https://ekolist.cz/cz/publicistika/nazo ... romobilitoJinak pokud jsem to dobře pochopil, tak ani nějaká neustálá akcelerace stran ultra-rychlého nabíjení není úplně bezedná - je tam limit stran zahřívání baterie. Je teda možné používat 250-300kw superchargery stejně dobře (stejné % délky dobíjení) při např. letních vedrech, kdy tam z dálnice přijede vyšťavený elektromobil, grilovaný zvrchu slunečními paprsky, zespod sálavým teplem z rozpálené dálnice s (do té doby) trápeným akumlátorem na 130 km/h, kdy už tedy v tu chvíli trpěl nemalým odběrem. Je za této konstelace připraven čelit "monstróznímu nátlaku" energie z 250-300 kW/h? Po kolika desítkách tkm by pak takováto trýzněná baterie mohla začít odcházet?
Protože samozřejmě - ten, kdo by neměl možnost to nabíjet v bydlišti/zaměstnání, tak by logicky to chtěl pojímat tak, že by dojel k superchargeru, holt 2x-3x tak často jako dříve k benzince a pobyl by tam 3x(???) déle.
Nebo bude to tak, že se do stávající sídlištní infrastruktury rozvodů elektřiny pro veřejné osvětlené nainstalují zásuvky pro pomalé noční nabíjení a že z velkého % parkovacích míst po sídlištích půjde dobíjet, řekněme s kabelem délky do 10-15m?
Nicméně - nehrozilo by pak, že by to (izolovanejma) nůžkama na plot v noci ostřihávali kikáni na měď?