Subaru Impreza 2006, 2.

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 10:53

Zdravim, vlastni tady nedko tohle auti? Nebo najde se alespon nekdo kdo s nim najezdil znacnou cast kilometru a je schopen toto auto posoudit. Podvozek, motor, bocni vedeni sedacek, posaz za volantem, spotreba pri klidne jizde mimo mesto v ramci dodrzovani predpisu s obcasnym predjetim, klidna jizda po Praze, plus kdyz obcas se chcete vyradit a proste to tam vymaznete :) , za kolik se jede pak? Zajimalo by me take, jak jsou na tom xenony ve verzi comfort, je neco co se jim da vytknout? Hodne se mi tohle auto honi hlavou, vcera jsem objel v Praze tri dealery a nikde tento 2 model imprezy nemaji, natoz predvadecku, o te si uz mohu tak akorat nechat zdat, jen Wrx a sti, ja ale do toho nechci jen lit benzin, najezdim tak okolo 50 000 km za rok a wrx uz by pro me bylo moc financne narocne. I kdyz rozdil v porizovaci cene by zas nebyl takovy, ale to je jedno, zajima me obycejny 160 konovy dvoulitr. Prijde mi, ze za cenu okolo 600 000 kc, je to to nejlepsi co mohu dostat. Asi jsem se zamiloval :wink:
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod belse 22. 8. 2006 13:48

Doma máme 2,0R wagon Comfort. Autu nemám co vytknout snad krom motoru. V nízkých otáčkách je opravdu mdlý takže je třeba jej patřičně vytáčet. Zkrátka po většinu času nebudeš mít pocit, že máš pod pravou nohou 160 koní. Částečnou vinu samozřejmě nese i pohon všech kol. Ale závisí na co jsi zvyklý...
Já bych teď šel už jen do WRX.

Byť jsem fanda Subaru a Impreza není jediné, které v rodině máme, tak bych při tvém nájezdu a faktu, že ti zjevně není úplně jedno za kolik jezdíš, doporučil přeci jen nějaký diesel. Co třeba nový Scout 2,0TDI ? Navíc nemyslím, že je dvakrát rozumné teď kupovat " staronovou" Imprezu, když na jaře se představí nová generace. Dá se předpokládat, že krok kupředu bude podobný jako u poslední generace legacy, čili značný. Ale na druhou stranu se už nedočkáme kombíku, takže jestli to chceš jako N1, upaluj k dealerovi. :)
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod marepa 22. 8. 2006 14:22

a kdyz uz nic.. tak by cena stare generace mohla vyrazne slevnit :)

jinak tato impreza se mi taky velice moc libi .. rekl bych ze je to moc pekna evoluce modelu z 2001 :)
nicmene tento typ auta si nedokazu predstavit jinak nez STI .. to same u Lanceru .. jedine EVO :)
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 14:30

No, mame jeste Focuse 1.8 Tdci, nacipovanyho, takze za malo a svizne jezdeni a podvozek taky fajn na obycejne seriove auto, o to mi nejde, chci auto se kterym se kdyz budu chtit vyradim. Ptas se na co jsem zvykly, jel jsem od m3, po 645, rs4, S4, 330 i az po vsechny mozne mercedesy, bavoraky atd., chci rict, ze vim jak ma vypadat auto co jede, neocekavam od 160 koni zadnou raketu, ale pokud mozno svizne jezdeni, s tim ze si obcas zajedu nekam zablbnout, sotolina, mozna okruh, v zime nasnezene parkoviste atd., mam proste tohle rad, na druhou stranu uz nemam potrebu blbnout na slinici, proto me zajima ta spotreba pri klidne jizde, vis, rekneme okrska 100/110, dalnice 140/150, kolik zere pri takovehle jizde, prosim te? Chci proste takovy kompromis a to si myslim tohle auto nabizi, ja nevim. Predtim jsem premyslel o 120d nebo o mirne jete 320 predesle generace, ale je to zadni nahon a u nas jsou na takovehle auto vice jak pul roku povetrnostni podminky stejne nevhodne, proto premyslim prave o te ctyrkolce. A navic, s tim dieslem se proste spatne jezdi pod plynem, maly rozsah otacek, to je jasne, tak proto ten benzin ted, clovek tak nejak stale premysli :-). A kombik bych bral, ale konkretne u te Imprezi mu nejak nemuzu prijit na chut, ta zad je takova nejaka. Ty jsi z prahy? A jeste neco, od kolika se da povedet ze ten motor zabira 3000, 3500? Nemyslim tim ted ho tocit 7500 :-). A pri 140 km, kolik toci otacek? A jak je toto auto odhlucnene prave pri te 140 km? Aerodynamicky hluk, hluk motoru? Da se povedet ze pri 140 je v kabine vozu ticho? A jeste neco, kolik najedes na nadrz normalni jizdou? Doufam, ze nemam moc otazek :-). Dekuju!
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 14:32

To vis ze by se mi take vic libila Sti ci Wrx, ale clovek musi myslet i ekonomicky :? .
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 14:35

Belse, jeste neco, co rikas na sedacky? Jaky je tam posez, bocni vedeni, obecne mi prijde kdyz jsem sedel treba ve WRX, ze by sedacky mohli mit delsi sedaky, mas u tohohle stejny pocit?
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod belse 22. 8. 2006 14:39

marepa píše:a kdyz uz nic.. tak by cena stare generace mohla vyrazne slevnit :)

jinak tato impreza se mi taky velice moc libi .. rekl bych ze je to moc pekna evoluce modelu z 2001 :)
nicmene tento typ auta si nedokazu predstavit jinak nez STI .. to same u Lanceru .. jedine EVO :)


Já si velice dobře dokážu představit imprezu jako WRX wagon s prodrive kitem (270 koní). Ideální lehké užitkové auto pro živnostníky na odpočet. :)
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 14:40

belse píše:
marepa píše:a kdyz uz nic.. tak by cena stare generace mohla vyrazne slevnit :)

jinak tato impreza se mi taky velice moc libi .. rekl bych ze je to moc pekna evoluce modelu z 2001 :)
nicmene tento typ auta si nedokazu predstavit jinak nez STI .. to same u Lanceru .. jedine EVO :)


Já si velice dobře dokážu představit imprezu jako WRX wagon s prodrive kitem (270 koní). Ideální lehké užitkové auto pro živnostníky na odpočet. :)//quote]


:o :D 8)
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 14:42

A jeste neco, ta redukcni prevodovka je u tohohle modelu a vyuzijes to k necemu, moc tomuhle nerozumim. :hm
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 22. 8. 2006 14:47

KAZ: rozumim ti .. ale nevim, zda je opravdu mozne mit auto na bezne jezdeni, ale zaroven dostatecne sportovni ;) nejlepsi mit 2 auta .... ale to se zase prodrazi

4x4 je urcite dobra volba :) a co zkusit treba nejakou 4 kolku? akorat nevim, jak moc jednoduchy je najit staly pohon..

i kdyz proc hledat neco jineho, kdyz chces subaru a nevadi ti standart :)
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 14:53

Ja vim, ale zase je otazka, co je sporovni :hm a ja ani necekam a ani tenhle dvoulitr nechi nazyvat spotovni, rekneme svizny :) . UZ nemusim jezdit rychle, rad se propletam zatacky, to miluju a prave si myslim, ze techle 160 koniku by na to mohlo stacit. Pamatuju kdyz jsem mel g astru se 100 koniky a jake se s ni dali delat veci, ale to by mi stejne nikdo neveril :D . Tak asi tak. A navic, miluju vzhled tehle imprezy, jak zvenci, tak zevnitr, pokud tam ale neni to hnusne radio, ta placicka, ale je tam cely ten system, pak to ma pro me stavu.
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 22. 8. 2006 14:54

K.A.Z.: tak si ji kup, když se ti líbí. Já bych do toho šel, ale bohužel na to nemám...
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 14:56

mikicz: No jo, zatim zvazuju a navic, abych si to auto koupil, musel bych si ho nejdrive minimalne tak na sobotu, nedeli pujcit a zatim ho nikde nemaji.
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 22. 8. 2006 15:03

hm, tak to je blbý. Kupovat auto aniž bych ho viděl a zkusil bych nechtěl.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod belse 22. 8. 2006 15:23

Se sedačkami nemám problém. Jsou trochu sportovnější, než je v podobné výkonnostní kategorii běžné, boční vedení je skvělé. Samozřejmě pocit ze sedaček je silně subjektivní a závisí taky na postavě.

K té spotřebě bych řekl, že bude tak o litr a půl vyšší než u klasických předokolek stejné výkonnostní kategorie. Subaru obecně se tomuto pravidlu nijak nevymyká. Na outbacku 3,0R máme teď v létě dlouhodobou 10,8l, celkový roční pruměr cca 11,5l. U imprezy jsme to zatím ještě nepočítali, nemá totiž palubák, což je v dnešní době při ceně ostudné. Aspoň, že se Subaru někde dozvědělo, že existují xenony. Naprosté minimum bude někde lehce nad 7l litry, vetšina majitelů bude jezdit mezi 9-10l, spíš k 10l.

K té dálniční jízdě, moc jsem s ní po dálnici nejel, akorát, když se vezla od dealera. Takže už si moc nevzpomínám, ale komfortem mě překvapila. V Praze teď nejsem a ještě docela dlouho nebudu.

P.S.: Tu imprezu jsme objednávali ještě když v republice nebyla ani jedna MY06. Zkrátka důvěra v Subaru. :)
belse
Pozorovatel

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků