Čínská čtvr?

Diskuse na témata, která se vůbec netýkají aut

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JP 30. 4. 2005 16:42

Co rikate na auta jako Happy Emissary, Zhongua, nebo Landwind (urcite jich brzy bude vic)? Jak brzy nas zavali? Jak se ukazalo u jinych, cena muze byt dost podstatnym presvedcovacim prostredkem. Koupili byste si je nekdy? Diky za kazdy nazor.
Naposledy upravil JP dne 4. 5. 2005 19:53, celkově upraveno 1
JP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 30. 4. 2005 16:51

urcite ne, ty maly skrety nesnasim, takze bych je nikdy financne nepodporil, vim jak to chodi v praze v takzvanem plechaci, trznice velka jak prase...
Anonymni

Odeslat příspěvekod kosch 30. 4. 2005 16:54

v tuhle chvíli nelze říct, jestli bych si to koupil nebo ne, na to je k dispozici příliš málo informací.... obecně lze říct, že neni důvod, proč by ty auta měly být zásadně horší než jiná, sice jim zatím chybí zkušenosti atd., ale Číňani jsou velice schopní... design je sice zatím dost příšerný, ale to se může změnit, viz. třeba jak se zvednul design Hyundaie...
v horizntu několika let, můžou Čínská auta představovat hodně tvrdou konkurenci pro zaběhnuté značky... (ne asi pro BMW, M-B apod., ale pro "běžné" značky určitě)
The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 30. 4. 2005 16:55

No cinane jsou dneska ve stejne pozici jako kdysi japonske automobilky, napred kopirovani (treba prvni Toyota AA jako kopie chevroletu), pote svuj vlastni vyvoj a postupne vypracovani mezi zavedene automobilky....
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kosch 30. 4. 2005 17:00

maty: tak to máš blbý, protože pokud tyhle "malý skřety" nezadusí jejich vnitřní problémy (což se, pravda, může snadno stát) tak se s nima musí hodně počítat...

George_Couser: jj, souhlas, ale asi to půjde o hodně rychleji než u Japonců..
The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 30. 4. 2005 17:04

tyjo ja vim ze nas za chvili ti mali ******i :) zaplavi, stacilo kdyz jsem videl ty jejich sklady narvany kopirovanym zbozim, a nejlepsi na tom je ze to nikomu z celni spravy nevadi, no to jsem odbeh. Ale stejne, nez cinan, to radsi skodu...
Anonymni

Odeslat příspěvekod kosch 30. 4. 2005 17:08

maty: to víš celníci jsou tak chudý, že občas musí přimhouřit oko, aby měli alespon na suchý chleba... Mr. Green Mr. Green
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 30. 4. 2005 17:11

Mr. Green :tleskani jj to znam, mam bratrance celnika, kazdej rok jiny auto, vim ze jeho prvni byla 406 a pak to slo pres medvedy po bavory :D joooo dekujme ze jsme v tak paradnim statecku...
Anonymni

Odeslat příspěvekod kosch 30. 4. 2005 17:14

maty: tak se odstěhujeme do Číny :D :D 8)
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 30. 4. 2005 17:17

kosch: Nejvic se ale bojim toho, ze jak ty cinani budou lakat hlavne na nizkou cenu tech svych produktu, tak to povede k oslabeni produkce evropskych automobilek a naslednemu snizovani vyroby a propousteni zamestnancu....
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 30. 4. 2005 17:20

hmmm spis budou muset jit s cenama lehce dolu, uz tak si myslim ze logan s tim neco malinko udelal, a jinak v dnesni dobe uz koupis auto jedine se slevou, joo pred par lety to tady takovy nebylo, ale to je fajn, kdo z toho tezi??? No my, zakaznici, a to je fajn :)
Anonymni

Odeslat příspěvekod kosch 30. 4. 2005 17:21

George: k tomu může opravdu snadno dojít + to zvýší tlak na to, aby se výroba přesouvala do levnějších zemí (například do Číny...), jak jsem říkal postihne to hlavně masové automobilky typu Ford, Opel apod., a taky bych si tipnul, že třeba Fiatu by to mohlo zlomit vaz definitivně...
jinak námět k zamyšlení - myslim, že je jen otázkou času než se přidají i Indové, to pak bude teprve mela...
The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JP 30. 4. 2005 17:23

kosch + George_Couser: jj, souhlasim, ze zatim je aspon co se vnejsiho designu tyka dost o kopirovani zavedenych znacek, ale docela me v poslednim Auto Tipu zaujala fotka noveho Zhonghua II a aspon posle toho maleho obrazku se mi docela libi. Navic kazdeho asi musi zarazit, co za ty penize jsou schopni nabidnout. Vybava je temer spickova (za 600tis).

Asi je fakt brzy hodnotit, protoze zatim propagace slaba, nabizene dalsi sluzby v podstate zadne (myslim treba servis), nebo o nich aspon nevime atd. No ale pokud to Cinani rozjedou jako v jinych odvetvich prumyslu, tak si myslim, ze by mohli automobilove zeme Evropy a Severni Ameriky docela dost valcovat.

Nevidel jste nekdo nektereho z tech Cinanku aspon na nejakem autosalonu?
JP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kosch 30. 4. 2005 17:29

maty: tyhle slevy časem můžou vést k situaci jako v USA, kde se mnoho aut domácích automobilek prodává pod výrobní cenou... teoreticky je to pro zákazníky výhodné, ale jen dočasně následné problémy výrobců se většinou přenesou do celé ekonomiky a prodělají na tom všichni... zrovna před sebou mam graf vývoje akcií Fordu za posledních 5 let a není to pěkný pohled...
The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 30. 4. 2005 17:30

Takze bud tu budou draha auta na ktere normalne pracujici lide budou delat nekolik let, nebo se budou prodavat levna a kvalitni vozitka z ciny, na ktere bude prumerny nezamestnany, ktery jeste nedavno pracoval pro automobilovy prumysl, setrit z davek taky nekolik let....
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků