Chiptunning TDCi 2.0 96kW

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Driver 3. 5. 2006 16:08

lehtinen píše:
cz_payne píše:U toho wolfa jak jsem posilal odkaz tam to je na 115kW/370Nm,ale je to celekm drahy(33tisic). Ale je fakt,ze na me pusobej lepsim dojmem nez firmy alá načipuju všechno(treba i Enzo). Mimochodem dela uz nejaka firmy chip na Veyrona? :D-/quote]
toho ti čipne orange devil na asi 2500koní
Das Auto
Driver
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod (CZ)Tarantula 4. 5. 2006 21:25

Tak konecne mne napsali z jedne firmy a prej i po chipu tam ten overboost zustane. Kroutici moment by byl po chipu 422Nm s overboostem az 450Nm. Neni to trochu moc?? Snesla by to spojka atd.?
Favorit 136 L, 1989; Mondeo 1998, 1,8 16V; Mondeo combi 10/02, TDCi 96kW
(CZ)Tarantula
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 4. 5. 2006 21:28

záleží na tom, jak moc na to budeš šlapat....
ale vzhledem k tomu, že původní krouták už je docela vysokej, tak něco navíc by to mělo ještě vydržet.... :)
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod cz_payne 4. 5. 2006 21:34

+120 Nm uz neni malo... spis nez o spojku,ktera neni tak draha bych se bal o prevodovku....
cz_payne
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod (CZ)Tarantula 4. 5. 2006 21:35

Co to znamena: "zalezi na tom jak moc na to budes slapat"? Tak nekdy jsou chvile kdy na to clovek slape na plno a nekdy jsou to takove vyhlidkove jizdy :-)
Favorit 136 L, 1989; Mondeo 1998, 1,8 16V; Mondeo combi 10/02, TDCi 96kW
(CZ)Tarantula
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cz_payne 4. 5. 2006 22:29

no pokud si rad davas rychly starty na krizovatce tak ta spojka bude trpet a nebo pokud trvale litas na dalnici na plnej knedlik tak zase to nebude nic moc pro turbo a motor jako takovej... Pokud jezdis vicemene klidne a semtam si udelas radost tak se ta zivotnost motoru zkrati velmi nepatrne
cz_payne
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 4. 5. 2006 22:36

Tarantula: myslel jsem to, co napsal cz_payne....
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod (CZ)Tarantula 5. 5. 2006 08:23

Jj, tak nejak bych to rekl: "sem tam si udelam radost" snazim se jezdit klidne, na prvni dva stupne se snazim to nehonit, ono to ani moc nema cenu, protoze jsou hodne kratke a na dalnici se s tim dostanu velmi zridka ...
Favorit 136 L, 1989; Mondeo 1998, 1,8 16V; Mondeo combi 10/02, TDCi 96kW
(CZ)Tarantula
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jenyk 5. 5. 2006 09:50

Tobě na okreskách schází u Mondea TDCi výkon? A nestálo by za úvahu místo čipování naučit se využívat výkon, který to má z fabriky? Vždyť ten auťák táhne jako bejk.
Jenyk
Nováček

Odeslat příspěvekod (CZ)Tarantula 5. 5. 2006 16:57

to Jenyk: A jak se u takoveho auta vyuziva vykon, ktery to ma z fabriky? :o
Mozna se mam co ucit :D
Favorit 136 L, 1989; Mondeo 1998, 1,8 16V; Mondeo combi 10/02, TDCi 96kW
(CZ)Tarantula
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jenyk 5. 5. 2006 17:30

1) Nejdřív to nastartuješ. To je nutná podmínka, bez toho to nejede. To jsi udělal?
2) Jezdíš plynule, je to velká kráva, žádná brzda - plyn.
3) Zatáčky celkem svižně, sedí to lépe než většina toho, co na silnicích potkáš.
4) Motor táhne tak, že když dobře zařadíš a šlápneš na to, jsi na okresce v cuku letu na rychlosti o život.

Kdybys podnikal závody v akceleraci na dálnici, tak pochopím, že chceš větší výkon. Na okresce se s tím ale dá jet tak, že výkon rychlost neurčuje. Je to spíš o řidičském umění (netvrdím, že to umím a dělám. Jen to auto znám). Rozmysli se sám - kolik % času máš plyn na podlaze?
Jenyk
Nováček

Odeslat příspěvekod chucky 5. 5. 2006 18:08

Jenyk píše:1) Nejdřív to nastartuješ. To je nutná podmínka, bez toho to nejede. To jsi udělal?
2) Jezdíš plynule, je to velká kráva, žádná brzda - plyn.
3) Zatáčky celkem svižně, sedí to lépe než většina toho, co na silnicích potkáš.
4) Motor táhne tak, že když dobře zařadíš a šlápneš na to, jsi na okresce v cuku letu na rychlosti o život.

Kdybys podnikal závody v akceleraci na dálnici, tak pochopím, že chceš větší výkon. Na okresce se s tím ale dá jet tak, že výkon rychlost neurčuje. Je to spíš o řidičském umění (netvrdím, že to umím a dělám. Jen to auto znám). Rozmysli se sám - kolik % času máš plyn na podlaze?u/quote]


Já tak devadesát procent.... :D
chucky
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jenyk 5. 5. 2006 18:34

VW 96 kW? Tvoje auto jede maximálně asi tak 200. Tak to tam máš pořád 170 - 180? Na okreskách? Pochybuji. Rychlost, kterou jezdíme, není u těchto aut už primárně určená výkonem motoru, ale jízdními vlastnostmi, stavem silnic a našimi zvyklostmi. Jestli při rychlostech okolo 110 , kterými mimo dálnice jezdíme, máš 90% času plyn na podlaze u koncernového ropáka 96kW, tak si ho nech spravit.
Jenyk
Nováček

Odeslat příspěvekod chucky 5. 5. 2006 20:02

Jenyk : máš auto? jaké?
chucky
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jenyk 5. 5. 2006 20:22

Mondeo TDCi automat.
Jenyk
Nováček

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků