Ingos píše:To je jako kdyby sis chtěl stěžovat na prodejce zázračných pilulek, že po těch na hubnutí jsi nic neshodil a po těch na penis péro zůstalo pořád na 4cm.
Jasně, že to auto budou chtít mít v co nejlepším stavu, ať to prodají za co nejvíc.
voborl00 píše:Ha, děkuji za diskuzi a za vhledy, rozjelo se to
Mám defaultní stav Škofin/VWFS, tzn. odstranit opotřebení/vady před vrácením, jinak platit náklady na uvedení do akceptovatelného stavu.
S tím asi nemám problém, a trochu se pokusím navrátit tu původní myšlenku dotazu, tedy to dávání do pořádku - jestli tedy reálně stačí tam ten obligátní měsíc přijet na před-předání a dle zidentifikovaných nedostatků je pak jednotlivě, nebo nějak polo-hromadně, pořešit s tou spoluúčastí jako jednotlivé pojistné události, popř. ty "vandalismy" apod.? Funguje to nějak rozumně (tzn. ne každý flek či škrábanec v interiéru jako jednotlivá událost) a je to opravdu průchozí, nebo mi při likvidaci řeknou "sorry, poblitá sedačka od děcka je neprůchozí, zaplatíte za výměnu plnou palbu" (podobně pak u těch škrábanců v kufru a odřených disků) ?
Díky za informace
Já budu vracet za 10dní, dám vědět.
Tak mám vráceno, píšu dojmy jak jsem slíbil.
Auto najeto 56 000km za 3 roky. Měl jsem to od Bartha, kontroluje to technik z Dekry.
Přijel jsem, na místě čekal technik, milý mladý kluk, pokecali jsme, on mezitím kontroloval.
Hodně asi záleží na tvém vystupování a tvůj přístup k autu, protože hned říkal, že to co někdy odevzdávají ti lidi po roce, hlavně ve státní správě, tak že to vypadá jak 10letá ojetina a když viděl, že auto je umyté, vysáté, utřený prach a když jsem mu řekl, že jsem se o něj staral, myl ho jen ručně apod., tak hned říkal, že to je vidět a stav je nadprůměrný.
Já na něj byl přívětivý, měl jsem zájem, a on pak byl ochotný přimhouřit očko.
Protože jsem tam např. měl velký počet odrbaných míst od kamínků(kapota, nárazník, zrcátko), odřený nárazník zespod (zdravím vymaštěnce co projektujou a realizují obrubníky na parkovištích), lehce podřené 3 kola ze 4, malou prasklinu na skle, která byla zalepená, do 20mm a úplně u spodního okraje(tohle bylo prý hraniční), odprýsklý lak na klice, odřený plast v kufru lehce, trošku špinavou sedačku, ale vše prošlo jako akceptovatelné. S nárazníkem jsem upřímně počítal, že to neprojde, ale prošlo to.
Pán byl pečlivý, ale že by chodil s lupou a hledal každý škrábanec to zase ne. Spíš hledí na celkový stav auta, pokud je vidět, že jsi se o to staral, projde i nějaká větší nedokonalost. Pokud máš problém spíše zevnitř, tak to moc neporadím, já to měl uvnitř prakticky ve stavu nového vozu. Ale kufr byl podřený ten plast lehce a říkal, že prkotina.
Je to první auto, které jsem měl na operák, někdo má možná jiné zkušenosti, ale mám asi takovou radu.
Pořádně to auto umyj, já i retušoval lakem nejhorší místa, vevnitř to vysaj, přejeď hadrou a hlavně se k tomu kontrolujícímu technikovi chovej slušně a on bude slušný k tobě. Co říkal, tak z VW, Škoda apod. problémy nejsou, ale společnosti jako ARVAL jsou prý zlo. Na leasingu nic nevydělají, a tak je nutí hledat každou prkotinu, a pak to za plné ceny účtují zákazníkům, takže běžně doplácí 30-40 tisíc. Proto, pokud zaručeně máš pocit, že něco neprojde, jeď ty 2-3 měsíce předem na tu kontrolu a nech si to vyměnit v rámci spoluúčasti havarijka, jinak se nedoplatíš. Zároveň ti tam řeknou, že něco co si myslíš, že neprojde, tak bude ok a budeš klidnější.
Snad ti to pomohlo.