Shell V-Power pre Fabiu 1,2 HTP

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Kibitz 6. 4. 2006 21:33

Fojtan: presne,ja ma poradne motor,tak do neho liju smejdy :D
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Magistr Kelly 6. 4. 2006 21:35

goes píše: nelze pausalizovat, ze levna-mala benzinka ma nekvalitni benzin proti znackovym.


Pokud si pamatuju tak slovenská obdoba ČOI zveřejnila (na rozdíl od té naší) před určitou dobou jejich výsledky testů a podle nich např. 1/3 všech vzorků z pump Slovnaftu nevyhovovala normě pro Natural 95.
Magistr Kelly
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Mirek-607 6. 4. 2006 21:43

Koudelka: Nedalo, pokud mam spravnou predstavu o jeho parametrech...

Fojtan: Kerosin je levny, myslis, ze proudovy motor potrebuje kvalitni palivo s vysokym aktanovym cislem? ;)

Felicie na V-power ani V-power racing urcite nema lepsi dynamiku nez na normalni N95. A ostatni auta taky ne, pokud maji motor konstruovany pro N95 (ktery ma navic cca 96 oktanu). A snizeni spotreby byste chteli vysvetlit jak? Vyhrevnost toho benzinu neni vetsi a parametry motoru a ECU jsou stejne...
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fojťan 6. 4. 2006 21:45

Mirek-607 píše:Felicie na V-power ani V-power racing urcite nema lepsi dynamiku nez na normalni N95. A ostatni auta taky ne, pokud maji motor konstruovany pro N95 (ktery ma navic cca 96 oktanu). A snizeni spotreby byste chteli vysvetlit jak? Vyhrevnost toho benzinu neni vetsi a parametry motoru a ECU jsou stejne...


kamos ma felicii na lpg, a kdyz jede po dalnici tak dava NITRO - prepne na shell v-power Mr. Green
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 4. 2006 21:59

To Mirek-607:tak mi rozumně vysvětli,proč na Shell V Pover 95okt.mě na volnoběh vždy/je to už zhruba 27 000 km co jsem ho natankoval poprvé/PP ukazuje méně.Jelikož tankuji SVP a jiné tak zhruba půl na půl, již jsem za tu dobu tankoval dostkrát.
Že bych měl tolikrát halucinace?Jinak je i motor tišší,výkon to je již subjektivní hodnocení,ale zdá se být lepší.
Jinak nejlépe je skusit osobně.
anonymni

Odeslat příspěvekod Fojťan 6. 4. 2006 22:32

je to placebo, to se na me nezlob. u 47kw motoru jeste k tomu se trema valcema je uplne jedno jestli mas v-power nebo ne, zvuk je osklivy tak jako tak a spotreba je zanedbatelna.
kamarad mel motorku suzuki gsx-r 750, a kdyz tam natankoval v-power tak mu jela z kopce 270, kdyz ne tak jela jen neco ke 260. jenze tam je znat kazdy kw diky nizke hmotnosti. u fabie mas uplne jedno jestli ti to da na stovku za 15 nebo 14,5s, proste to nemas objektivne sanci poznat, rozdil je tak v mezich staticticke chyby.
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hlobilp 7. 4. 2006 05:40

Nevim ja Vy co V-Power odsuzujete, ale nemuzu si pomoct. Zhruba o pul litru mensi spotreba A jede to o trosku lip. Vyzkouseno uz u tri aut co jsem mel. To, ze ten benzin cisti motor je "prokazane". Aspon dle casopisu o autech. Nemuze to bejt tim? Jo a Sonata ma psanou 91. A taky mam dvakrat vic bodu :-)
Hyundai i30
Sony Xperia Neo V
Fujitsu AH531
hlobilp
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod VwENA... 7. 4. 2006 05:56

Mirek-607 píše:Felicie na V-power ani V-power racing urcite nema lepsi dynamiku nez na normalni N95. A ostatni auta taky ne, pokud maji motor konstruovany pro N95 (ktery ma navic cca 96 oktanu). A snizeni spotreby byste chteli vysvetlit jak? Vyhrevnost toho benzinu neni vetsi a parametry motoru a ECU jsou stejne...


Troufnu si tvrdit, že má.... :| Je to ale čistě subjektivní názor, záleží na autu, stavu motoru, stáří a tak, takže se nedá říci všeobecně, že Felicie jede líp na V-Power... Ale. .. Vždycky jsem tankoval u Shellu normálku 95, teď dávám asi tři měsíce V-Power (95) a to auto se změnilo následujícím způsobem: můžete řadit dříve - nemusí se vytáčet tolik a vezme to vyšší rychlostní stupeň i v nízkých otáčkách "bez řečí", auto je o něco tišší (spíše nevýrazně), ale při vysokých otáčkách se hluk snížil určitě.... Úspora paliva? Myslím, že není tak výrazná, ale když se řadí dřív, musí to být někde znát, ale upřímně - nic výrazného... I tak se ale nevyplatí vůči ceně. .. Liju to tam, protože myslím, že to může motoru pomoci dlouhodobě a samozřejmě si můžete myslet opak, máte na to právo.... :D

oquote="Fojťan";je to placebo, to se na me nezlob. u 47kw motoru jeste k tomu se trema valcema je uplne jedno jestli mas v-power nebo ne, zvuk je osklivy tak jako tak a spotreba je zanedbatelna.
kamarad mel motorku suzuki gsx-r 750, a kdyz tam natankoval v-power tak mu jela z kopce 270, kdyz ne tak jela jen neco ke 260. jenze tam je znat kazdy kw diky nizke hmotnosti. u fabie mas uplne jedno jestli ti to da na stovku za 15 nebo 14,5s, proste to nemas objektivne sanci poznat, rozdil je tak v mezich staticticke chyby.[/quote]

Snad bych jen dodal, jde o pouhou mojí myšlenku, že si naopak myslím, že čím výkon motoru stoupá, tím účinnost takovéhoto benzínu klesá... Nebudu tady tvrdit, že mi Felicie zrychluje z 0 na 100 o deset vteřin rychleji, že mi jede teď 220 km/h a žere přitom o 5 litrů méně... Spíše se jede lépe, motor hladčeji běží a jak říkám, můžeme se tady dohadovat donekonečna - vyzkoušet a když nejsem spokojený, neberu. Já spokojený jsem a tankuji jej dál, ale nikomu to nenutím! :wink:
VwENA...
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MadMack 7. 4. 2006 06:12

Tuším, že DELI zde psal, že do HTP tankuje Shell Racing. Když už se toto téma probíralo v jiném tématu, jeden člověk mi psal, že lít 98 nebo 100 oktanový benzín do maloobjemového motoru je špatnost, protože ten motor na to není stavěný a může to snad "podpalovat ventily" nebo něco podobného. Co si o tom myslíte? Díky M.
Fabia Combi 1.4 16V Elegance
MadMack
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 7. 4. 2006 07:13

To Fojťan:já myslím ,že nemáš tak pravdu spíš má význam lít SVP do maloobjemových vozů.Že je auto mírně tišší je fakt,rovněž spotřeba je mírně lepší.Co se týče zvuku u 1.2 HTP je v každém případě značně nestandartní,jestli ošklivý o tom se dá polemizovat.
anonymni

Odeslat příspěvekod cudlík 7. 4. 2006 07:47

když tankuji na Shell - ce jen extra diesel tak ujedu na plnou v pruměru 900 - 1000 km a když tankuji jinde tak max. 800 km
cudlík
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 7. 4. 2006 07:49

Magistr Kelly píše:
[b]Hoši, hoši jestli za ten benzín platíte ze svého, tak je mi vás trochu líto. Takhle se nechat nachytat na pár cetek z katalogu a "placebo efekt" údajně lepšího (ale spolehlivě vždy nejdražšího) benzínu. Neberte si to osobně, ale jste oběti Shelláckého marketingu. :hm m/b]

to víš - někdo podporuje cigaretové koncerny, já podporuju Shell ;-)
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 7. 4. 2006 07:51

headquest píše:Magistr: vsichni tankuji za firemni prachy,tim sem si jiste :wink:
seš vedle - mně při těch 4l/100km na padesátikoruně na nádrž nesejde, když tankuju 2x do měsíce :-) A to už je pak na bodech poznat Mr. Green
anonymni

Odeslat příspěvekod Lukso 7. 4. 2006 08:07

Tak fajn, ale kde mám ten benál kupovat když tvrdíte že u Slovnaftu i Shellu je mizerný ( myslím v Českém Těšíně ) ? Každá rada dobrá. :|
Lukso
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Rodsten 7. 4. 2006 09:18

Lukso píše:Tak fajn, ale kde mám ten benál kupovat když tvrdíte že u Slovnaftu i Shellu je mizerný ( myslím v Českém Těšíně ) ? Každá rada dobrá. :|"/quote]


Lukso, odkuď jsi ? Já jsem z Těšína a obě zmíňované benzínky dobře znám. Bohužel i mi se doneslo, že SHELL v Č.Těšíně je "nějaký divný". Napsal jsem tedy mail na společnost SHELL ČR na kontroly na jejich ČS a konkrétně na výsledky v Č.Těšíně. Kupodivu mi dokonce odpověděli a zaslali protokoly z 8.3. o provedených kontrolách a vše bez závad. Dokonce aditivum, které se dává do V-Power je v min. množství 50 mg/100 ml a v Těšíně to bylo 75 mg/100 ml. Nevím, na kolik jsou ty jejich kontroly věrohodné a namátkové, ale v březnu jim to vyšlo OK.

Znám pár lidí, kteří tvrdili, že na zmíňované benzínce problém měli, ale neznám nikoho osobně a já tam problém ještě neměl...
Rodsten
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků