http://lidovky.centrum.cz/domov/clanek. ... 393755&hp4
(pokud se to tu už řešilo tak sorry)
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Asi to myslíš ze srandy, nicméně všechny komponenty airbagu se před startem vozidla kontrolují a spínače hohou dát 2 nebo 3 paralelně - když nepovolí aktivaci jeden, povolí druhý a třetí. Když nepovolí žádný (= pás nebude zaplý), airbag nezraní řidiče. A to snad za těch pár korun stojí.p0etrik píše:Ja si myslim ze maji strach z toho, ze by nahodou ten spinac selhal a airbag by nevystrelil, i kdyby byl ridic pripoutany.
kubakod píše:Jarda2: automobilky asi nenasilne-nasilnou formou nuti ridice se poutat.
Tak z téhle stránky bych to nebral. Předpokládat, že metr přede mnou to půže někdo říznout do mého jízdního pruhu, tak musím pořád jezdit 10 km/hod a i tak budu riskovat, že to neubrzdím. Před lety mi v prudké pravotočivé zatáčce, do které nebylo kvůli skále vidět, spadl za bouřky do cesty strom. Taky jsem to neubrzdil a kdybych jel pomaleji, stejně bych to neubrzdil. A kdybych předpokládal, že v každé zatáčce může spadnout strom, tak to snad abych ani nevyjížděl na silnici.dushanski píše:já bych se na to podíval i z jiný stránky, jel zkrátka rychleji než bylo potřeba k zastavení před překážkou, která se objevila na silnici před ním, přesněji řečeno za zatáčkou.e/quote]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků