Citroën C4

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod citrosil 25. 6. 2006 08:43

První zkušenost....a co vy? :tleskani
citrosil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xsarahdi 25. 6. 2006 08:46

v akom si jazdil?
CITROEN XSARA 2.0 HDI Exclusive
xsarahdi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod citrosil 25. 6. 2006 09:02

Mám citrónka 3 měsíce.Jsem s ním velmi velice spokojen.
1,4 16V 3dvéř. 65kW,automatická klima,16" kola...
Podle počítače průměrná spotřeba 7,2l,s tím,že běží pořád klimka.
To se mi zdá celkem přijatelný.Provoz 70% město,zbytek okrsky a silnice 1tř.
Jízdní vlastnosti super,před ním jsem měl saxo 1,6 VTR.Ten má tvrdší podvozek,tady to je jak v bavlnce,nenaklání do zatáček a drží stopu.
Když se nejede přes 5000 ot,tak je v něm tiše jak v pokojíčku.To je holý fakt,mám totiž rádio s odnímatelným panelem a když jezdím po městě,tak ani nemám náladu ho pořád připojovat..
A že třídvéřák je malý??
Dozadu se dají pohodlně namontovat dvě dětský sedačky a ještě si mezi ně taky pohodlně sednout.To mi majitelé VW Golf IV potvrdí(vlastní zkušenost),že to je věc nevídaná.
Kufr má 320l,což je dostatečný.Pro jistotu jsem si přikoupil střešní tyče:-).
Zpracování interiéru je podle mě velmi dobré.A ukazatele(displeje)?
Je pravda,že při sledování všech ukazatelů musíš očima neustále ostřit na jinou vzdálenost,jde o zvyk.
Mám zatím najeto cca 4000km a jen si vrním :-))
Citroën C4 1,4 16V coupe
citrosil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod citrosil 25. 6. 2006 09:08

Ještě jsem zapoměl na řazení.
..Určitě se vám nestane,aby jste zařadili jiný rychlostní tupeň,jak to tady už někde padlo.Řazení je trošku delší,ale naprosto přesné.
Citroën C4 1,4 16V coupe
citrosil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 25. 6. 2006 09:39

Uz jsem to tu psal. Mame C4rky jako sluzebaky. Zakladni model s 1.4 16V. Byl jsem v tom nucen omylem ject do Brna a zpet, coz mne malem znicilo. Zakladni poznatky:

- motor je naprosto zoufaly. Maximalni rychlost je vycucana z prstu a neni sance ji dosahnout ani s vetrem v zadech. Ve skutecnosti je dynamika srovnatelna s Felicii 1.3 blahe pameti a 150km/hod do kopce nedosazitelna rychlost.
- debilni ergonomie - nedosazitelny klakson, nepochopitele tri displaye z nichz dva jsou na slunci v podstate necitelne
- hrozne sedacky, ze kterych po 150km boli cele telo
- prevodovka, ktera uz u noveho vozu ma v koncovych drahach vule jak patnact let stary Favorit.
- mizerny automat, ktery nefunguje pod 80km/hod!

Jedinym duvodem pro koupi C4rky vidim cenu, kdy po slevach od Citroenu je naprosto bez konkurence. Nicmene za malo penez je hodne malo muziky a proti treba OII nebo Astre je to po vsech strankach vyrazne mene kvalitni vuz.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tommy11 25. 6. 2006 14:17

Já o ní uvažoval, díky slevám, ale když sem v tom seděl a řadil, jen na sucho, tak sem jí hned zavrhl. Přesně jak říkáš, sedačky nic moc a ergonomie = 0
Tommy11
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gespa_64 25. 6. 2006 14:26

Pisete stresny nosic, nie je problem s 3. dverami (bezne nosim (Skodovka) na streche kajaky/kanojky, bicykle, ktore casto idu az nad zadne dvere (potom sa treba pri sahani do kufra poriadne "poklonit",. V pripade C4 sa mi zda, ze by sa tam horko tazko vsunula ruka. C4 3d som videl so stresnymi nosicmi iba jednu a medzera medzi priecnikom a strechou sa mi zdala OBROVITA? CO aerodynamicky hluk?
gespa_64
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod gespa_64 25. 6. 2006 14:29

C4 3d sa mi VELMI paci, kufor sa mi nezda az taky maly (ak sa nalozi az "po strechu" (ono cez tie zadne dvere sa asi velmi dobre vidiet neda (obzvalst sa mi zdaju spolu s Meganom smiesne zadne stierace velkosti varesky :-)) Skor ma zaujima, ako je to so sedackami na zadnych sedadlach. Je tam ISOFIX? Daju sa tam dat 3 sedacky (bez ISOFIXU)?
gespa_64
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod gespa_64 25. 6. 2006 14:31

Skoda, ze sa francuzskym inzinierom nepodarilo narvat vedla motora aj 6stupnoovu prevodovku :-(( Jazdim taky zvlastny mix - cez tyzden mesto do prace a spat 2x15 km a nakupy. cez vikend pravidelne 500km - bez 6.kvaltu to musi dost tocit...
gespa_64
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod citrosil 25. 6. 2006 15:17

3 sedačky bez isofixu,dáš v pohodě.Isofix je připraven pro dvě sedačky.

Teď pro Dusana:
Nevím v čem jsi jezdil,ale to co tady píšeš je přinejmenším podivné.
Neříkám,že motor v základu je dravec,ukaž mi třeba jiné auto,které se základním motorem 1,4 dravcem je?? Golf,focus nebo astra?Děláš si srandu?
Kolik km v hodině by jsi na našich silnicích chtěl jezdit?
Tohle je pěkný auto střední třídy s výbornou ergonomií,jízdníma vlastnostma.
Ještě o který vůli v koncových polohách řazení mluvíš.Nic takovýho jsem nazaznamenal.
A displaye jsou čitelné i za prudkého slunce,posledních 14 dní to může potvrdit.Slunce nám pálí a na všechny 3 je vidět velice dobře.
Klakson je po celé spodní hraně středovýho věnce,výborně dosažitelný..
Sedačky i s volantem jdou nastavit do individuálních poloh.
Jel jsem v kuse 320km a tělo mě nebolelo,jen jedna zastávka na kávu. V září plánuju cestu di Itálie,nějakých 1200km,pak se uvidí.

Ještě k motoru:
133Nm,dobře jde do otáček,zrychlení na 1,4 velice dobré a že neudrží 150km do kopce?Docela to chápu,ale když se udrží v otáčkách jde to.Kdo chce jezdit jako závodník,tak je lepší verze s 2 litrem:-) . Pak bude spotřeba o nějaký 2-4l vyšší.
Citroën C4 1,4 16V coupe
citrosil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod citrosil 25. 6. 2006 15:20

Ještě jsem zapoměl na nosiče.
Kola jsem přepravil v pohodě,mám thule 511.
Lodě nevozím,tak nemohu komentovat.
Citroën C4 1,4 16V coupe
citrosil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 25. 6. 2006 18:41

citrosil píše:Neříkám,že motor v základu je dravec,ukaž mi třeba jiné auto,které se základním motorem 1,4 dravcem je?? Golf,focus nebo astra?Děláš si srandu?
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 6. 2006 19:14

Ject s C4 1.4 16V do Italie musi byt neco sileneho. Takova dalka s malinkatym autickem bez motoru bude opravdu teror.


V 93 som s takmer novym Favoritom musel ist z Bratislavy do Mnichova... :wink:
Vsetko sa da,len treba chciet.Ale pravdou je,ze na nemeckych dialniciach uz okolo 130 km/h a viac sa auto poriadne ozyvalo,ale inac bez problemov. 8)
anonymni

Odeslat příspěvekod martin.z (novy) 25. 6. 2006 20:31

Nemuzu verit, ze tu nikdo nekomentoval to Dusanovo "Na ceskych dalnicich jezdim za standartnich podminek 180-220"
Je tu hodne lidi, kterym to prijde normalni a bezpecne? I pro koli, ktere uz vubec nemusi tohle cekat ani na to adekvatne reagovat...
martin.z (novy)
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 6. 2006 20:46

martin.z: mno 180-220 mi prijde takove hodne pohodove, chlapec asi neni zadny zavodnik...
anonymni

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků