Mám ročního Scenica, sice poměrně fajn auto, ale reklamačních závad už bylo nějak moc. Tentokrát už měsíc nefunguje klimatizace, je překročena 30-ti denní zakonná lhůta na opravu a rozhodl jsem se, že vůz vrátím. Předpokládám, že prodejci se to líbit nebude a bude se snažit z toho nějak vycouvat.
Nemáte někdo podobnou zkušenost? Je vůbec šance dosáhnout tohoto cíle? A jak se ohodnodnotí opotřebení vozu? Ačkoliv dle dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele ve spojení s § 622 odst. 2 obč. zák. mám nárok na výměnu věci nebo odstoupení od smlouvy a zákon žádná opotřebení nedefinuje... A jak se řeší třeba dodatečně namontované příslušentví (handsfree), které sice můžu nějak vymontovat, ale dírky na středové konzole zůstanou?
Budu vděčný za každou zkušenost.