BMW 3 v testech Euro NCAP

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod M@tezz 8. 1. 2006 14:20

Věděli jste, že v roce 1997 získalo BMW 3 v nárazových testech Euro NCAP jenom jednu hvězdičku? Mě samotného to docela překvapilo, i když je mi jasné, že v té době nebyla bezpečnost aut na takové úrovni jako dnes. Ale třeba VW Passat a VW Polo tehdy dosáhli na tři hvězdičky (Polo dokonce už v roce 1996).

Obrázek

http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=3&id2=15

Další jednohvězdičkoví:

Rover 100 '96
Saab 900 '97
Citroën Xantia 1,8 '97
Rover 600 '97
Mitsubishi Lancer GLX '97
Hyundai Accent 1,3 GLS '98
Suzuki Baleno 1,6 GLX '98
Nissan Almera 1,4 GX '99
Fiat Seicento 1,1 '00

V roce 2000 trojková řada BMW dostala čtyři hvězdičky a v roce 2005 plný počet pěti hvězdiček.
Jůzr rekvestuje akces do fajlu na šérpojntu. Responsibl menedžr jeho rekvest ridžektnul.

Upozornění: Přečtením tohoto příspěvku potvrzujete, že souhlasíte s jeho obsahem.
M@tezz
Režisér roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koby 8. 1. 2006 14:24

nevěděl
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 8. 1. 2006 14:26

no mna skor udivuje, ze je tam aj saab, ktory uz v tej dobe bol povazovany za "ikonu" bezpocnosti a hla iba jedna hviezdicka... :hm
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myndel 8. 1. 2006 14:31

O Roverech se tvrdilo, že po zveřejnění jejich katastrofálního hodnocení v NCAP s nimi angličtí policisté odmítali jezdit :)
myndel
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod MAN737 8. 1. 2006 14:32

Mě udivuje že ty testy bere někdo smrtelně vážně,a podivuje se. . Zvláštní hodnocení pasivní+Aktivní bezpečnosti,kde se projevuje i hodnocení bezpečnosti chodců,čili ani tank by neprošel nejlépe! Jinak nejnižší třídy jsou vždy méně bezpečné,a je jedno zda je to UAZ nebo BMW.Pokrok je sendvičová konstrukce u Aklassy,ovšem má své nevýhody jinde.. A bezpečné koráby zase vyhovují zejména proto,že jim nejlépe sedne systém hodnocení.. Pravda je někde uprostřed.. jak psal Goes něco ve smyslu:jakýkoli výrobek vyhraje test,pokud mu bude sedět systém hodnocení,a je jedno,jestli je nejlepší nebo nejhorší..
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jendolf 8. 1. 2006 14:52

Presne kazdy test sedne nekomu jinemu... treba kdyby se bouralo celym predkem, tak by to dopadlo presne naopak...

Ty brdho ale i tak jsem prekvapen... pac v E30tce jsem boural a krom perfektne zdemolovaneho auta se mi jako spolujezdci nic nestalo a ridic dopadl stejne... necekal bych, ze E36 bude takova skorepinka...
naraz do betonoveho sloupku u cesty.. pak nekolikrat pres strechu a bokem do stromu. asi klika jako blazen... holt mladi a BMW.
B power M power W power
Jendolf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 8. 1. 2006 15:19

Vedel jsem to. Nicmene neni to nijak prekvapive. Tehdy se se serioznim testovanim v podstate zacinalo, takze auta uspela podle toho kdy byla dana na trh. E36tka byl v te dobe jiz model tesne pred koncem zivotnosti a bezpecnost mela velmi slusnou na urovni zacatku devadesatych let kdy byla zkonstruovana. Oproti tomu Passat byl tehdy tesne po uvedeni B5 modelu a Polo bylo rovnez fungl nove auticko.
Jinak ten Rover byl model z roku 1994, takze rovnez v te dobe jiz ne posledni vykrik techniky.
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod M@tezz 8. 1. 2006 15:20

Jasně, že následky jiného druhu nárazu, než jaký je součástí testu, můžou dopadnout úplně jinak. Parametry testů jsou nastaveny tak, aby odpovídaly nejčastějšímu typu nárazů.

Nepopiratelnou skutečností ale je, že i díky tlaku ze strany Euro NCAP jsou auta čím dál tím bezpečnější. A ať už je v reálném životě náraz jakýkoli, každý bude určitě rád, že automobilka na základě horšího výsledku testu přidá do základní výbavy třeba boční airbag.
Jůzr rekvestuje akces do fajlu na šérpojntu. Responsibl menedžr jeho rekvest ridžektnul.

Upozornění: Přečtením tohoto příspěvku potvrzujete, že souhlasíte s jeho obsahem.
M@tezz
Režisér roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MAN737 8. 1. 2006 15:25

4matezz:ono je otázka,jestli jsou auta bezpečnější v pravém slova smyslu,nebo se konstruují tak,aby prošla testy co nejlépe,ale každopádně se něco děje a masové použití zajížděcích pedálů,více pytlů či tyč řízení nepropichující hrudník je výsledek tlaku E.NCAP..
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod M@tezz 8. 1. 2006 15:26

Dusan píše:Vedel jsem to. Nicmene neni to nijak prekvapive. Tehdy se se serioznim testovanim v podstate zacinalo, takze auta uspela podle toho kdy byla dana na trh. E36tka byl v te dobe jiz model tesne pred koncem zivotnosti a bezpecnost mela velmi slusnou na urovni zacatku devadesatych let kdy byla zkonstruovana. Oproti tomu Passat byl tehdy tesne po uvedeni B5 modelu a Polo bylo rovnez fungl nove auticko.
Jinak ten Rover byl model z roku 1994, takze rovnez v te dobe jiz ne posledni vykrik techniky.


Hm, to je vlastně fakt. Takhle jsem se nad tím nezamyslel. Testy takhle starých aut asi opravdu nejsou porovnatelné :cry: :lol: :tleskani
Jůzr rekvestuje akces do fajlu na šérpojntu. Responsibl menedžr jeho rekvest ridžektnul.

Upozornění: Přečtením tohoto příspěvku potvrzujete, že souhlasíte s jeho obsahem.
M@tezz
Režisér roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod M@tezz 8. 1. 2006 15:34

Hele a nevíte někdo, jestli zrovna jednohvězdičková Almera '99 není ten model, na který měl Nissan reklamu, ve které je vedle auta vyfocený rotvajler - a text tuším: "Váš osobní strážce"? :D

Obrázek
Jůzr rekvestuje akces do fajlu na šérpojntu. Responsibl menedžr jeho rekvest ridžektnul.

Upozornění: Přečtením tohoto příspěvku potvrzujete, že souhlasíte s jeho obsahem.
M@tezz
Režisér roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 8. 1. 2006 23:01

Vedel.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas-E30 8. 1. 2006 23:15

M@tezz píše:Věděli jste, že v roce 1997 získalo BMW 3 v nárazových testech Euro NCAP jenom jednu hvězdičku? Mě samotného to docela překvapilo, i když je mi jasné, že v té době nebyla bezpečnost aut na takové úrovni jako dnes. Ale třeba VW Passat a VW Polo tehdy dosáhli na tři hvězdičky (Polo dokonce už v roce 1996).

oimg]http://www.euroncap.com/images/results/large_family_cars/bmw_3series_1997/bmw_3series_1997.jpg[/img]

http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=3&id2=15

Další jednohvězdičkoví:

Rover 100 '96
Saab 900 '97
Citroën Xantia 1,8 '97
Rover 600 '97
Mitsubishi Lancer GLX '97
Hyundai Accent 1,3 GLS '98
Suzuki Baleno 1,6 GLX '98
Nissan Almera 1,4 GX '99
Fiat Seicento 1,1 '00

V roce 2000 trojková řada BMW dostala čtyři hvězdičky a v roce 2005 plný počet pěti hvězdiček.
E 220 CDI ´06 - W211 - odepsano na totalku
E 200 CDI ´13 - W212
Lukas-E30
Servismen

Odeslat příspěvekod anonymni 8. 1. 2006 23:24

Kazdopadne EuroNCAP oddeluje jednotlive discipliny, takze dnes jsou defacto 4 vysledky u kazdeho auta:

- naraz zepredu
- naraz zboku
- ochrana chodcu
- ochrana deti

+ auto muze ziskat dalsi body za pripominace nezapnutych pasu...

- takze sice se pak i uvadi celkovy vysledek, ale pokud se podivate na jednotlive testy, muzete srovnat pouze predni naraz nebo bocni atd... takze muzete vyselektovat blbosti typu "chodci" a "pasy"
anonymni

Odeslat příspěvekod Mirek-607 8. 1. 2006 23:40

goes: Chodci nejsou zapocitani do celkovych hvezdicek a deti taky ne. Ty maji sve hodnoceni (napr. chodci jen do 4...). Pasy tam ale jsou, takze to chce juknout na body a na konkretni naraz. I kdyz i bocni je ze dvou a to "auto" a "sloup"...
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků