glider píše:Prislo viacero otazok do SZ, tak k tomu napisem viac.
Fiesta 1.0ecoburt plus cip na cca 110kW.
...
+ suto je neuveritelne tiche na svoju kategoriu, niekde na urovni Golfa 7, pri 130 klud, pri 150 klud..Ford najs
+- je uzke vnutri, po presadnuti z Up! nastal kontakt v oblasti ramien
+ interier, budiky, displej, dojazdy, je z toho citit uroven
+ podvozok, brzdy, riadenie Fordovsky tuhe s celkom ostrym prevodom, treba to auto soferovat nie len sa viezt
+- motor, cakal som od 110kW viac, je to iny styl ako TSI, skor mi to pripominalo atmosferu, ktora v celom spektre otacok zrychluje, ale nejaky kick-in neprichadza plus vyborne odhlucnenie => pocitovo to nejde, na stopkach by to pravdepodobne obhajilo svoj vykon
+ spotreba, nezere to a to sa islo svizne, pri beznej jazde to musi jazdit za smiesne cisla
+- dlhe kvalty, v serii si to moc neviem predstavit, ale aj po uprave su prevody pomerne dlhe na take male agilne auto, na dialnici parada 2750 pri 130, ale okreska v kombinacii s "atmo" charakterom motora -> trocha tomu chyba stava, ale zas ano chcete stavu? Fiesta ST
TLDR;
Prijemne vozenie ci kratka alebo dlha trasa, male obratne, chvalim.
Jsem dneska jel po dlouhý době Kurýrem ještě v zimním set-upu s rakví na 15". Pocitově je díky kvaltům svižnější než Fiesta, regulace klepání podobně otravná, v tomhle tsi o hodně lepší, netahá v kolejích, přes nerovnosti přepluje, přesto umí i zatáčky. Fiesta bude rychlejší, ale díky kvaltům to neumí prodat, 17" na hladkým asfaltu drží hodně, ale podvozek je neunese a kdekoli jinde je to trápení. Celkově mi nesedla, asi potřebuju víc s ní najet a 16".