Jak jste spokojeni s Haldexem druhé generace na OII?

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Posraldescu 14. 10. 2007 18:22

Jak jste spokojeni s Haldexem druhé generace na OII?
Každej nemůže bejt chytrej, ti hloupí musejí dělat výjimku, poněvadž kdyby byl každej chytrej, tak by bylo na světě tolik rozumu, že by z toho byl každej druhej člověk úplně blbej (Švejk)
Posraldescu
Avatar roku 2011
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rexi 14. 10. 2007 18:57

mohu porovnat O1 a O2 s haldexem a žádnou změnu jsem nepozoroval, pravda v extrému jsem to nezkoušel, ale co bylo třeba jsem vždy vyjel (zasněžené a zledovatělé cesty). dle mého skvělý systém pro nenáročné podmínky.
rexi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tada 14. 10. 2007 19:16

Moc ne...
Tada
Štamgast

Odeslat příspěvekod Vana666 14. 10. 2007 19:22

Tada: trošku konkrétněji ?
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xzdenda 14. 10. 2007 19:23

Spokojenost, splnilo to vse, co jsem ocekaval. Jedinej limit je neposadit auto na brisko, jinak jsem vyjel vse
xzdenda
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod rexi 14. 10. 2007 19:45

na haldex občas někdo nadává. ano, stálý pohon všech kol je lepší. ale profil typického majitele je takový, že systém využije párkrát do roka, kdy silničáři ne úplně zvládnou situaci a jemu se nechce nasazovat řetěz a na to bohatě dostačuje. na dovádění v terénu se takové auto nepořizuje.
rexi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lego 14. 10. 2007 20:01

Stálý pohon má výhodu v každé rychleji projeté zatáčce.
lego
Nováček

Odeslat příspěvekod Posraldescu 14. 10. 2007 20:47

lego píše:Stálý pohon má výhodu v každé rychleji projeté zatáčce.a/quote]


Haldex taky funguje v zatáčkách, nejen při prokluzu předních kol.
Každej nemůže bejt chytrej, ti hloupí musejí dělat výjimku, poněvadž kdyby byl každej chytrej, tak by bylo na světě tolik rozumu, že by z toho byl každej druhej člověk úplně blbej (Švejk)
Posraldescu
Avatar roku 2011
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tada 14. 10. 2007 20:51

Vana666: Uz z principu :razz:
Tada
Štamgast

Odeslat příspěvekod Posraldescu 14. 10. 2007 20:51

xzdenda píše:Spokojenost, splnilo to vse, co jsem ocekaval. Jedinej limit je neposadit auto na brisko, jinak jsem vyjel vse


Mě zajímají spíš pocity z normální jízdy, třeba za sucha, nebo mokra. Po porovnání s klasickou OII předokolkou mám pocit, že octavka s Haldexem druhé generace sedí mnohem lépe resp. má v zatáčkách neutrální chování.
Každej nemůže bejt chytrej, ti hloupí musejí dělat výjimku, poněvadž kdyby byl každej chytrej, tak by bylo na světě tolik rozumu, že by z toho byl každej druhej člověk úplně blbej (Švejk)
Posraldescu
Avatar roku 2011
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Užovka 14. 10. 2007 20:53

ja mam Scouta od kvetna tak jsem zatim nemel moznost vyzkouset haldexku pri narocnejsich podminkach - jeste se chci zeptat tech chytrejsich, nekde jsem cetl, Passat 4Motion ma pomer 90:10 v klidu, to znamena, ze jsou malinko pohanene i zadni kola - ma tohle i O2 4x4 ???
BMW 320d (E93) Bj. 2013
Fiat Fiorino JTD
Užovka
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Posraldescu 14. 10. 2007 20:59

[quote="Užovka";ja mam Scouta od kvetna tak jsem zatim nemel moznost vyzkouset haldexku pri narocnejsich podminkach - jeste se chci zeptat tech chytrejsich, nekde jsem cetl, Passat 4Motion ma pomer 90:10 v klidu, to znamena, ze jsou malinko pohanene i zadni kola - ma tohle i O2 4x4 ???[/quote]
Ano, tedy dle informací ze servisu. Dokonce se uvádí, že při rozjezdu do 20 km/h je zadek připojen zcela.
Každej nemůže bejt chytrej, ti hloupí musejí dělat výjimku, poněvadž kdyby byl každej chytrej, tak by bylo na světě tolik rozumu, že by z toho byl každej druhej člověk úplně blbej (Švejk)
Posraldescu
Avatar roku 2011
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 14. 10. 2007 21:04

Užovka: teoreticky ano
v praxi to až tak pravda být nemusí, pokud je převod stejně jako u Haldexu I mezi předkem a zadkem 1:1 (u H-I to tak bylo, u H-II tohle právě nevím jistě) tak v případě že budeš mít vpředu nové pneu a vzadu sjeté, tak bude trvale trochu spojený Haldex zadními koly místo pohonu spíše brzdit

docela rád bych ty převodové poměry znal
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lego 14. 10. 2007 21:06

**** píše:
lego píše:Stálý pohon má výhodu v každé rychleji projeté zatáčce.a/quote]

Haldex taky funguje v zatáčkách, nejen při prokluzu předních kol.h/quote]


Myslím, že Haldex nefunguje jako systém, který má BMW. pozor2
Tak jak to chápu já, Haldex prostě jen připojí, když přední kola proklouznou.
lego
Nováček

Odeslat příspěvekod Vana666 14. 10. 2007 21:10

lego: Haldex II je trochu připojený trvale a při prokluzu a rozjezdu se připojí silněji

takže funguje na rozdíl od BMW x-drive trvale
x-drive se v prudkých zatáčkách odpojuje
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků