od kurtoid 13. 5. 2022 15:40
130 tisíc km už je dost, tam bych prostě necelých 400 tisíc za nevybavenou tuctovku z nižší střední nedával. Takže ten Golf z odkazu za mě mimo. Bez světel, bílé, nijaké. Za ty prachy prostě fuj.
Megane pěkný. Pro mě je to tady z těch 3 možností asi jediné auto, které má smysl kupovat lehce jeté. Má šmrnc, jezdí dobře, ten motor 1.33 je super. Asi jediný kombík nižší střední, který vypadá za mě hezky i v té bílé.
Odkaz na i30 tady asi žádný nebyl, ale ten bych vzal stejně jen nový s tím jejich tříhrnkem v nějaké základní výbavě, to mi dává opravdu smysl, protože to prostě vychází dobře. Když se na to dívám, tam Family s litrem je za 440 tisíc. Pro mě je to ale taková levná šedá myš, osobně mi moc nedávají smysl ty nabouchanější výbavy, pak to pro mě osobně ztrácí smysl kupovat, protože to auto beru z těchto 3 jednoznačně jako nejslabší ve většině záležitostí. Pro mě je to už prostě přežitý model a korejci u novějších aut ukázali, o kolik to umí posunout.
Sedmičkový Golf, dnes už rok a půl starý model, je proti tomu i30 imho modernější auto. Nebál bych se ani litrového tříválce, protože 1.4 jsou šíleně předražené. Za 400 kus s malým nájezdem a čtyřválcem imho neseženeš. Pokud chceš něco podobného a levnějšího, tak mrkni na Leon ST, ten je ale hůř odhlučněný a ten design ať už venku nebo interiéru nemusí zrovna každému sednout.
A co fokus?
Ještě doplním - většina asistentů je naprd tady u těch levných aut. Brake assist asi fajn do té doby, než ti to samo nezabrzdí někde u autobusové zastávky kvůli lehce přečuhujícímu chodci a nevletí do tebe zezadu auto (už jsem viděl 2x). Hlídání pruhů u těchto levných aut nefunguje, je to naprosto k ničemu. Dobré možná tak do kolony na dálnici (kolikrát se tam člověk za rok ocitne?).
Pokud je Golf nějak víc lakovaný, tak ruce pryč. Za ty prachy to vůbec nedává smysl to auto.
U operáků bacha na to, aby to někdo nestáčel v průběhu. Ideálně zkontrolovat, jaké to má pneu. Pokud to jezdilo i zimu, tak by ten Megan měl být teoreticky na původních letních!