chlapi, nechci vám do toho kecat, ale tak "trochu" se o safrany zajímam. zvlášť o biturba a veřte mi, že repase jednoho turba na biturbo fakt nestojí 60 000,-
jedno nový originální turbo KKK stojí 43 tis a druhý 44 tis. to na takový auto neni moc, když si vezmete, že když bylo nový, tak stálo několik milionů. Zvlášť baccara. A taky mi věřte, že to s tou elektronikou a motorem 3,0 V6i 12v (phase 1) jsou jen žvásty. když se s 3,0 jede normálně, tak je průměr max. 10,0. když se člověk hodně snaží, tak se dá jet i za 7/100. ale k tomu to auto není. jinak za 50 000,- máte safrana 3,0 v plný palbě - el. podvozek, vše v el. (vešchny sedačky vč. zadních okna, klima atd. atd.), kůže, a takový různý blbosti jako ergomatic (pneumatické vaky v sedačkách - dají se jednotlivě jedním tlačítkem dofouknout a vyfouknout. Je jich tam pět.) Ten v6i hodně vydrží, protože neni nadupanej. na svůj obsah má malý výkon. 170 koní. Ten novější (24 ventil, dával se např. do 406 coupe) je už silnější, ale za to nemá na vybranou mezi manuální a automatickou převodovkou, ale jen automatickou. 190 koní. a ten 2,5 od volva je fakt dobrej. 164 koní. biturbo má jeden můj známý. no - známý....známý kvůli tomu biturbu a autech vůbec...
a koukněte na
www.xiuing.net a pak eště na
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewto ... 15&start=0
tam jsem jako řepa.