Čau, dva dny cítím smrad z motorového prostoru i okolo auta, spálené kabely, ale dost podobně *****í i nemrznouci kapalina. Očuchal jsem celé auto a je to za jízdy i uvnitř auta a vedle auta a vzadu. Výfuk nic, vlnovec ok, ventilace úplně čistý i na volnoběh.. Maximálně tak smrad z benzinu jak na benzince,ale jen když se stojí na semaforu. Olej to neni. Spojka ***** zase trochu jinak. Navíc bych to přirovnal jakoby k nemrzce. Okolo víka ventilů čisto, sucho. Nejvíc to cítím nad chladičem, ale jak se zapne Sahara, tak v tu chvíli smrad prestane. Divný, že to cítím i za jizdy uvnitř ale z ventilace to nejde. Ten spálený kabel taky tolik *****. Olej meneny v létě, nemrzka 2 roky. Nad expanzkou vůně, tam to necitim vůbec. Spíš na té pravé straně, ale zase jde to i od pravých zadních dveří. U pojistek v aute nic ani u pedálů. Palivové čerpadlo taky nic. Od brz taky ne. Už jsem si rikal, jestli se něco neprehriva mám asi pořád otevřený termostat, ale už je špatnej léta.. Nejblíže to má fakt k těm hadicim na vodu u filtru, chladici.
Tento smrad znám právě skrze nemrznouci kapalinu, ale ne tak moc. Uvidíme, možná si zvyknu a přestane to. Třeba to tak má být .
Všechny kabely na baterii studené. Zkusím to ještě otestovat lépe, ale už ten kabel mám takto spálený dlouho. Sáhl jsem na baterii a je tam jakoby něco vytekleho trosku tak tři kapky přesně tam jak je tento kabel. Auto mám dva roky, předtím děda celý život. Pod baterii byl sajrajt jak roztekly gumovi medvídci, šlo to jedině kartáčem a sprejem na odstraňovač nálepek.
Ohledně termostatu. Zkusim zjistit teplotu přes diagnostiku. Nechám volnoběh a uvidíme. Čidlo je v pohodě. Auto se plynule zahřívá na ten volnoběh, hadice od termostatu k chladiči se pozvolna ohřívá po minutě nebo dvou je lehce teplá, zítra zkusím čekat až to stoupne na 90st a sahat na tu hadici kdy to pouští,ale asi už hned od začátku. Výměna vypadá jednoduše akorát skoda ze to je plast. Zkusím objednat elou skříň tak samostejn termostat kdyby se mi to utrhlo. V zimě se mi to z 90 stupňů dostalo po krátké jízdě zpět na 60 stupňů třeba, aspoň podle té ručičky na budicich. Po znovu nastartování to bylo zase na 80 stupních třeba. Měl jsem zkušenost, že se to seklo na těch 70stupnich,ale asi to bylo špatným čidlem teploty. Dělalo to při 5 a méně stupních. Zítra hodím ty teploty pokud ve vagu najdu, mám tak trochu free verzi, ale chyby smažu a většinu udělám taky. Kabel mám za 300 z alzy.
Topení mi topí, v zimě to je asi horší.