Dokazete poznat rozdily ve kvalite podvozku

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Kibitz 11. 11. 2005 12:59

wolff:Hezky! :tleskani To si ridil nejakou supru nebo co ze ses pod neho vlezl :) Jinac pod tirak s navesem sem se uz taky jednou musel nacpat a to s fabii!Ovsem nebylo to tak dramaticky jak u tebe :D Jenom se nejakej idiot rozhodl ze to s tahacem vezme zkratkou do Rousinova a jel ze Slavkova serpentynama...potkal sem se s nim hned v prvni prudke zatacce,kde si musel hodne nadjet a jak prudce zatocil,tak mu predni hrana navesu vybocila o nejakej metr na me...uz nebylo kam uhnout,tak sem musel projet pod nim,ale hlavu sem mel skrcenou :D
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 11. 11. 2005 13:00

jojo, pravdu díš Hooku...
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 11. 11. 2005 13:00

K tomu ze se da D1 jezdit 200 km/h a vice, to je samozrejme pravda, zcela jiste se takhle projet da, ale otazkou je ten polomer zatacek, kdyz jedete napr. 200km/h, tak v podstate jedete rychleji nez do te zatacky stacite videt, reagovat, to je jasne a v tom je problem jediny. Jestli si dobre vvzpominam, tak neni to tak dlouho co na to doplatili dva mladi slovaci v superbu. Za zatackou byla kolona, oni to napasovali pod naves.
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 11. 11. 2005 13:03

Heade, ne, mrkačka 323 F. Je to dostatečně nízký na to, aby si se cca 40 cm dostal pod skříň avie. Dál yb to nešlo, dřel bys dveřma o rám a asi i sloupkem. Ono je to auto dole široký, na vrchu úzký...Asi si to dovedeš představit. Je to ale opravdu silnej zážitek. A u předjíždění sem od té doby velice obezřetnej. Tak říkajíc předjíždím už jen na takové vzdálenosti, kam bych si byl jistý to předjet i an 5ku...
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 11. 11. 2005 13:06

Jinak, ma tady nekdo osobni zkusenost s novou 330i, kdyz se s ni jede na krev? Z toho auta jsem naprosto nadseny, ale kdyz jsme ho meli pujcene, tak pri opravdu velke rychlosti v mirnych tahlych zatackach to auto jakoby se sunulo lehce do strany, lehce odskakovalo, sunulo se. Je jasne ze kazde auto ma nekde hranice, jen me prekvapilo, ze tady se ta nejistota objevila drive nez jsem myslel. Nevim, je to muj pocit. Povrch byl cisty, 18 kola.
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 11. 11. 2005 13:09

K.A.Z. Jo to je přesně ono... Pak je ti BMW s 300 koňama na prd. A při tý rychlosti je celá D1 vlastně jedna velká zatáčka a jízda se pak stává ruskou ruletou...je tam něco není tam něco... Brzdná dráha při 200 km/h je tak s reakční dobou cca e?....moment...no typoval bych hodně přes 200 m (Znovu říkám i s reakční dobou)... :D
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 11. 11. 2005 13:12

K.A.Z. Naposledy sem tenhle pocit měl z Toleda. Jako by měl zadek tendenci jít před předek. Dost nepříjemnej pocit. U FIATu něco podobnýho neexistuje a mě osobně by to strašně vadilo... Přijde mi, že tímhle trpí němci (u Golfu sem ten pocit měl taky a nebyl to sedan)... A vždycky se to musí korigovat volantem
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Spectral 11. 11. 2005 13:12

wolff píše:Výsledek? Každopádně sem věděl, že dupnout na brzdu nemůžu, protože každý ví, co začne dělat auto, když se v panice dupne v rychlosti 120 km/h na brzdu. /quote]


A co se teda stane? Já zadupávám brzdu na krev běžně i několikrát během jízdy, a to i v mnohem vyšších rychlostech a ve většině aut se správně seřízenými brzdami to není žádný problém. Pouze některá auta pak mají výrazně nervóznější zadek a je třeba to korigovat (což je nepříjemné, uznávám), ale není to nic, co by se nedalo zvládnout a rozhodně raději 100x podstoupím takovéto brždění, než se čelně střetnout s jiným autem...

P. S. Neberu v úvahu staré kraksny, které by na silnici správně neměly mít co dělat
Spectral
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 11. 11. 2005 13:16

Wolf: Ano, takova to jizda se rovna sebevrazedne misi a ridic muze byt jakkoliv dobry, s kratkou reakcni dobou ... tady se pak uz reagovat neda na nic a to je potreba si uvedomit. Jde o to vedet co si kde mohu dovolit, ale ... to je taky vlastne relativni.
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 11. 11. 2005 13:23

Promiň Spectral buď si trouba a nebo puberťák a nebo si děláš peeerdel. No comment... Pokud nemáš na autě bremba 350 mm, tlumiče na předku tvrdý jak šutr a gumy min. 250, tak se ti každý auto v týto rychlosti, když na tu brzdu opravdu dupneš (ať už máš ABS a nebo ne, s ABS se to dá aspoň trochu korigovat) začne min. vrťet jak vrtkavá milenka (a na tu korekci prostě nemáš jednak ani čas a ani prostor, pokud si to nezažil, tak to přijmi jako fakt a modli se, ať tě to nepotká)... V horším případě se ti začne sunout stranou a pravděpodobně na tu stranu, kde máš blíž ke středu vozovky. Žádná okreska (a silnice obecně) není rovná,a le je dost významně obloukového charakteru a na brzdnou dráhu to má dost významný vliv (nezáleží tak ani na kvalitě brzd, i když ukaž mi auto, který má třeba po 30 000 km souměrně sjeté brzdové destičky a kotouče - teda já sem ještě takový auto neviděl)
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HOOK 11. 11. 2005 13:26

wolf: ja teda nevim, zadupnul jsem auto nejvic ve 180ti, ale nikam jsem se nesunul, byla to rovna sucha dalnice.
HOOK
Štamgast

Odeslat příspěvekod Spectral 11. 11. 2005 13:31

wolff píše:Promiň Spectral buď si trouba a nebo puberťák a nebo si děláš peeerdel. No comment... Pokud nemáš na autě bremba 350 mm, tlumiče na předku tvrdý jak šutr a gumy min. 250, tak se ti každý auto v týto rychlosti, když na tu brzdu opravdu dupneš (ať už máš ABS a nebo ne, s ABS se to dá aspoň trochu korigovat) začne min. vrťet jak vrtkavá milenka (a na tu korekci prostě nemáš jednak ani čas a ani prostor, pokud si to nezažil, tak to přijmi jako fakt a modli se, ať tě to nepotká)... V horším případě se ti začne sunout stranou a pravděpodobně na tu stranu, kde máš blíž ke středu vozovky. Žádná okreska (a silnice obecně) není rovná,a le je dost významně obloukového charakteru a na brzdnou dráhu to má dost významný vliv (nezáleží tak ani na kvalitě brzd, i když ukaž mi auto, který má třeba po 30 000 km souměrně sjeté brzdové destičky a kotouče - teda já sem ještě takový auto neviděl) /quote]

Nejsem ani jedno, čím mě v úvodu oslovuješ, ale nejsem uražený. Spíš to beru tak, že s takovým bržděním prostě nemáš zkušenosti a zbytečně z toho děláš pohromu. Jak říkám, takto natvrdo mám nabržděno opravdu hodně a věř mi, že se opravdu neotevřou brány pekelné a téměř nic z toho, co popisuješ, se neprojeví. Mohl bych ti vyvrátit jeden tvůj argument za druhým, jednodušší ale bude, když si to na prázdné široké cestě sám vyzkoušíš.
Spectral
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 11. 11. 2005 13:40

ja nevim, ja taky nekolikrat brzdil hodne krizove a jediny na cem mi znervozni auto je, pokud jsou vyjety koleje, jinak je to v klidu a prave to bezne praktikuju u predjizdeni kdyz se potrebuju vlezt do male mezery mezi autama atd...

jinak nekolik tesnych predjizdeni jsem mel, ale bud mam nizkej pud sebezachovy nebo nevim, ale nikdy me to tak nevzalo jak vas :D
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HOOK 11. 11. 2005 13:43

Bond007: a vradil jsi se ve 140ti tesne pred protijedoucim autem ? Zkus to, je to dobrej adrenalin :)
HOOK
Štamgast

Odeslat příspěvekod Anndy 11. 11. 2005 13:44

No ja mam co mam (teda nie abs, male auto - cordobu), v nemecku som siel proste rychlejsie (okolo 170 tacho), ako u nas (tam kde sa mohlo). A bolo to v decembri, uz vecer mal som za sebou cca 600-700km, trochu vlhko - nemrzlo.
Mal som stastie, ze som si nechaval naschval velky odstup a vyplatil sa, lebo asi 4 auta predomnou zbrzdil nejaky kamionik cely nas pruh. No tak som musel brzdit (mal som obute len 14" pomerne uzke /185/ zimaky aj ked v ramci moznosti kvalitne dunlop) a samozrejme som sa obaval to len tak zadupnut maximalne, lebo som mal neprijemny pocit, ze by to neskoncilo dobre. Tak som sa snazil brzdit s citom a najviac maximalne a mozno stastie, ci trochu umu mi pomohlo, ze som to tak-tak ubrzdil (tem um sem pisem preto, ze som si nechaval dostatocne velky odstup).
Anndy
Anndy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků