Petr Želinský
Jan Čáka Honzíku, o Citroenu jsem nepsal já...

A dojeďte do Ostravy, svezu Vás Sanderem 0,9TCe LPG, které díky té LPG nádrži vzadu se na mokru, sněhu i ledu chová jako vyvážený supersport a když ustřelí, tak na všechny čtyři kola, jako čtyřkolka. A má motor poladěný na 120 k a 200 Nm. Při váže 1,1 tuny. Na rovince se na mnoho aut nechytá, ale na okreskách a členitém terénu mě v zatáčkách brzdí právě ta dvoutunová monstra...
Výhoda mého prdítka je, že má závodní kotouče, keramické desky, a výkon 120k a 200Nm na auto o váze 1,1 tuny je přesně na hranici výkonu podvozku. Viz můj příspěvek výše. Mohu v apexu zašlápnou brzdu na doraz, aniž bych auto rozhodil, mohu jet zatáčku smykem na všechna čtyři - aniž by auto bylo nedotáčivé či přetáčivé. Atd. atd. Jasně, v přímce to nebude nikdy žádná hitparáda, ale z 0-50 za 2,5s je slušný čas a z 0-100km/h okolo 8s taky není tragédie.