Ojete rodinne auto kolem 500k

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod DavidMartinka1 3. 1. 2021 19:16

Toho bych se nebal :) Auto kupuju cca na 5 let, pak koupim druhy. A s tim, jak se napr. Nemecko aktualne stavi k dieselum...tady to budou desitky let :-D
DavidMartinka1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 3. 1. 2021 19:23

To je fuk, každopádně rozdíl bude litr, litr a půl ve prospěch TDI? A kdo ví jestli.
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 3. 1. 2021 19:23

Tipl bych že bitdi bude ve městě špatný.

Jinak 206kw má vlastně obojí vstřikování. To taky není k zahození. Ale holt to nebude kombinace za sedm. To už je na dnešní poměry pan motor :D
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 3. 1. 2021 19:38

2,0 TDI 110 kW vs 1,4 (1,5) TSI 110 kW
6,03 vs 6,82
2,0 TDI 130/140 kW vs 2,0 TSI 162 kW
6,6 vs 8,53
2,0 BiTDI 176 kW vs 2,0 TSI 206/200 kW
7,84 vs 9,7

Kombinovaný spotřeby (spritmonitor), za mě nic dramatickýho. Nevidim důvod, proč by mělo TSI ve městě žrát neuměrně víc, oproti dízlu.
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DavidMartinka1 3. 1. 2021 19:47

Vzhledem k tomu, ze se v motorech houby vyznam, shrnul bych to:

At pujdu do benzinu nebo nafty, mam jit do dualniho vstrikovani (u nafty se hadam oznacuje BiTDI). Jak jsem se docetl, jedna se o prime vstrikovani narozdil od vstrikovani neprimeho. Dochazi tak k ucinejsimu spalovani nafty/benzinu a mensim emisim.

Nevyhodou dualniho vstrikovani je ale to, ze se ventily neoplachuji palivem, ale usazuje se na nich karbon, ktery se pak zacne podpalovat a ventily nedoviraji.

Proc teda vsichni radite, abych sel do dualniho vstrikovani, kdyz je tam tento problem? Jak rikam, nerozumim tomu, tohle jsou jen informace z internetu.

Pak bych doplnil jeste dve veci:
1) Nepotrebuju zadne delo, takze 200+ kW bych rovnou vyradil.
2) Spotreba mi je celkem ukradena. Aktualne jezdim za 6.5l a jestli dam za nadrz mesicne 1500 nebo 2500kc, mi je uplne jedno.
DavidMartinka1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 3. 1. 2021 19:47

To vypadá zajímavě
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 3. 1. 2021 19:49

DavidMartinka1 píše:Vzhledem k tomu, ze se v motorech houby vyznam, shrnul bych to:

At pujdu do benzinu nebo nafty, mam jit do dualniho vstrikovani (u nafty se hadam oznacuje BiTDI). Jak jsem se docetl, jedna se o prime vstrikovani narozdil od vstrikovani neprimeho. Dochazi tak k ucinejsimu spalovani nafty/benzinu a mensim emisim.

Nevyhodou dualniho vstrikovani je ale to, ze se ventily neoplachuji palivem, ale usazuje se na nich karbon, ktery se pak zacne podpalovat a ventily nedoviraji.

Proc teda vsichni radite, abych sel do dualniho vstrikovani, kdyz je tam tento problem? Jak rikam, nerozumim tomu, tohle jsou jen informace z internetu.



Znovu a lépe.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 3. 1. 2021 19:51

Nene.
Duálním vstřikem je myšleno prime a zároveň nepřímé vstřikování. Některé benziny to mají a touto kombinaci nedochází tolik ke karbonizaci.
Ma to jen 206kw. Možná starší 162kw to nevím.
Diesely jsou vše primovstrik.

Jestli to mas na na par let. Tak to neřeš.
Jestli nepotrebujes dělo. Tak 1.8 132kw nebo 2.0 162kw.
Na diesel se vyprdni když to neresis tolik.
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DavidMartinka1 3. 1. 2021 19:52

Napsal jsem s tim vstrikovanim blbost?
Cetl jsem to tady, mozna jsem to nejak prekroutil :)

https://automix.denik.cz/zivot-ridice/video-prime-vstrikovani-vyhody-a-nevyhody-20180226.html

-- 3. 1. 2021 20:53 --

Jo takhle - takze to je presne to co pisou v tom clanku. Nektera auta, zminuji tam motory od Toyoty, maji jak prime, tak neprime. Takze tohle je dualni vstrikovani.

Super, diky za info!
DavidMartinka1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod yndezit 3. 1. 2021 19:53

BiTDI je že motor má dvojité turbo.
Můj názor je, kup si Toyotu, ta vydrží.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 3. 1. 2021 19:56

burty s krenem píše:Nene.
Duálním vstřikem je myšleno prime a zároveň nepřímé vstřikování. Některé benziny to mají a touto kombinaci nedochází tolik ke karbonizaci.
Ma to jen 206kw. Možná starší 162kw to nevím.
Diesely jsou vše primovstrik.

Jestli to mas na na par let. Tak to neřeš.
Jestli nepotrebujes dělo. Tak 1.8 132kw nebo 2.0 162kw.
Na diesel se vyprdni když to neresis tolik.

1.8 TSI 132 by taky měl mít duální
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 3. 1. 2021 19:56

burty s krenem píše:Nene.
Duálním vstřikem je myšleno prime a zároveň nepřímé vstřikování. Některé benziny to mají a touto kombinaci nedochází tolik ke karbonizaci.
Ma to jen 206kw. Možná starší 162kw to nevím.
Diesely jsou vše primovstrik.

Jestli to mas na na par let. Tak to neřeš.
Jestli nepotrebujes dělo. Tak 1.8 132kw nebo 2.0 162kw.
Na diesel se vyprdni když to neresis tolik.


2.0tsi 162kw je dual, myslím, že i 1.8tsi 132kw je dual. A určitě je dual 140kW, kterej je v OIII za půl baňky imho velmi zajímavá volba, auto bude skoro nový, nájezd nízkej.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DavidMartinka1 3. 1. 2021 19:56

Toyotu mam ted. Je 15 let stara a kdyby se mi novejsi modely tak strasne nehnusily, koupil bych si dalsi. Ale co si budem povidat - ten vzhled taky dela hodne. A ja se nechci vozit v aute, ze kteryho se mi chce vzhledove blit :)

Jediny prijatelny model od Toyoty mi prijde RAV4, ale to je zase jak ridit tank. A moc si nedokazu predstavit, ze by s necim takovym manzelka kdy jela do prace...
DavidMartinka1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod yndezit 3. 1. 2021 19:58

Tak to jo. To si musíš nejdřív zkusit i něco jiného, aby ses pak zase k Toy vrátil.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 3. 1. 2021 19:59

Tak si kup Chevrolet Kreveta nebo Renault Langusta.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků