Zdravím, už se tu možná něco podobného probíralo, snad někdo může individuálně poradit:
Koupil jsem před pár dny staršího Lancera 1.5 automat, r.v. 3/1992. Problém je ten, že při STUDENÉM motoru jsou po nastartování (samozřejmě na P-parking) otáčky (asi) dost nízko - cca 750 rpm, když dám R-zpátečku, tak se výrazně sníží a auto chcípne. Musím tak čekat několik minut - i díl - než je vůbec možné vycouvat (tedy než se trošku zahřeje motor).
Při teplém motoru jsou otáčky taky hrozně nízko - (mezi 300!! až 600rpm), ale problémy s couváním a rozjezdem (D) nejsou, jen auto dost vibruje.
Byl jsem s tím dneska v servisu Mitsubishi Kont Plzeň, udělali tzv. seřízení motoru, ale otáčky jsou furt stejný- snad i nižší a nejhorší je, že po několika hodinách stání, když jsem nastaroval zastudena, tak jsou furt nízký a při vycouvání to zase chcípne. Půjdu to reklamovat, jsou to asi - jako většinou v téhle zemi - amatéři (dokonce mi "technik" říkal, abych dával N na křižovatce), co jim mám poradit, aby s tím udělali. Snad by pomohlo ty otáčky trochu zvýšit, kdybych nebyl laik, udělám to sám, ale nevím jak.
Kromě toho našli po diagnostice závadu č. 47 (snad něco s AT), nemáte někdo tip, jak někde na netu najít seznam závad (diagnostiku závad) Mitsubishi.
Za případné info díky (příp. můj mail: sedlaken@seznam.cz)