Mitsubishi Lancer - otáčky !

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod sedlaken 3. 2. 2006 19:10

Zdravím, už se tu možná něco podobného probíralo, snad někdo může individuálně poradit:

Koupil jsem před pár dny staršího Lancera 1.5 automat, r.v. 3/1992. Problém je ten, že při STUDENÉM motoru jsou po nastartování (samozřejmě na P-parking) otáčky (asi) dost nízko - cca 750 rpm, když dám R-zpátečku, tak se výrazně sníží a auto chcípne. Musím tak čekat několik minut - i díl - než je vůbec možné vycouvat (tedy než se trošku zahřeje motor).

Při teplém motoru jsou otáčky taky hrozně nízko - (mezi 300!! až 600rpm), ale problémy s couváním a rozjezdem (D) nejsou, jen auto dost vibruje.

Byl jsem s tím dneska v servisu Mitsubishi Kont Plzeň, udělali tzv. seřízení motoru, ale otáčky jsou furt stejný- snad i nižší a nejhorší je, že po několika hodinách stání, když jsem nastaroval zastudena, tak jsou furt nízký a při vycouvání to zase chcípne. Půjdu to reklamovat, jsou to asi - jako většinou v téhle zemi - amatéři (dokonce mi "technik" říkal, abych dával N na křižovatce), co jim mám poradit, aby s tím udělali. Snad by pomohlo ty otáčky trochu zvýšit, kdybych nebyl laik, udělám to sám, ale nevím jak.

Kromě toho našli po diagnostice závadu č. 47 (snad něco s AT), nemáte někdo tip, jak někde na netu najít seznam závad (diagnostiku závad) Mitsubishi.

Za případné info díky (příp. můj mail: sedlaken@seznam.cz)
sedlaken
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod HOOK 3. 2. 2006 19:14

To bude mit na svedomi asi tkzv. volnobezny ventil, ten ti pousti do sani vzduch, kdyz nemas nohu na plynu, muze byt zaneseny, nebo proste spatne reaguje. Zkus se po nem kolem skrtici klapky podivat, mel by to byt takovy valecek. Jinak otacky u auta se vstrikovanim nemuzes jentak zvysovat, ty si hlida ridici jednotka.
HOOK
Štamgast

Odeslat příspěvekod sedlaken 3. 2. 2006 19:31

To HOOK, díky za info, zkusím jim to sdělit, snad bych měl ještě podotknout, že čidlo teploty je v pořádku. S těma otáčkama mně tak poradil bazarník, od kterého jsem to koupil (tady se asi zase projevuje amatérismus, protože to byl bazarník, který vlastník bazar a prodej nových Mitsubishi - Mitsubishi Fára Sedlčany).
sedlaken
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod germi123 3. 2. 2006 19:40

To bude jak píše HOOK
Nastavovač škrtící klapky s volnoběžnou polohou.
Klapku ovládá servomotor řízený ŘJ. Klapka je používána při studeném motoru pro regulaci objemu vzduchu a pro řízení volnoběžných otáček.
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod HOOK 3. 2. 2006 19:42

No tohle by urcite meli vedet, spis se jim do toho nechce hrabat. Ono prece jenom je to stare auto a tam uz se to nekdy proste neda seridit. zkus ten ventil rozebrat a v tom spojeni s lektromagnetem podlozit treba papirem, otacky by se mohly zlepsit, ale pak budou moozna vyssi az se to ohreje.
HOOK
Štamgast

Odeslat příspěvekod HOOK 3. 2. 2006 19:46

germi: nebo tam bude obtocny ventil.
HOOK
Štamgast

Odeslat příspěvekod sedlaken 6. 2. 2006 12:47

Díky za reakce, tak jsem auto dal ráno do servisu. Otáčky motoru se při pomalé jízdě za studena blíží nule, resp. jsou na nule. Jinak mně ještě napadlo, čistě teoreticky jako laika, zda by za takto nízké otáčky třeba nemohl špatný (hustý?) olej v automatu či motoru? Ale spíš je to blbost
sedlaken
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron