Existuje vubec nekdo spokojeny s francouzskym autem

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Krejča 16. 7. 2007 10:14

kmarty píše:
Krejča";Maximálně mi vydrží 25tis (225/45 R17) a to si říkám jak na tom nejsem dobře. /quote]
[quote="lubosov píše:
Ale na RMII s pneumatikami žiadne zázraky nenarobíš lebo je zlá geometria, ktorá sa nedá riadne nastaviť - najvačší problém je skoro u všetkých aut tejto značky ľavé zadné koleso - nadmerne sa opotrebúva vonkajšia hrana pneumatiky.i/quote]
Teda chlapi, asi mi budete muset vysvetlit co delam spatne kdyz mam po ujetych 25tkm pneu sjete symetricky na 6mm (na prednich), resp. 6.5mm(na zadnich)*. Pneu jsou original, Michelin Energy.
Jestli se takhle projevuje "zlá geometria""/i] zpusobujici nadmerne opotrebeni leveho zadniho kola [i]"skoro u všetkých aut tejto značky"k/i], tak asi fakt musim delat neco spatne.

[i]*) Dal jsem si pro vas tu praci a sel je zmerit.



P.S.: 2lubosov - ne, nechci se do tebe opirat (po pravde mne docela mrzi zes to na RCCR foru neunes, je to skoda). Ale podle mne souslovi "moje auto" a "skoro vsechny auta" neznamenaji totez. Ano, uznavam, plati to i naopak. Ale nechtej mi tvrdit ze na vyrobu myho priblizovadla si delnici ve fabrice sedli a rekli si "Panove, tohle auto musime udelat obzvlast peclive" :-).

P.P.S.: 2Krejca - tys mel jako originalni pneu od Renaulta Continental? Ja mel az dotez za to, ze Renault obouva svoje auta zasadne do Michelinek :o.


Jo měl jsem origo Continental Sport Contact I a to samé i kolega - taky jsem se tomu divil - jinak spolu s Pirelkama to byly nejlepší gumy co jsem měl. Kamarád co bral taky stejnou Lagunu ale o rok později (2003) už měl Michelin. V těch najetých km hraje roli rozměr a rychlostní kategorie pneumatiky, takže otázka co máš jestli 15", 16" nebo 17". Na druhou stranu mám zkušenosti, že Michelinky mají o něco větší životnost (nemusí to ale platit obecně), ale taky záleží na pořizovací ceně. Matador je v mém rozměru na internetu okolo 2tis., kdežto Michelin min.jednou tolik.
Laguna Grandtour 2,2dci dynamique
Krejča
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kmarty 16. 7. 2007 10:35

205/55 R16, takze takovej ten "bezny rozmer na elektrony pro RMGII" :-).
kmarty
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Krejča 16. 7. 2007 10:54

kmarty píše:205/55 R16, takze takovej ten "bezny rozmer na elektrony pro RMGII" :-).


To může být ono. Já na zimních 205/55 R16 najezdím taky podstatně víc (asi 25tis.km a -4mm na pneu), ale i tak to máš pěkný, když ti po 25tis. zbývá 6mm.
Samozřejmě jsou zde i další věci, který životnost pneu ovlivňují jako váha vozu, motor a jeho výkon.
Laguna Grandtour 2,2dci dynamique
Krejča
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod janhonza 16. 7. 2007 11:43

Já mám GY GT2
Thalia Expression 1,2 16 V
SGS II
Nikon 5100
janhonza
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod WarCZ 19. 7. 2007 18:16

ad nadpis
Citeroen Berlingo 2.0 HDI rv: 2000 najeto 110 000km - Bez važnějších problemu ( vyměna vyfuku, předních brzd, oleje... ) nic nad ramec opotřebení
Citroen Xantia 1.6 benzin najeto 160 000 - bez važnych problemu - vyměna spojky... jo ***** klimatizace :o)

takže s těmito auty nemam jediny problem...
https://zabovreska.webnode.cz/
Hodinky: Pebble Steel
Registrován od 19. 2. 2006
WarCZ
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 24. 7. 2007 22:19

Obrázek

Renault Megane III (takto možno bude vyzerať)
anonymni

Odeslat příspěvekod Hustoles 25. 7. 2007 06:08

Fuj.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ka-spel 25. 7. 2007 07:34

Vypadá to na první pohled hezky dravě, ale obávám se, že cestující vzadu si natlučou hlavu a do kufru dají tak maximálně nákup.
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 25. 7. 2007 08:40

ka-spel: coupe to resi :) vzadu nikdo sedet nebude :D
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ka-spel 25. 7. 2007 09:37

Jean ViC: to by pak mohli dát rovnou motor doprostřed a vznikly by dva kufry.
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 25. 7. 2007 10:19

jinak treba renault pouziva hnusne tyhle snimky studiove, terba nova laguna byla fakt priserna pro me na tomhle sedivym pozadi a v realu se mi faceliftovana libi moc :)
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod randompct 2. 8. 2007 14:17

Moje skusenosti s francuskymi autami su tieto :
Citroen AX z roku 1994 za 13 mesiacov najazdene 27000km ( dohromadi 87.100 ) .., viac menej bez problemu - skor drobnosti spojene s vekom.
Firemne Citroen Saxo z roku 1996 najazdene 228.000km a bez vaznejsieho problemu - ale ku koncu to uz nebol ziadny zazrak ( bolo trochu rozhrkane), ale fungovalo stale.
( naviac Saxo ma este stale viac znamich a funguju dobre, takze asi to nahoda nebude )
Novsie auta od nejakej francuskej snazky som priamo nepouzival ( to uz boli Skodovky, Mercedes a teraz Opel a VW).
Je vsak pravda ze znami na svoju C5 dobreho slova nepovedal ... a bol dost rad ked sa jej aj s vyraznou stratou ceny zbavil... ( ale 1ks moc velku vahu zrejme nema ) a ludia co maju napr. C3 sa zatial nestazovali :) ...
Co sa mi vsak nepacilo bol autorizovany servis..., prichod z jednim problemom casto znamenal odchod s inim :hm , co bolo casto dost nepochopitelne ( zaujimave je najme to ze v neznakovom servise sa to nikdy nestalo napr. po vymene oleja nesvietila palubna doska ...atd. )
Ja osobne by som si napr. francuske auto kludne kupil....
randompct
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod blaster417 21. 8. 2007 19:42

ano kupil a preco nie, okrem ineho som mal niekolko frantikov, zacinajuc v rokoch 80-tych s renault 8, potom renault 5, aj jedno aj druhe boli dost ojazdene, ale bez vaznejsich zavad, z tych modernejsich to boli peugeot 306 combi, 1.9 td 110kon, za dva roky najazdenych 58 tisic kilometrov, okrem spotrebaku som mi meniki v rocnej zaruke prepinac svetiel (kupene u oficialneho predajcu s rocnou zarukou), potom scenic rx4 2.0 benzin, r.v.2000, kupene v roku 04, s 87000km, za dva roky najazd 62000km, po kupe menene rozvody, platnicky, oleje filtre, pri 140tis, menen spojka, (spalil som ju pri jazde v piesku na plazi) raz menene ciecvky na svieckach.
blaster417
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jirkal2 21. 8. 2007 21:31

Já musím všem doporučit se francouzům se velkou oklikou vyhnout,patří opravdu k těm nejporuchovějším autům co jsou na trhu.Kdysi jsem se zakoukal do peugeota 306,po 120cítce to byl docela skok ale tu 120cítku jsem vždy nastartoval a nikdy mě nikde nenechala a to měla najeto 110tkm,306 měla při koupi poctivejch 75tkm a ihned jsem měl problémy s imobilizérem které trvaly do jejího prodeje,horší to bylo s motorem 2.0 u kterýho po chvíli odešla řídící jednotka a protože u nich odcházejí jak na běžícím pásu tak se ani na vrakárně sehnat nedala a nová mi vyšla na 13tkč,el.ovládání oken v zimě nikdy nefungovalo,v autě drnčely a odlamovaly se plasty,spotřeba byla i při klidné jízdě 9-11l/100km,ono je všeobecně známo,že francouzi benzíny neumí.Nejtragičtější byl svévolný chod motoru na tři válce,který nedokázal diagnostikovat ani autor.servis,nutno dodat že auto docela pěkně papalo i olej.
Jelikož jsem si myslel,že to byl holt špatný kousek tak jsem si pořídil dalšího francouze-citroen xantia break 2,1td,po prvním svezením jsem si opět povšiml šíleně vrzajících plastů ale přesto jsem si ho vzal v domění že francouzi alespoň ty dieselový motory trochu umí.Auto v zimě zásadně nedokáže interiér vytopit ,což mi bylo po různých výměnách řečeno i technikem v citroenu,u motoru mi odešlo ve 115tkm čerpadlo lucas(velmi častý případ)cena 25tkč,slibovaný komfort hydroperování jsem nijak nepocítil ale pocítila ho moje peněženka-výměna koulí+manžet+lhm+netěsnosti vyššlo mi to za tři roky na minimálně 20tkč a to už se oproti tlumičům nevyplatí,motor beztak měl spotřebu jako benzíňák 7,5-9l/100km+cca1l oleje na 1000km,auto samozřejmě výrazně kouřilo,o přístrojovce s barevnou hudbou,kde neustále přibývalo více svítících kontrolek signalizujících další poruchy ani nemluvim,několikrát se mi nepodařilo vůbec nastartovat kvůli imibilizéru(stejný jako u P406)který se musel nechat odpojit(nutno udělat ihned po koupi!!),auto začalo dosti silně reznout u zadního blatníku(bolest xantii),nutno dodat že auto bylo při razantnější jízdě velmi nestabilní,nové čerpadlo lucas bylo třeba nechat po 10tkm přetěsnit kvůli vytékání nafty(10tkč),elektronika na tomto vozu je těžce poruchová a žádnému elektrikáři se do jejích oprav moc nechce,konečnou bylo prasknutí hlavy(běžná věc u tohoto motoru)s jejím skroucením(25tkč).Auto šlo rychle pryč do výkupu,protože xantie jsou téměř neprodejné(viz. nízké ceny).
Za těch pár korun co jsem tehdy posbíral jsem si koupil Fiata mareu s uznávaným motorem JTD,protože jako první prišli se systémem commonrail,motor i přesto že měl najeto přes 150tkm byl neskutčně tichý a spotřeba byla kolem 5,5-6,5l/100km,olej to téměř nežralo,klimačka fungovala oproto xantii bezproblémově,plasty v interiéru byly taky na úplně jinej úrovni i přes mnohem větší nájezd,jediné co jsem zde měnil byl 1x váha vzduchu a olej,najel jsem s ní 50tkm a pak šla bohužel do prodeje protože jsem dostal služební Octávii sice s hlučnějším motorem TDI ale ta kvalita zpracování plastů se s francouzi nedá vůbec srovnávat,o podvozku ani nemluvě,
spolehlivost Octavie je po najetí 75tkm vcelku dobrá i když jsem opět měnil váhu vzduchu a přední stabilizační tyčky-což je v normě.
Takže ještě jednou, doporučuji se dle mých zkušeností francouzům vhnout,kupte si kvalitu a spolehlivost tzn.ŠKODA,AUDI,BMW,MERCEDES,JAPONCÍ,VOLVA,ITALOVÉ,FORD a možná OPEL.
Naposledy upravil jirkal2 dne 21. 8. 2007 21:37, celkově upraveno 1
jirkal2
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků