co se tyce rozpoctu tak podam trosku obsirnejsi info abych prispivajici obeznamil se situaci a kdyztak podnitil nekoho aby se vyjadril jestli to ma vubec smysl
to auto je totalne od sroubku (doslova) zrenovovany z vraku uplne novyma nebo vlastnorucne vyrobenyma (kastle) dilama takze to nebylo uplne zadarmo
agregaty jsou po generalce, akorat prevodovka a motor jsou z jinyho auta za dost levnej peniz
motor je 2.9i 24v cosworth ze scorpia ('95) s predelanym sanim (puvodni vicebod vstrik) na 3x 42 dcnf karburatory - jelikoz se do motorovyho prostoru uz nevejdou ani puvodni svody tak je totalne neodladenej, proste to "akorat jezdi" s otevrenym sanim bez kapoty a vejfuku
cize bych potreboval idealne vzit cely auto, hodit ho nejakym znalcum na dvorek a odject s odladenym kompletem
puvodne ten motor mel mit cca 200 koni, pocitam ze s tema karbecama by to (na spotrebu kaslu) mohlo bejt 20 koni nahoru
ted je teda otazka jestli ta nabidka za tech 40-60 obsahuje to ze to dostanou frajeri do ruky a cely to i se sanim vyladi (coz bych preferoval a ty prachy bych pustil) nebo je to jenom cena za vyrobu vejfuku ...