Problem LPG Fiabia 1,2 47KW

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod metrix 18. 7. 2006 11:07

Mam novu Fabiu Combi 1,2 47KW. Najazdenich 3000KM. Dal som si namontovat splynovac LOVATO. Vsetko vyzeralo ok ale pri rychlosti 150KM citim prudky ustup vykonu a rozsvieti sa kontrolka spalovania. Ked vypnem motor a zapnem zasa to ide ok. Cuka to vzdy ked stlacim plyn naplno pri vysokych otackach aj pri nizsich prevodovych stupnoch. Bojim sa aj obiehat uz. Firma ktora to montovala nievie najst chybu. Tlak v splynovaci je ok ze vraj. Chcu vymenit riadiacu jednotku na splynovaci ako pokus. No neviem.

Pri volnobehu a malych rychlostiach je vsetko ok.

Ma niekto skusenost?

Dik
metrix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mikicz 18. 7. 2006 11:26

jaký je tam typ zplyňovače? je tam vstřik LPG? Má systém manuální, nebo automatickou regulaci tlaku plynu?

Pokud se rozsvěcí kontrolka, je vhodné zajet na diagnostiku a nechat si vyčíst chybu z řídící jednotky.

BTW při 150 nejede 1.2HTP moc ani na benzín, natož na LPG.
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dzefer 18. 7. 2006 11:29

mne to robi toto na felicii, ale iba ked mi dochadza plyn v nadrzi. Pri vyssich otackach uz asi nestiha dodat dostatocne mnozstvo a auto cuka. Postupne sa to presuva do coraz nizsich otacok, az musim prepnut na benzin. Ale po natankovani je to znova ok.
Ford Focus Combi 1.8 FL2008, 92kW, Titanium X
Dzefer
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metrix 18. 7. 2006 11:29

Je tam sekvencne vstrekovanie. Na benzin mi da v pohode 170KM. To bude problem iba v plyne asi.....
metrix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mikicz 18. 7. 2006 11:30

Je tam sekvencne vstrekovanie. Na benzin mi da v pohode 170KM. To bude problem iba v plyne asi.....


tak to může být buď ŘJ plynu, nebo i nekvalitním plynem, nebo přicpaným plynovým filtrem (což je sice nepravděpodobný, ale možný)
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metrix 18. 7. 2006 11:32

mikicz píše:
Je tam sekvencne vstrekovanie. Na benzin mi da v pohode 170KM. To bude problem iba v plyne asi.....


tak to může být buď ŘJ plynu, nebo i nekvalitním plynem, nebo přicpaným plynovým filtrem (což je sice nepravděpodobný, ale možný),/quote]


Na plyne je najzdenych iba 500KM. Tankujem uz roky na Slovnafte do Felicie a nikdy som tam problem nemal. Takze neviem ci to bude filtrom alebo plynom. Technik od splynovacu bol v zufalstve ked to videl....
metrix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mikicz 18. 7. 2006 11:35

metrix píše:
mikicz píše:
Je tam sekvencne vstrekovanie. Na benzin mi da v pohode 170KM. To bude problem iba v plyne asi.....


tak to může být buď ŘJ plynu, nebo i nekvalitním plynem, nebo přicpaným plynovým filtrem (což je sice nepravděpodobný, ale možný),/quote]

Na plyne je najzdenych iba 500KM. Tankujem uz roky na Slovnafte do Felicie a nikdy som tam problem nemal. Takze neviem ci to bude filtrom alebo plynom. Technik od splynovacu bol v zufalstve ked to videl....


no já bych ale stejně zajel na tu diagnostiku a zjistil co má zapsaný za chybu, když rozsvítí kontrolku.
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metrix 18. 7. 2006 11:39

no já bych ale stejně zajel na tu diagnostiku a zjistil co má zapsaný za chybu, když rozsvítí kontrolku.[/quote]

No uvidim co to spravi s novou riadiacou jednotkou na splynovaci. Riadiaca jednostka motora odpoji potom jeden valec a potom to ide iba na dva. Takze musim postat a vypnut motor. Riadiaca jednotka odpaja valec iba vtedy ked si mysli ze sa moze poskodit katalizator.

Kontroloval aj vstekovace plynu a aj vymenil no problem zostal....
metrix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JardaB 18. 7. 2006 12:02

Proste to asi neni schopny dodat dostatek plynu, muze byt RJ LPG blbe nastavena, nebo muzou byt male trysky od vstrikovacu plynu, nebo poddimenzovany splynovac. Me to same dela Omega 3.0V6, hlavne v zime, kdyz nestiha pritekat plyn do zplynovace a klesa tlak za reduktorem Ale s tim se da zit, problem nastava tak od 200km/h vyse... ;-)
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 18. 7. 2006 12:03

HEHEHE... sorry, neuraž se, ale kdyby sis koupil celej motor a ne jen 3/4 redukovaný na 2/4 tak by se ti to nestalo....

nicméně pokud je to takhle, tak to může být moc bohatá směs a proto lambda nechá odpojit válec... (fakt to odpojuje? za to bych někoho ve VW asi zabil)
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lumpo 18. 7. 2006 12:04

já bych zkontroloval plynový filtr... :hm
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 18. 7. 2006 12:05

Lumpo píše:já bych zkontroloval plynový filtr... :hm-/quote]

po 500km? já ho měl na autě 20tkm a nebylo ho třeba měnit...
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metrix 18. 7. 2006 12:09

mikicz píše:
Lumpo píše:já bych zkontroloval plynový filtr... :hm-/quote]
po 500km? já ho měl na autě 20tkm a nebylo ho třeba měnit...i/quote]


Nemozu to byt sviecky?
metrix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mikicz 18. 7. 2006 12:17

metrix píše:Nemozu to byt sviecky?


no můžou. měnil jsi je když jsi dával ten plyn? na LPG mají mít menší vzdálenost elektrod...
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metrix 18. 7. 2006 12:20

mikicz píše:
metrix píše:Nemozu to byt sviecky?


no můžou. měnil jsi je když jsi dával ten plyn? na LPG mají mít menší vzdálenost elektrod...l/quote]


Nie nenemil ved na nich bolo najazdene 2500Km. A technik co to robil je jeden z prvych v republike takze ma velke skusenosti.

Je to prva fabia co ma problemy. Kuva ze akurat ja!!!!

Vravel ze Fabia ma idealne sviecky aj na plyn. Seriove myslim.

Takze?!
metrix
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků