NEW HONDA CIVIC 9G

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Známka jako ve škole:
1 32 %  42%  [ 32 ]
2 11 %  14%  [ 11 ]
3 12 %  15%  [ 12 ]
4 8 %  10%  [ 8 ]
5 13 %  17%  [ 13 ]
Celkem hlasů : 76

Odeslat příspěvekod maincoonsback 10. 9. 2021 08:02

goes píše:Ale jo. Ver a vira tva te uzdravi… 230 tacho kazdou chvili… kor ty

Smiř se s tím, že občas tvá představa nemusí ve všem korelovat s realitou.
A ano.. S Bravem sem fakt tak jezdil. Šlo to a bavilo mne to. Samozřejmě 230 tacho už nebyla stálá cestovní rychlost..., ale dostat se tam dalo.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod MV_cz 10. 9. 2021 08:04

maincoonsback píše:
goes píše:Ja ti to neverim. Kdybys rekl do dvou kil tak mozna jeste jo. Navic ten pribeh jak to jezdilo aj vice jak vmax… to uz je moc. Hele priste v tom uber.

Bravo jezdilo 220 (samo možná to už chtělo trochu lepší profil dálnice). 210 real nebyl žádný problém (samozřejmě už to chvilku trvalo, ale prostě to nebylo nereálné). Vždycky sem tvrdil, že to nejezdilo hůř než 1,8 TSI (se kterou sem taky jezdil) v soudobých autech... Tam není co ubírat.

mno... lehčí a rychlejší alfa se na 200 dostala, ale že by to nebyl žádný problém a nechtělo to delší čas a trať, to bych netvrdil. Vůbec to není pohodlná rychlost pro takové auto, ani to není relevantní rychlost. Pro běžný provoz to chce něco, co umí rychle mezi 60-100. A ano jel jsem tak v Německu (really).
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 10. 9. 2021 08:08

Měl sem T-JEt ve verzi sport... Jezdilo to líp než MA.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod MV_cz 10. 9. 2021 08:08

tak jo :D :D
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 10. 9. 2021 08:09

Jo.
Smilik sis mohl odpustit...
:-)

Ne, podívej, nevím jak si ty jezdil nebo co... Já s tím problém neměl... Ono jsou tyhle debaty těžký, když se silným litrem tady kde kdo lítá přes 200

:D

Na druhou stranu tys měl 140k a nebo 170k MA? Těžko uvěřit, že by 170 koňový motor neuměl jet 200 a potřeboval na to kilometry dálnice... To by tam muselo být něco špatně. A 140 k opravdu jezdil hůř a to celkem znatelně. Tam šlo jen o spotřebu a emise...
Naposledy upravil maincoonsback dne 10. 9. 2021 08:12, celkově upraveno 1
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod MV_cz 10. 9. 2021 08:10

renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 10. 9. 2021 08:11

Pohodlna ci pohodova rychlost no, niekto to ma, ze Vmax je pohodova rychlost, ale realne to byva tak minimalne o 20km/h menej ta "pohodova" rychlost.

S podvozkom sa da suhlasit, to Fabia ci Rapid alebo zakladna Octavka s litrom nema sancu.
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 10. 9. 2021 08:13


Jojo, škoda jen že tohle není Bravo sport... Ale jinak dobrý...
:D
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod MV_cz 10. 9. 2021 08:15

není a co? je tam jen tlačítko na overboost? to má alfa v D režimu taky (a vyšší krouťák) a přičti si pár desítek kilo za panoramu
maincoonsback píše:Na druhou stranu tys měl 140k a nebo 170k MA? Těžko uvěřit, že by 170 koňový motor neuměl jet 200 a potřeboval na to kilometry dálnice... To by tam muselo být něco špatně. A 140 k opravdu jezdil hůř a to celkem znatelně. Tam šlo jen o spotřebu a emise...

170k a ono je to o subjektivním pohledu, mně se prostě v tom autě při 200 nejelo příjemně, nebyla tam žádná výkonová rezerva, že bych za někym zpomalil a pak potřeboval zase zrychlit.... tak to ne, no
Prostě k tomu ta auta nejsou podle mě stvořená
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 10. 9. 2021 08:15

maincoonsback píše:
goes píše:Ale jo. Ver a vira tva te uzdravi… 230 tacho kazdou chvili… kor ty

Smiř se s tím, že občas tvá představa nemusí ve všem korelovat s realitou.
A ano.. S Bravem sem fakt tak jezdil. Šlo to a bavilo mne to. Samozřejmě 230 tacho už nebyla stálá cestovní rychlost..., ale dostat se tam dalo.


Pred chvili jsi psal zes tak jezdil. Najednou ze se tam dalo dostat a to je dost rozdilny stav. Jezdit znamena ze tou rychlosti jezdim souvisle ne ze to z mega kopce vytahnu. Ale takiva klasicka wilfovina. Ono neni moc aut co umi jet v maximalce kor kdyz spousta z nich ji ani na posledni kvalt neudrzi…
LukasKoudak 3. 12. 2021 08:06
..domnívám se, že vím o ní nejvíc zde na garáži...
goes
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 10. 9. 2021 08:16

glider píše:Pohodlna ci pohodova rychlost no, niekto to ma, ze Vmax je pohodova rychlost, ale realne to byva tak minimalne o 20km/h menej ta "pohodova" rychlost.

S podvozkom sa da suhlasit, to Fabia ci Rapid alebo zakladna Octavka s litrom nema sancu.


Jo tak je jasné, že to auto už se chovalo nějak. Ale nějaká nestabilita tam nebyla. Ale to si myslím, že to už dnes u slušných aut je všude tak. Taky Bravo mělo 225/40/18 pneu Pirelli Rosso, což byla dobrý setup na to aby se to auto chovalo hezky i při vyšších rychlostech. fungovalo to. Dneska už je to běžnější sestava.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod glider 10. 9. 2021 08:18

MV_cz píše:není a co? je tam jen tlačítko na overboost? to má alfa v D režimu taky (a vyšší krouťák) a přičti si pár desítek kilo za panoramu
maincoonsback píše:Na druhou stranu tys měl 140k a nebo 170k MA? Těžko uvěřit, že by 170 koňový motor neuměl jet 200 a potřeboval na to kilometry dálnice... To by tam muselo být něco špatně. A 140 k opravdu jezdil hůř a to celkem znatelně. Tam šlo jen o spotřebu a emise...

170k a ono je to o subjektivním pohledu, mně se prostě v tom autě při 200 nejelo příjemně, nebyla tam žádná výkonová rezerva, že bych za někym zpomalil a pak potřeboval zase zrychlit.... tak to ne, no
Prostě k tomu ta auta nejsou podle mě stvořená


No nejsu.

1,5TSI v Leone sa zacne "prehrievat" (rozumej olej zacne ist cez 125°) okolo 190 tacho, maximalku to ma 220 alebo tak nejak, ale to auto to dlhodobo davat nebude.

Stacilo ubrat na 180 a uz to bolo ok.
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 10. 9. 2021 08:19

goes píše:
maincoonsback píše:
goes píše:Ale jo. Ver a vira tva te uzdravi… 230 tacho kazdou chvili… kor ty

Smiř se s tím, že občas tvá představa nemusí ve všem korelovat s realitou.
A ano.. S Bravem sem fakt tak jezdil. Šlo to a bavilo mne to. Samozřejmě 230 tacho už nebyla stálá cestovní rychlost..., ale dostat se tam dalo.


Pred chvili jsi psal zes tak jezdil. Najednou ze se tam dalo dostat a to je dost rozdilny stav. Jezdit znamena ze tou rychlosti jezdim souvisle ne ze to z mega kopce vytahnu. Ale takiva klasicka wilfovina. Ono neni moc aut co umi jet v maximalce kor kdyz spousta z nich ji ani na posledni kvalt neudrzi…

Tak tohle je jen tvůj výklad. Já píšu furt stejně. Tady si asi neobhájíš, že mi vložíš do klávesnice něco jiného (tedy tvůj výklad), zvlášť když sem to prokazatelně psal ve vztahu k Civavě...
:D ;-)

Pokud samozřejmě výkon nestačil, tk to v táhlém kopci mohlo třeba klesnout na 190 real... Já nevím, to si už nepamatuju... Nikde sem netvrdil že jsem sešlápl plyn a jelo to 230 tacho kopec nekopec.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Redlajn 10. 9. 2021 08:20

maincoonsback píše:Já na to reagovat nechtěl...

Lháři...
Redlajn
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 10. 9. 2021 08:31

maincoonsback píše:Tam fakt u toho Vtecu to prostě cítíš i na plynu na noze, jak kopne dopředu (nevím jak to popsat)... I ručička otáčkoměru se znatelně zrychlí... (při plynulém zrychlování)... Fakt to funguje. Prostě je poznat, že se tam "něco" stane...

:-))

Obrázek
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka