n.f.x. píše:Další dotaz je, zda-li všechny automaty mají přemostění hydrodynamického měniče. Nebo to nemusí být?e/quote]
Nemusi, Chrysler delal automaty bez lockupu jeste v roce 85 (sam jeden vlastnim).
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
n.f.x. píše:Další dotaz je, zda-li všechny automaty mají přemostění hydrodynamického měniče. Nebo to nemusí být?e/quote]
Spectral píše:To je zase fundovaná diskuze... Kolik z vás má naježděno s manuálem i automatem víc než 100 metrů??
n.f.x.:
Vyřazovat z kopce na N nemá smysl, navíc se to ani nedoporučuje. Nicméně to jde bez problémů, během jízdy můžeš zase zpátky zařadit D, ale měl bys přitom mít volnoběžné otáčky -> bez plynu.
Auta s automatem se parkují nb]zásadně
Spectral píše:Kolik z vás má naježděno s manuálem i automatem víc než 100 metrů??m/quote]
Neco najeto mam. Ne moc, ale neco preci jen. Mel jsem tri roky Ford Taunus 2.0 s trikvaltovym automatem a ted mam chvilinku Renault MeganeII GrandTour 1.6 se ctyrkvaltovym automatem.Spectral píše:Absolutně zapomeňte na to, že by klasický automat řadil rychleji než dobrý řidič! Naopak, HDM automaty jsou otřesně pomalé a jejich řazení mě dovádí k šílenství. d/quote]
petrklm píše:takže při jízdě z kopečka mi počítač ukazuje spotřebu 2-4/100, kdežto u manuálu po sundání nohy z plynu je na ciferníku hned 0/100.k/quote]
n.f.x. píše:No, ono bude záležet na typu auta. Protože třeba ve starším BMW 328i s automatem to ukazuje spotřebu 0,0 l při sundání nohy z plynu. Takže to asi nebude tak jednoznačné, vždyť je tam lockup hydroměniče, takže proč by to nemělo roztáčet motor. I sám hydroměnič bez lockupu jistě motor dostatečně roztočí, když dokáže rozhýbat celé auto.d/quote]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků