Jenom fakta
Passat r.v. 2002, 96 kW, 4Motion, Highline, sedan, dnes 164 000 km
prumerna spotreba 8.5l
2x propadly spojkovy pedal
vaha vzduchu
turbo
praskla hadicka - neslo turbo a posilovac brzd
vodni pumpa
ve 140 000 km komplet nove brzdy - pri zataceni to brutalne piskalo
a pak drobne zalezitosti ovlivnujici komfort, ale ne jizdu - vyhrivani sedacek, vrzajici sedacka spolujezdce, nevracejici se blinkr a tak.
nejsem technicky zdatny, tak me nechytejte za slovo, reprodukuji to, co jsem slysel od mechaniku. auto bylo koupeno nove, po celou dobu originalni servis. jezdim s nim vpodstate jenom ja. 40% dalnice, 30% mesto, 30% mimo. tankuji vyhradne shell, pokud nejde tak znackove pumpy. servisni interval po celou dobu 15 000 km, po zhruba 10 000 km potrebuje pul litru oleje, jinak nic...
co je super:
svetla,
vnitrni prostor krome kufru,
pohon 4x4 - a je to jedno jestli v zime nebo v lete - proste je to dobre
co je ok:
misto kam dat piti,
schranka pred spolujezdcem
co bych vylepsil:
kdyz si meju okno, tak se mejou i svetla - spotreba vody do ostrikovacu,
kufr maly a hluboky - kdyz neco date uplne dozadu, tak skonci umazanymi kalhoty,
odlupujici se plast na madlech dveri,
zmolky na sedadlech - alcantra,
brzdy - vadnou, ale je to pripad jen na dalnici, kdyz se dobrzduje,
podvozek - v primce super, ale na okreskach ma limity
duni motor - 2 hodiny jsou ok, ale jak v tom ma clovek byt cely den, tak me z toho vecer boli hlava
nazor si udelejte sam, mit to jako soukrome auto, tak asi zesedivym, takhle jsou to jen komplikace. pokud byste chtel jeste nejake info po 5 letech pouzivani, tak se ptejte, ale ne moc technicky - jsem jen obycejny uzivatel