Mazda 6 (i facelift)

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Dalibor Ax. 13. 4. 2005 16:03

Pište všechno co víte i všechno co si o ní myslíte. Já si myslím, že je to skvělé auto. A to nejen tím, že se vyrábí hned ve třech karoseriových variantách, ale také kvalitou a dobrými motory. Co vy na to? :tleskani
Mazda 6 2.3i /2005/ (166k) miluju zatáčky...
Dalibor Ax.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lubos1 13. 4. 2005 16:11

Ako som spominal v inom fore, jediny vazny nedostatok, ktore Mazda 6 ma, je silny aerodynamicky hluk a aj hluk od kolies. Motory su fajn, ale preferoval by som bud diesle, alebo 2.3 benzin.

Po facelifte by mal byt aj uroven hluku na nizsej urovni, uvidime.
Lubos1
Nováček

Odeslat příspěvekod marepa 13. 4. 2005 17:24

No ja sem zase slysel naroz,.. ze nejvetsi problem u novych maz je (zvlast s tema "jakoby" tuningovyma zadnima svetlama) ze to vypada dost zvlastne.. jako by rozpracovane auto pro tuning.

Mne osobne se mazdy moc nelibi. Jedina, ktera se mi jakz takz libi je prave mazda 6 ,.. verze MPS musi byt moc fajne ;) .. ale trochu by mne tam vadily ty svetla :) musel bych je vymenit za jine .. tuningove ;)
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lubos1 13. 4. 2005 17:37

Design tazko hodnotit, je to silne subjekrivna zalezitost. Osobne by som bol tiez radsej, keby boli vzadu normalne svetla ako napr. v USA. Na druhej strane zadne svetla design nerobia a mne sa ako taka M6 paci. Par jemnych chromovych doplnkov (jemnych - ziadne chromovane klucky atd.) pomoze.
Este sa mi velmi paci Honda Accord, ale ta cena je uz dost vysoko a je vo vnutri pomerne mala (asi ako Subaru Legacy), takze M6 ma presvedcila :)

Nevie niekto, aky ma M6 sucinitel odporu vzduchu Cx? Nemozem to nikde najst (Accord Cx = 0.26 = spicka)
Lubos1
Nováček

Odeslat příspěvekod huugh 13. 4. 2005 18:22

mozna jeste avensis?
huugh
Nováček

Odeslat příspěvekod Lubos1 13. 4. 2005 19:31

avensis som vylucil kvoli cene/slabsej vybave a slabemu dieselu.
Lubos1
Nováček

Odeslat příspěvekod JVT 25. 4. 2005 22:18

Lubos1 píše:Nevie niekto, aky ma M6 sucinitel odporu vzduchu Cx? Nemozem to nikde najst (Accord Cx = 0.26 = spicka)


.31
'98 Toyota 4Runner
JVT
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lubos1 26. 4. 2005 09:55

hm, to je viac ako som cakal. Mozno preto je v M6 taky vysoky aerodynamicky hluk.
Lubos1
Nováček

Odeslat příspěvekod p3k 26. 4. 2005 16:44

Ty zadní světla padnou nejvíce k stříbrné metle. Tmavé barvy k nim moc nejdou . Pokud jsem ale viděl ty americká tak to vyjde krásou nastejno. Jinak M6 mi připadala dobře ovladatelná, sám jsem nad ní uvažoval. Vážným nedostatkem u ata střední třídy je hluk při jízdě po dálnici. Janak je ale M6 velmi pěkná a to i v interiéru, navíc ty slevy co byly (nebo ještě jsou ?) před faceliftem. :wink:
p3k
Nováček

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 5. 2005 14:09

0.31??? Kua!! Tak proto se nad 160km/h nechytám :) Myslím na srovnatelně výkonná auta, samozřejmě...
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dinar 25. 5. 2005 08:07

M6 má dvě velké přednosti, vnější design (dynamický, do sportovna, většině lidí se líbí) a cenu. Ve třídě srovnatelná je podvozkem, velmi dobrá agilita a prostorností. V čem zaostává, nemá dobrý benzínový motor, 2,0 i 2,3 jsou za konkurencí, šestiválec (zatím) v Evropě chybí, solidní je diesel. Dále převodovky, pouze průměrné a pouze pětikvalty, automaty na úrovni konce 90 let. Kvalita jízdy na stř. třídu nevalná, filtrace nerovností, aerodyn. hluk, valivý hluk. Suma sumárum, hlavní devizou M6 je, že je to hezké auto za dobrou cenu, v technice na špičku třídy ztrácí.
Dinar
Nováček

Odeslat příspěvekod Lubos1 25. 5. 2005 09:09

Dinar píše:M6 má dvě velké přednosti, vnější design (dynamický, do sportovna, většině lidí se líbí) a cenu. Ve třídě srovnatelná je podvozkem, velmi dobrá agilita a prostorností. V čem zaostává, nemá dobrý benzínový motor, 2,0 i 2,3 jsou za konkurencí, šestiválec (zatím) v Evropě chybí, solidní je diesel. Dále převodovky, pouze průměrné a pouze pětikvalty, automaty na úrovni konce 90 let. Kvalita jízdy na stř. třídu nevalná, filtrace nerovností, aerodyn. hluk, valivý hluk. Suma sumárum, hlavní devizou M6 je, že je to hezké auto za dobrou cenu, v technice na špičku třídy ztrácí.o/quote]

S vacsinou, co si na pisal, sa da suhlasit, ale napr. manualna prevodovka v spojeni s dieselom je na pomerne vysokej urovni. 6. stupen mi prakticky vobec nechyba. Podvozok je urcite v triede nadpriemer, aj ked (ako som cital) je v extreme vraj necitatelny. Ja som to osobne nespozoroval. Filtracia nerovnosti je slusna, ale suhlasim s valivym a aerodynamickym hlukom.
Lubos1
Nováček

Odeslat příspěvekod Dinar 25. 5. 2005 09:40

Lubos 1: ber to jen jako obecné porovnání s konkurencí ve třídě, která většinou např. šestikvalty nabízí. Jasné, že u dieselu ti 6tka moc nechybí, ale zrovna benzíny mazdy by ji potřebovali snad všechny, např. 2,0 je zpřevodován celkem na krátko a vytočený je hlučný, na dálnici by šestka dost pomohla. Pokud jde o podvozek, nevím jestli je to nad průměr, pokud nebudeme brát v úvahu prémiové značky (většinou zadokolky) pak mezi ostatními nevidím celkem rozdíl. Mondeo, 407 horší nejsou, nový Passat taky ne, snad Avensis, ale to je spíše naladěním do pohodlna. Dokonce např. opomíjenou vectru bych zařadil (v GTS) podvozkově i před M6, sladění dynamičnosti s komfortem je lepší, M6 je tvrdší a na nerovnostech nervózní. Ale je to spíš otázka vkusu, co komu vyhovuje, rozdíly souč. stř. třídy jsou minimální.
Dinar
Nováček

Odeslat příspěvekod Lubos1 25. 5. 2005 09:52

S tymi benzinmi a 6. prevodovym stupnom sa da suhlasit. Co sa tyka jazdnych vlastnosti, v triede ma jednoznacne podla mnohych zdrojov navrch Accord a potom Mondeo. Ja to neposudim, to necham niekomu inemu, ale s vacinou reprezentantov strednej triedy som si kratsie alebo dlhsie otestoval a je pravda, ze Accord mi sedel najviac., co sa tyka jazdnych vlastnosti. M6 by som nezaradil na prve miesto, ale niekde medzi sucasnu spicku urcite.
Neviem, o akych premiovych znackach so zadnym nahonom hovoris (pokial viem, BMW a MB), kde napr. MB class C podvozkovo nic moc. BMW 3 (starsie) bolo prilis male na to, aby som vobec o nom premyslal a nova 3 sa mi nepaci (odzadu a interier.) Novy Passat som este neskusal.
Ale pozor, u Toyoty Avensis sa mylis, auto sa sice dost naklana, ale podla viacerych je neutralna asi najdlhsie (spolocne s Mondeom) a patri na spicku.

Ale nechcem sa bavit a jazdnych vlastnostiach. Na to su odbornici. Rad by som videl porovnavaci test aut strednej triedy robeny automobilovymi pretekarami alebo testovacimi jazdcami (nie obycajnymi mot. novinarmi) s vypnutym ESP za roznych podmienok, losie testy, jazda v extreme atd. Samozrejme s rovnakymi pneu. Ale to sa asi nedockame :)
Lubos1
Nováček

Odeslat příspěvekod Dinar 25. 5. 2005 10:10

Lubos 1: hm, Accord mi vypadnul, neprávem. Testy, za podmínek které bys chtěl jsou skoro nereálné, ale větší motoristická media podobné dělají, je tam max. problém s velikostí kol a růz. pneu, na druhou stranu tak to výrobce nabízí a s tím bude zákazník jezdit. Pokud jde o zkušenosti mot. novinářů, toho bych se nebál, ti co svou práci dělají déle, mají k posouzení zkušeností dost.

Pokud jde o prémiové značky pak ano, myslel jsem BMW a MB. Pokud se budou nadále držet zadního pohonu, budou jejich jízdní vlastnosti (komplex) vždy lepší než u sebelépe vypiplané předokolky. Zatím to tak je, kdes přišel na to že C klasse "podvozkovo nic moc" nevím, zrovna s tímto typem (C230 k) jsem poslední 3 roky jezdil a zodpovědně říkám, např. ve srovnání s M6 je to zas o kousek jinde.
Dinar
Nováček

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků