Jaký jetý kombik naftu r.v. 2004+ do 200(max250)t.kč?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod IceKiller 26. 12. 2006 13:58

Prosím poradte jakého kombika v naftě tak r.v. 2003 lépe 2004 či novější v plné výbavě. Chci to pro rodinu, aby to bylo hodvě velké prostorné, živé, malá spotřeba, xenony, vše v el. 6ti-kvalt, cena nejlépe co 250t.kč raději mín.

Hodně se mi líbí a zamlouvá

Renault Laguna II Kombi 1.9dCi (88kw) r.v. 2004 v plné náloži. (popř 2.2dCi - 170k)
viděl jsem ho někde za 5.000Euro z venku.

co jiného kdo doporučí?

Kdo má s tímto autem zkušenosti a jaho klady a zápory?

další kandidáti byli

Ford Mondeo kombi
Škoda Oktávia kombi
nebo nějaký korejec či japonec

popř jsem váhal nad MPV či SUV

Ford Galaxi
Renaul Scenic
....

Kia Sorento
Suzuki Grand Vitara

ale to jsem už zase jiné cen. kategorie :-(
Naposledy upravil IceKiller dne 26. 12. 2006 16:11, celkově upraveno 2
IceKiller
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LYŽAŘ 26. 12. 2006 14:19

Laguna tohohle r.v. už bude hodně spolehlivá. dCi 120k je super motor, bohatě stačí na dynamickou jízdu, byť dnešní nafty jedou přeci jen kapku lépe. 2,2dCi nejede o tolik lépe, o kolik více žere. dCi 120k má špičkovou charakteristiku, turboefekt neznatelný a především je skvělým způsobem odhlučněný. To samé platí o podvozku. Na dlouhé cesty po dálnicích, či silnicích první třídy je dnes Laguna ve své cenové konkurenci rozhodně nejlepší volbou a to i coby nová. Vynikající pohodlí a uvolněná akustika. Na okresky, pokud si chce člověk trošku zařádit bych vybíral jinde.
LYŽAŘ
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quasimoto 26. 12. 2006 14:25

mozem potvrdit ze dCi 120k je fakt super motor - linearny zatah, odhlucnenie lepsie ako 320d
quasimoto
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod IceKiller 26. 12. 2006 14:28

jj 120k dCi mě taky nadchnul a test na auto.cz taky dojmy z podvozku, jízdy taky. zdá se mi to ideální volba ale i tak chci rady zkušených a lidí co do toho víc vidí. 2.2 už víc papá a rozdíl tam není takový ale je tam vyšší poviné ručení.

a druhou část té odpovědi zkus rozvést. na okresky co jiného?

hlavně to bude rodiné vozítko kde se dbá na pohodlí, spotřebu, komfort, spolehlivost. A pro tatínka živost a jízdní vlastnosti. Taky se mi líbí test 5hvězd.

jak se mi moc nelíbila vzhledově, tak čím dál o ní víc uvažuju tím víc se mi líbí. a zatím je to můj hlavní favorit. tak uvidíme další řeakce. zatm jsem potěšen.
Naposledy upravil IceKiller dne 26. 12. 2006 14:30, celkově upraveno 2
IceKiller
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymous 26. 12. 2006 14:29

Dal bych si ale u tohoto motoru pozor na stav turba, rádo se u Laguny II dCi 88kW kazí.. Nemělo by rosit pozor2
Anonymous

Odeslat příspěvekod IceKiller 26. 12. 2006 14:31

samo že to nechám nejdříve prohlédnou v servisu renault. hlavně mě i zajímá na co si dát pozor a co tam vše odchází a kazí se u tohoto provedení 1.9dCi 88kw

je jasné že člověk nemá jistotu nikdy na 100% ale u tak starého (mladého) auta by to nemuselo byt tak dramatické.
IceKiller
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod IceKiller 26. 12. 2006 14:32

známý ji má od r.v.2001 asi 3tí vůz v republice a max spokojenost a to ročně sní najezdí cca 50t.km a zatím žádný problém, žádná závada. jen lije naftu, olej a vodu do ostřikovačů jinak nic.
IceKiller
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymous 26. 12. 2006 14:33

No tak u Laguny II podle mého především turbo a elektrika (občas blbnou světla uvnitř, kazí se čtečka karet, také karty často odchází (ulomí se uvniř mikrospínač, ale to lze doma poměrně snadno opravit) a jinak bežné závady, které jsou ale na každých autech.
Anonymous

Odeslat příspěvekod Manli2 26. 12. 2006 14:35

poslední německá astra G 2.2dti 92kW rok 03-04 v plný palbě :) ale to e asi malý co? ale když tam máš v tom výběru ochtavku... :D :)
Manli2
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod IceKiller 26. 12. 2006 14:40

Manli2 píše:poslední německá astra G 2.2dti 92kW rok 03-04 v plný palbě :) ale to e asi malý co? ale když tam máš v tom výběru ochtavku... :D :)!/quote]


to je už malý. Koktávku jsem zvažoval ve verzi 4x4 v kombiku ale ta už papá víc. a výbava tam není taková.
IceKiller
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod IceKiller 26. 12. 2006 14:41

Jersey II. píše:No tak u Laguny II podle mého především turbo a elektrika (občas blbnou světla uvnitř, kazí se čtečka karet, také karty často odchází (ulomí se uvniř mikrospínač, ale to lze doma poměrně snadno opravit) a jinak bežné závady, které jsou ale na každých autech.u/quote]


pokud jen toto tak to je vcelku ok. doma se toho dá taky hodně zmáknout.
IceKiller
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LYŽAŘ 26. 12. 2006 14:48

Já s turbem neměl problém, ale to je 2,2 dCi verze. Ale je pravda, že se to povídá. Já s autem nemám problémy, elektroniky je tam habaděj, to ano, ale většinou mám pocit že nefunguje jen proto, že věci dělám/řeším špatně já. Asi před 2 lety jsem si toto uvědomil a opravdu jen leju naftu a měním kola. Příklad, kontrola tlaku v pneumatikách mi hlásila defekt. Ráno chodím do auta ještě rozespalý, tak vylezu ven, kouknu, kolo tvrdé. Zasraná francouzská elektrika, no ochladilo se, po pár metrech si tlak sedne. Rozjedu to, po pár kilometrech pořád hlásí defekt. Před prácí vylezu, kopnu do pneu, ta jak kámen. Notně naštvaný odcházím. Po asi dvou hodinách mám chvilku čas, nahodím to, hlásí defekt, pneu stále jako kámen. Tak pneu "odborně" prohlédnu, autem o metr couvnu. Ve vzdálenější straně běhounu byl celou dobu vrut. Se staženým zadkem jedu do pneuservisu...atd.
LYŽAŘ
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myndel 26. 12. 2006 14:53

Laguna 2. gen je výborné auto. Známý si je teď koupil, tak jsem ji prolezl od kol až po anténu a občas jsem jenom zíral. Komfort, technologie a vychytávky, tak by se to ve zkratce dalo nazvat.

Má benzíňáka, takže v motoru nemůžu radit.
myndel
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod LYŽAŘ 26. 12. 2006 14:55

Co se těch okresek týče, Laguna má podvozek špičkový, nicméně na nějaké bláznění hodně odosobněný, nevím jak to popsat. Necitlivé řízení, jednoduše pokud s tím chci létat po rozbitých silnicích a kosit nepřehlednou zatáčku za zatáčkou včetně horizontů a všech asfalt rallye fjůčurek, tak neucítím moc co se s autem děje, tudíž budu mít strach. Laguna dokáže být velmi svižná, ale do Xsary WRC má daleko. Doménou jsou dálnice a silnice I.třídy, to pak dokáže udržet velmi vysoké cestovní tempo a vystoupíš z ní odpočinutý a s úsměvem.
LYŽAŘ
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod IceKiller 26. 12. 2006 14:59

tak jak to čtu tak zatím se jen potvrzuje moje volba. uvidím co jseště kdo přidá ale to auto prostě miluji.

a zase takový sebevrah nejsem abych s autem jel na doraz. spíš když je potřeba tak aby to jelo a podrželo v nenadálých situacích. A kdyby si na mě někdo dovoloval tak abych ho registoval jen ve zpětném zrcátku jak se ztrácí.
IceKiller
Nováček
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků