Vana666 píše:Tak dnes nový řetěz, a protože hned začal padat z placky tak i nová placka. A protože to nějak divně hrkalo vzadu tak i nová kazeta. Zas na chvíli pokoj, řetěz na 700 kiláků a placka s kazetou vyydrží možná i dva tisíce
Rezignoval jsem na pravidelnou výměnu převodů a udělal experiment - řetěz vytahaný na třetí zářez měrky jsem neměnil ale dál tam nechal včetně převodů až úplně do mrtva. Přesněji řečeno řetězy jsem střídal tři furt dokola na jedné kazetě a jednom převodníku.
Ujel jsem celkem 5200 km a celou dobu ok, vše fungovalo bez poruchy akorát posledních 30 - 50 kiláků to šlo rapidně do pekel, na některých kolečkách už řetězy občas v kopci trochu přeskakovaly.
Takže limit byl dosažen, hliníkový převodník připomíná cirkulárku a řetězy se vytáhly na 120 článcích o víc jak dva články !!
Pokud bych vše měnil jak se má, spotřeboval bych na ty kiláky místo jedné kazety určitě dvě, kolem 3 -5 převodníků a minimálně sedm řetězů. Tj asi se vyplatí nic moc s tím nedělat, jezdit dokud se převod nerozpadne a terpve pak vyměnit vše najednou