Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
vencap píše: Laicky bych uvažoval, že možná půjde dát na obě strany vozu, ale třeba se pletu.e/quote]
vencap píše:Jinak já letos Micheliny A2 nahrazuji UG7+ právě pro předchozí nepříjemné zážitky na sněhu. Podle zdejších reakcí se můžu těšit na pozitivní změnu.a/quote]
Já myslím, že asymetrické pneu nejde namontovat na kteroukoli stranu auta. Jelikož není dobré měnit směr otáčení pneu- někdy nepravid. ojíždění, někdy zvýšená hlučnost... pozor2D1.8T píše:vencap píše: Laicky bych uvažoval, že možná půjde dát na obě strany vozu, ale třeba se pletu.e/quote]
Jo. Tohle přesně jsem měl na mysli. Může se dát na kteroukoliv pozici na autě aniž by bylo potřeba točit ho na ráfku. Pro někoho možná blbost, ale já to považuju za praktický.j/quote]
Já myslím, že asymetrické pneu nejde namontovat na kteroukoli stranu auta. Jelikož není dobré měnit směr otáčení pneu- někdy nepravid. ojíždění, někdy zvýšená hlučnost... pozor2Hustoles píše:
D1.8T píše:Já myslím, že asymetrické pneu nejde namontovat na kteroukoli stranu auta. Jelikož není dobré měnit směr otáčení pneu- někdy nepravid. ojíždění, někdy zvýšená hlučnost... pozor2Hustoles píše:
finuchy píše:Podle mě, by se měnit gumy neměli. Protože asimetrycký dezen se nedá přehodit z levé strany na pravou - z toho důvodu, že je to směrový desen. Jedině z předu dozadu. To ani. Pro ty co v tom nevidí rozdíl, mají asimetriky napsáno na boku pláště Frontside (to co vidíš, když se postavíš k autu) a Outside, to co příjde směrem do auta. Jinak pokud mohu doporučit, tak asimetriku. Jsou to většinou pláště novějšího konceptu.1.0eb 5,6l/100km
Hustoles píše:Neměnit směr otáčení během životnosti pneu je doporučení přímo výrobců pneu. Nepravid. ojetí a hlučnost jsou praktické zkušenosti některých lidí, kteří to zkusili otočit...1.0eb 5,6l/100km
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků