Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
DavidMartinka1 píše:Vzhledem k tomu, ze se v motorech houby vyznam, shrnul bych to:
At pujdu do benzinu nebo nafty, mam jit do dualniho vstrikovani (u nafty se hadam oznacuje BiTDI). Jak jsem se docetl, jedna se o prime vstrikovani narozdil od vstrikovani neprimeho. Dochazi tak k ucinejsimu spalovani nafty/benzinu a mensim emisim.
Nevyhodou dualniho vstrikovani je ale to, ze se ventily neoplachuji palivem, ale usazuje se na nich karbon, ktery se pak zacne podpalovat a ventily nedoviraji.
Proc teda vsichni radite, abych sel do dualniho vstrikovani, kdyz je tam tento problem? Jak rikam, nerozumim tomu, tohle jsou jen informace z internetu.
burty s krenem píše:Nene.
Duálním vstřikem je myšleno prime a zároveň nepřímé vstřikování. Některé benziny to mají a touto kombinaci nedochází tolik ke karbonizaci.
Ma to jen 206kw. Možná starší 162kw to nevím.
Diesely jsou vše primovstrik.
Jestli to mas na na par let. Tak to neřeš.
Jestli nepotrebujes dělo. Tak 1.8 132kw nebo 2.0 162kw.
Na diesel se vyprdni když to neresis tolik.
burty s krenem píše:Nene.
Duálním vstřikem je myšleno prime a zároveň nepřímé vstřikování. Některé benziny to mají a touto kombinaci nedochází tolik ke karbonizaci.
Ma to jen 206kw. Možná starší 162kw to nevím.
Diesely jsou vše primovstrik.
Jestli to mas na na par let. Tak to neřeš.
Jestli nepotrebujes dělo. Tak 1.8 132kw nebo 2.0 162kw.
Na diesel se vyprdni když to neresis tolik.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků