepropadne tak jako u soucasne generace vuci konkurenci.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 11. 4. 2008 07:38

Radek Ondrášík píše:ja ani cekat nebudu, nema to vyznam. Auto se zaradi po bok Mondea, M6 apod. se kterymi bude vest nekonecne valky o to, kdo je lepsi a horsi apod. a budou se hledat nesmyslne subjektivni rozdily ve vecech, ktere jsou v podstate uplne stejne. Nema to vubec smysl. Cim dele se motam kolem aut, tim vice mi to prijde komicke, ajk se to do krve resi.
:tleskani První rozumný příspěvek od Radka :mrgreen: , bohužel máš absolutně pravdu. Ta auta, a zvláště v této kategorii, jsou hrozně vyrovnaná.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dabel 11. 4. 2008 07:52

Myslim, ze sucasny Accord rozhodne neprepadol v ziadnom porovnavacom teste (teda okrem toho Tvojho merania o ktorom sme uz raz diskusiu viedli :-) a dnes uz takmer legendarneho megatestu ams), u noveho mam uz trosku obavy vzhladom na spominanu hmotnost (staci si spomenut na spekovity Legend, kde 3.5 je tak-tak na tu obrovsku hmotnost). Ale necham sa prekvapit ;)

(poznamka: nemyslim, ze bude vycnievat zo strednej triedy - nie som fanaticky Hondista a ani nim ako zakladatel Mazdaklubu nikdy nebudem - , ale mala by byt naozaj dobrym autom)
ex janosik.kopac
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky Wagen + japonska polo-elektricka
dabel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 11. 4. 2008 08:00

dabel: tak dobre auto to bude, jenze v dnesni dobe uz zadne spatne v podstate neni. Takze jsou jenom dobra a excelentni a tech excelentnich je cim dal mene.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dabel 11. 4. 2008 08:04

OK, tak teda takto: som velmi zvedavy, ci z Acc bude excelentne auto alebo nie ;) Kazdopadne nove Hondy sa uberaju dost zvlastnym smerom, z modelov za posledne 2-3 roky sa mi zda byt vydarenou akorat CR-V - Legend je tazkotonaznik, Civic bez multilinku, HR-V podivny... Tak snad Acc nepokazia...
ex janosik.kopac
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky Wagen + japonska polo-elektricka
dabel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 11. 4. 2008 08:10

dabel: excelentni nebude, z jednoho prosteho duvodu. Automobilky musi prodavat, nemuzou se upinat na uzke spektrum svych fanousku, kteri vyzaduji urcite typicke vlastnosti a automobilky tam cim dal vice stavi vozy, ktere jsou pro vsechny a pro nikoho. Ja tomu rikam, ze se meni na Passaty. Vyborne auta, vyborne zpracovana, dobre motory, vybavy, dobra kvalita materialu apod. Ovsem nezazivna a nudna, pritom na silnici zvladnou opravdu hodne, ale clovek se u toho jaksi nudi. A timto smerem jdou vsichni. Jde to videt u MB, Audi, BMW, Mazdy, Fordu a na 99% tim smerem pujde i Honda.

Ostatne uz jenom to, jak se zvetsuji rozmery a tim roste i vaha je vice nez jasne, ze auta prichazi o svuj charakter. Pokud si nekdo mysli, ze auto s delkou pres 4,5 metru bude stejne agilni jako o dve generace starsi auto s delkou o 30 cm mensi je proste naivni.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 4. 2008 09:01

Radek Ondrášík píše:Ja tomu rikam, ze se meni na Passaty.


:tleskani
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 11. 4. 2008 09:46

doubt píše:
Radek Ondrášík píše:Ja tomu rikam, ze se meni na Passaty.


:tleskani
Koukám jak blázen, Radek dostal rozum, poslední dobou z něj lezou jen samá rozumná slova. :tleskani :mrgreen:
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 11. 4. 2008 09:50

to vis, to je tim vekem :)
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 11. 4. 2008 10:00

Radek Ondrášík píše:to vis, to je tim vekem :)
Já si to hned myslel, ale dej bacha, abys o dnešní oslavě zase samou radostí o ten rozum nepřišel. :mrgreen:

Tleskám i za objektivní kritiku Audi, BMW a Mercedesu, neboť i tyto automobilky se vydaly cestou přiblížení se jejich vozů širokým lidovým masám. Ustupují ze své vyhraněnosti na určité cílové skupiny zákazníků a orientují se na počet prodaných vozů. Holt peníze hýbou světem. (a navíc ten design BMW, bleeeee)
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fl.89novy 11. 4. 2008 10:32

Radek Ondrášík píše:dabel: excelentni nebude, z jednoho prosteho duvodu. Automobilky musi prodavat, nemuzou se upinat na uzke spektrum svych fanousku, kteri vyzaduji urcite typicke vlastnosti a automobilky tam cim dal vice stavi vozy, ktere jsou pro vsechny a pro nikoho. Ja tomu rikam, ze se meni na Passaty. Vyborne auta, vyborne zpracovana, dobre motory, vybavy, dobra kvalita materialu apod. Ovsem nezazivna a nudna, pritom na silnici zvladnou opravdu hodne, ale clovek se u toho jaksi nudi. A timto smerem jdou vsichni. Jde to videt u MB, Audi, BMW, Mazdy, Fordu a na 99% tim smerem pujde i Honda.

Ostatne uz jenom to, jak se zvetsuji rozmery a tim roste i vaha je vice nez jasne, ze auta prichazi o svuj charakter. Pokud si nekdo mysli, ze auto s delkou pres 4,5 metru bude stejne agilni jako o dve generace starsi auto s delkou o 30 cm mensi je proste naivni.


goes: A to chces jako rict ze pred 5ti 8mi 10ti 15ti rokama automobilky NEMUSELY prodavat? Dost dobre nerozumim co tim chces rict "Automobilky musi prodavat, nemuzou se upinat na uzke spektrum svych fanousku, kteri vyzaduji urcite typicke vlastnosti a automobilky tam cim dal vice stavi vozy, ktere jsou pro vsechny a pro nikoho." Kdy zacaly "stavet" tyto vozy, vcera pred rokem pred deseti??? :hm
Proud To Be An American
Fl.89novy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 11. 4. 2008 10:45

Fl.89novy píše:goes: A to chces jako rict ze pred 5ti 8mi 10ti 15ti rokama automobilky NEMUSELY prodavat? Dost dobre nerozumim co tim chces rict "Automobilky musi prodavat, nemuzou se upinat na uzke spektrum svych fanousku, kteri vyzaduji urcite typicke vlastnosti a automobilky tam cim dal vice stavi vozy, ktere jsou pro vsechny a pro nikoho." Kdy zacaly "stavet" tyto vozy, vcera pred rokem pred deseti??? :hm
Typickým příkladem může být Subaru, nasazuje diesel, jen aby zvedl prodeje.
I BMW jde do nižších tříd, jen aby zvedly prodeje. Totéž Audi, nezapomeň na A2. Mercedes A-classe. To byly oblasti dříve pro tyto automobilky zapovězené.
Mondeo ztratilo ze své ovladatelnosti, jen aby se víc přiblížilo Passatu a sebralo mu prodeje. Francouzi zase přitvrdily, jen aby se víc přiblížili Passatu a Mondeu a sebraly jim prodeje. Auta se k sobě víc a víc blíží a to si myslím, že měl Radek na mysli.

Jo, o prodeje šlo vždy, ale dnes se soupeří tím, kdo bude mít auto, které vyhoví širšímu spektru zákazníků (viz celosvětově prodávaná corolla - jeden typ pro všechny kontinenty).
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fl.89novy 11. 4. 2008 10:51

DoubleSix: Vzdycky a kazde automobilce slo a jde o prodeje (krome napr. Aston Martin, Ferrari atd)... ;-)
Proud To Be An American
Fl.89novy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků