Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Marc159 píše:.... Pokud si někdo vzpomene na nějakou další výhodu dieselu, tak budu rád :hm :)h/quote]
[b]Takže je to pravda ta poznámka s převodovkou,protože pokud budou auta stejně "výkoná" tak záleží na tom jak kdo řadí, ale diesel je lepší v tom ,že i kdyby nevyhrál bude mít lepší spotřebu! to je ten podstatný dodatek! pozor2 proto lepší ! na nejhůř 1:1 a kdyby benzín chtěl soupeřit a nechtěl by aby nafťák ujel, bude víc a víc točit což má za následek vír v nádrži (spotřeba) a po 10 minutovém soupeření v 6 tisících otáčkach no newim co by na to béňo řekl. takže diesel lepší!n/b]
izuel píše:vyrazíš na dvojku při 70? no panejo ta spotřeba což? o/i]
stealth píše:izuel píše:vyrazíš na dvojku při 70? no panejo ta spotřeba což?c/quote]
izuel píše:
[i]srovnáváš nesrovnatelnél/i] pozor2 rozumne srovnání fakt!!?? daleko rozumnější a hodně zajímavé !! je teď mě třeba napadné je biturbo od BMW 535d 6V (200 KW diesel) vs BMW 530i 6V (190 KW beňo) tam by dostal benzín pěkně na p.del ! jak říkám vždy by se měla zohledňovat co za ty peníze (spotřeba) dostaneš!!e/quote]
jo tomu bych veril, nekolik kamaradu to smutne potvrdi, nejenomze jim rychle zmizel benal ale i gumy se jim sjely nejak rychlejRadek O. píše:Vody: obecna okruhova spotreba aut 1,6 je okolo 20-22l, 2,0 okolo 25-28 l .... benziny. U nafty je to individualni
izuel píše:stealth píše:izuel píše:vyrazíš na dvojku při 70? no panejo ta spotřeba což?c/quote]
1.Mňo, nevím jestli Ty řešíš spotřebu u tak nebezpečného manévru, jakým je předjíždění, ale já tedy ne. Kamión jsem s ORS předjížděl téměř vždy na dvojku (pokud jel kolem 80) a trvalo mi to cca 3,5 sekundy (ona ta dvojka totiž končila někde na hranici 120 km/h).
dvojka končí na hranici 120 Km/h Mr. Green jo a spotřeba 30 litrů na sto, udržto 5 minut ti bouchne motůrek Mr. Green , ty woe? to jsou argumenty by se jeden počůral
tb]Proč bych měl jako držet motor v tak vysokých otáčkách? Jsi vůbec normální? Jasně jsem psal: při předjíždění. A to, že ORS udělá na dvojku skoro 120, jsem Ti uploadoval zde: http://rapidshare.com/files/5911236/RS- ... pg.html3/b]
2.Diesel mi nesmí do garáže a ani ta 2.2 CDTi od Hondy není z hlediska pružnosti, dynamiky a rychlosti tak úžasná, jak se Ti možná zdá.
raději no koment
lb]No comment? Proč? Myslíš, že auto se zrychlením 9,3s na stovku je snad supersport?p/b]
3.Srovnejme pro a proti dvou přímých konkurenčních motorů 2.0TDI (125kW) a 2.0TFSI (147kW)
7i]srovnáváš nesrovnatelnél/i] pozor2 rozumne srovnání fakt!!?? daleko rozumnější a hodně zajímavé !! je teď mě třeba napadné je biturbo od BMW 535d 6V (200 KW diesel) vs BMW 530i 6V (190 KW beňo) tam by dostal benzín pěkně na p.del ! jak říkám vždy by se měla zohledňovat co za ty peníze (spotřeba) dostaneš!!
(b]Nesrovnávej BiTurbo s atmosférou. To není přímé srovnání. Až dáš do 530i dvě turba, tak můžeš srovnat. Jinak je to srovnání úplně mimo mísu. /b]
Můžu vědět v čem jezdíš? Jen tak pro představu... Jo a můžeš mi konečně pls napsat, které silné benziny jsi zkoušel? Já si totiž myslím, že kdybych Ti půjčil turbobenzin na pár dní, tak bys v životě o dieslu nechtěl slyšet...
Jo a prosím Tě, přestaň už konečně s tou spotřebou. Mně je spotřeba úplně ukradená a jediným limitujícím parametrem je dojezd na jednu nádrž.j/quote]
Marc159 píše:izuel píše:
[i]srovnáváš nesrovnatelnél/i] pozor2 rozumne srovnání fakt!!?? daleko rozumnější a hodně zajímavé !! je teď mě třeba napadné je biturbo od BMW 535d 6V (200 KW diesel) vs BMW 530i 6V (190 KW beňo) tam by dostal benzín pěkně na p.del ! jak říkám vždy by se měla zohledňovat co za ty peníze (spotřeba) dostaneš!!e/quote]
Nechci ti kazit iluze, ale obě BMW "umí" z 0-100 shodně za 6,5s, jen ten diesel je o 200 000,- Kč v základu dražší pozor2 /quote]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků